Suzuki DR-Z400 S/SM/E

Dali je pametno skinuti PAIR valve systems i dali se mjenjaju performanse motora?
Nit pametno nit glupo.
To je sustav koji kod određenog broja okretaja na vakuum otvori ventil dodatnog usisa zraka u ispušni kanal da gorivo koje nije izgorilo u cilindru dodatno sagori.
Ako imaš original ispuh ostavi ili makni... recimo ostavi zbog katalizatora.
Sve se svodi na par dekagrama mase.
Ako imaš otvoren ispuh bez katalizatora i ne smeta ti malo više pucanja kod oduzimanja gasa na izlazu iz lonca ("topa") makni .... i stavi spark arrestor mrežicu da šuma ne plane.

DRZ nema Lambdu pa ne utječe na režim rada/mapu. Ipak, posto se malo mijenja ponašanje ispušnog vala plinova ako ima tog sekundarnog usisa zraka može utjecati al u praksi nećeš na DRZu to promijetiti.
Da DRZ ima Lambdu na ocitanju napona lambde bi primijetio razliku sa ili bez al kako Lambdu nema - nema.

Ipak, 3x3 mod, jetting i otvoreniji ispuh je dio koji ima uticaj na rad motora a micanje PAIR-a se usput odradi kad sve mices onda i to makneš.
Ovi spomenutim doradama dobiješ malo bolji odziv na gas u nižim okretajima al to još nije kao u E modela s FCR karburatorom al da se primijeti razlika, primijeti se. Živahniji je u nižim okretajima al u potrošnja malo raste.
 
Nit pametno nit glupo.
To je sustav koji kod određenog broja okretaja na vakuum otvori ventil dodatnog usisa zraka u ispušni kanal da gorivo koje nije izgorilo u cilindru dodatno sagori.
Ako imaš original ispuh ostavi ili makni... recimo ostavi zbog katalizatora.
Sve se svodi na par dekagrama mase.
Ako imaš otvoren ispuh bez katalizatora i ne smeta ti malo više pucanja kod oduzimanja gasa na izlazu iz lonca ("topa") makni .... i stavi spark arrestor mrežicu da šuma ne plane.

DRZ nema Lambdu pa ne utječe na režim rada/mapu. Ipak, posto se malo mijenja ponašanje ispušnog vala plinova ako ima tog sekundarnog usisa zraka može utjecati al u praksi nećeš na DRZu to promijetiti.
Da DRZ ima Lambdu na ocitanju napona lambde bi primijetio razliku sa ili bez al kako Lambdu nema - nema.

Ipak, 3x3 mod, jetting i otvoreniji ispuh je dio koji ima uticaj na rad motora a micanje PAIR-a se usput odradi kad sve mices onda i to makneš.
Ovi spomenutim doradama dobiješ malo bolji odziv na gas u nižim okretajima al to još nije kao u E modela s FCR karburatorom al da se primijeti razlika, primijeti se. Živahniji je u nižim okretajima al u potrošnja malo raste.
Onda kako stvari stoje boje da ništa ne diram i vratim u orginal. Da, malo me smeta što je u niskom okretajima lijen.....nema volje za dizanjem prednjeg kotača. Mislio sam ugraditi JD Jetting i otvor 3x3....bez otvorenog topa. Ali vjerovatno da to nebi bio zadovoljavajući rezultat. Preveliki ulaz, a mali izlaz-ispuh.
 
Ja onako da okačim. :mrgreen: Radi mali posao bez greške!
 

Attachments

  • IMG_1117.jpeg
    IMG_1117.jpeg
    5.2 MB · Views: 0
U Kaštelima se prodaje jedan Supermoto slagan na 470 ccm.

Nuđen mi je u zamjenu za Triumpha, ali 5t € traži što mi je previše za motor koji bi mi služio samo za zujanje po gradu.
 
baš me zanima dal će ekipa i iduće godine tražiti 5-6 tisuća za te izraubane kršine ili će se naglo otrijezniti na realnih 2 :mrgreen:
..ako stvarno izađe novi eu model kako se najavljuje
 
baš me zanima dal će ekipa i iduće godine tražiti 5-6 tisuća za te izraubane kršine ili će se naglo otrijezniti na realnih 2 :mrgreen:
..ako stvarno izađe novi eu model kako se najavljuje
Moraš gledat realno.
To je jedini motocikl u toj klasi.
Bukvalno jedini bio.
Sad ima kove 450.
 
Eto vidiš.
2004-2005, enduro motocikl sa normalnim sjedištem, vodenim hlađenjem, blizu 40 konja, sa servisnim intervalom od 5000 km,ispod 150 kila.
 
baš me zanima dal će ekipa i iduće godine tražiti 5-6 tisuća za te izraubane kršine ili će se naglo otrijezniti na realnih 2 :mrgreen:
..ako stvarno izađe novi eu model kako se najavljuje

Ako i izađe novi, biti će 9-10.000 EUR, tako da ...
 
navodno dolazi i bit će oko 8000€ što je top cijena s obzirom da za izraubane i izmućene traže 5-6, ali onda će se i to naglo promijeniti

joj daj ajde...
Je.
I imaš opciju, hoćeš koristit stražnji rezervar goriva, prednji ili oba.