irsel
New member
Već par ljudi pitalo zašto ne otvorim temu..pa evo,došlo vrijeme i za to..
Ideja krenula od silne lavine slika po netu..od svakakvih mogućih kafe rejsera
i mislim si,kako ću i ja jednog dana tako sastavit..bilo je to pred par godina..a nikako započet
Pa jebemu,imam sve frendove oko sebe bajkere,ja imao motora i motora,imam dijelova koliko oćeš..alata koliko oćeš
iskustva koliko oćeš..pristup svemu..koliko teško može bit?
i ovo ljeto,pukne film..i krenem se raspitivat,dali netko lokalno ima nešto..od čega bi se moglo počet
prvi broj koji okrenuo,prst u oko..ima motor,ima papire,spreman prodat..
sjeo ja u koNbi..došao,motor u nevoznom stanju,katastrofa stanje..fali dijelova..makina blokirana
ali ima ono meni potrebno..to su bili papiri i početak nečega..
i tako je to krenulo krajem 8og mjeseca..Zimski projekt
nažalost,toliko sam bio uzbuđen..da nisam slikao moto kad sam ga uzeo..ali možete zamislit ugrubo
10 godina u travi ispred kuće..srasao sa biljem,ruzinav..pola dijelova nema,koje i ima su bili razbijeni
što drugo,nego počet naručivat dijelove koji su bili u glavi..tako da je internet gorio sljedećih mjesec dana
u međuvremenu sam vario i prerađivao motor,da bude po mom guštu..nisam bio zadovoljan iz prve,i jedan dan došao u garažu,i cijeli rep opilio ća,i napravio novi u 20 min,kako je bila i prva zamisao
htio sam da bude na špic,tako da mogu napravit kupolu sa sicom..pa sam prvu deinstalirao
i napravio ovako
nakon toga..krenuo sa volanom,komandama i svime što će bit u videokrugu promatrača..ništa nije pretjerano razrađivano,nego sve je dolazilo iz minute u minutu..svaka ideja,i sve napravljeno je tu jer eto,tako sam se osjećao u tom trenu
naravno,ništa na motor nije išlo staro,ili da se nije obnovilo prije..svaki potrošač,svaka žica,svaki relej,svaka vida..
ideje poput ručki,mreže preko fara..su došle dok sam sjedio u garaži,i promatrao kako to lijepo napreduje..iz dana u dan
nije prošlo još ni mjesec dana,a meni motor više ne liči na biciklu..
XX puta već bio kod tokara i nazad..volani,trokuti,nogare prve pa druge..distance,prstenovi..sve što je trebalo
poliranja do kasno u noć..i razmišljanje dali ostat prespavat u garaži
sve u svemu..falila makina
u orginalu u papirima je 250ccm..4t zračno
al to nisam htio,nekako mi preslabo i bezveze bilo..
i nisam htio ić na 4 cilindra..jer onda postaje teška krava..više auspuha,više svega
nabavio orginal nikad otvaranu GS450 makinu,koju je trebalo utegnut malo..
tada je trebalo svu struju napravit..na makini sva struja bila odcvikana..od motora sam sve bacio orginal što je bilo
pa ajmo iz nule kombinirat..jedno dobrih 10 dana je otišlo
sve novo..sve iz glave uz shemu 1x1m na zidu
trebalo je i neke zupcanike radit i proizvodit..cementiranje,kaljenje itd
i tu počinje to ličit na motor..više nego na biciklu..
ostao još "samo" auspuh,rezervar i sve utegnut..
nakon što shvatio da će me titanij auspuh koštat blago,a cilj je potrošit minimalno..idemo na inox
a tu onda monade..treba takav inox,treba to pripreme,frend ne može..i koštat će me dosta novaca
reko zajebi,nema dok sam..kupio cijevi što trebale,naručio traku za omotat sve..i snadji se druže
orginal auspuh skratio i ispolirao,tako da ne kupujem novi..
i grane skrojio,na šušte i da ulaze jedna u drugu..tj da se mogu rastavljat..
na kraju pofarbao sve u crno,krom šušte vire vani preko trake umotane..
i eto..auspuh skrojen u 2 sata
nosači i sve..
napravio servis na makini..karbove ulaštio
i stvarno,motor upali iz prve..malo zadimio
al bome,mene dirnulo..već mi je pomalo bilo dosta svega,letim oko toga,a "ništa"..tako da mi baš dalo inspiraciju za dovršit
i tako sklopio sve..osim rezervara i blatobrana
prošlo 2 mjeseca,zime ni na vidiku..motor skoro gotov
imao sam neki stari rezervar,koji sam muvao,od jawe,il mz-a..kockasti
i nikako se nije uklapao..sve što drugo probam,ne paše,predug,preširok..predebel..previsok
mjesec dana sam tražio rezervar okolo..mjerio
oglasi svaki dan..dok nisam shvatio,da ništa od toga,dok opet ne uhvatim stvar u svoje ruke..
je da sam pitao par starih majstora,i dobio bezobrazne cijene..od 6000 kn,za izradu jednog rezervara..i to u vremenu od 2 mjeseca
ovim putem im zahvaljujem jer sam ga napravio puno jeftinije..za 5 dana posla uključujući varenje..i farbanje koje je obavio Stripi još dodatna 2 dana
te tokar i izrađeni mesingani čep rezervara..
krenulo je od običnog pleha..
i donje ugrubo ocrtane linije..
malo batića,puno volje..4 ruke
i eto ga..po mjeri
po želji..savršeno
na kraju se sve pofarbalo..utegnulo
sastavio ja to..prošlo 3ipo mjeseca..zima taman došla
novaca mi izuo 4x više nego što sam mislio
nije mi žao kune,minute,živca..
veselje i popratne gluposti vam nemogu napisat na forum,jer bi toga bilo milion..al znate i sami kako ništa ne ide kako smo zamislili..
na kraju..pripremio sam ga za regu..sa blatobranima i svime potrebnim za tehnički
obavio i neko slikanje nek se nađe..očekujem još par na drugu temu sa odijelom i u gradskom okruženju
komentari dali bili pozitivni ili negativni..nisu ni bitni
meni je bitno da sam napravio nešto što sam htio,što mi se sviđa..i nešto sa čime neću bježat muriji 200 po zadnjem
Ideja krenula od silne lavine slika po netu..od svakakvih mogućih kafe rejsera
i mislim si,kako ću i ja jednog dana tako sastavit..bilo je to pred par godina..a nikako započet
Pa jebemu,imam sve frendove oko sebe bajkere,ja imao motora i motora,imam dijelova koliko oćeš..alata koliko oćeš
iskustva koliko oćeš..pristup svemu..koliko teško može bit?
i ovo ljeto,pukne film..i krenem se raspitivat,dali netko lokalno ima nešto..od čega bi se moglo počet
prvi broj koji okrenuo,prst u oko..ima motor,ima papire,spreman prodat..
sjeo ja u koNbi..došao,motor u nevoznom stanju,katastrofa stanje..fali dijelova..makina blokirana
ali ima ono meni potrebno..to su bili papiri i početak nečega..
i tako je to krenulo krajem 8og mjeseca..Zimski projekt
nažalost,toliko sam bio uzbuđen..da nisam slikao moto kad sam ga uzeo..ali možete zamislit ugrubo
10 godina u travi ispred kuće..srasao sa biljem,ruzinav..pola dijelova nema,koje i ima su bili razbijeni
što drugo,nego počet naručivat dijelove koji su bili u glavi..tako da je internet gorio sljedećih mjesec dana
u međuvremenu sam vario i prerađivao motor,da bude po mom guštu..nisam bio zadovoljan iz prve,i jedan dan došao u garažu,i cijeli rep opilio ća,i napravio novi u 20 min,kako je bila i prva zamisao
htio sam da bude na špic,tako da mogu napravit kupolu sa sicom..pa sam prvu deinstalirao
i napravio ovako
nakon toga..krenuo sa volanom,komandama i svime što će bit u videokrugu promatrača..ništa nije pretjerano razrađivano,nego sve je dolazilo iz minute u minutu..svaka ideja,i sve napravljeno je tu jer eto,tako sam se osjećao u tom trenu
naravno,ništa na motor nije išlo staro,ili da se nije obnovilo prije..svaki potrošač,svaka žica,svaki relej,svaka vida..
ideje poput ručki,mreže preko fara..su došle dok sam sjedio u garaži,i promatrao kako to lijepo napreduje..iz dana u dan
nije prošlo još ni mjesec dana,a meni motor više ne liči na biciklu..
XX puta već bio kod tokara i nazad..volani,trokuti,nogare prve pa druge..distance,prstenovi..sve što je trebalo
poliranja do kasno u noć..i razmišljanje dali ostat prespavat u garaži
sve u svemu..falila makina
u orginalu u papirima je 250ccm..4t zračno
al to nisam htio,nekako mi preslabo i bezveze bilo..
i nisam htio ić na 4 cilindra..jer onda postaje teška krava..više auspuha,više svega
nabavio orginal nikad otvaranu GS450 makinu,koju je trebalo utegnut malo..
tada je trebalo svu struju napravit..na makini sva struja bila odcvikana..od motora sam sve bacio orginal što je bilo
pa ajmo iz nule kombinirat..jedno dobrih 10 dana je otišlo
sve novo..sve iz glave uz shemu 1x1m na zidu
trebalo je i neke zupcanike radit i proizvodit..cementiranje,kaljenje itd
i tu počinje to ličit na motor..više nego na biciklu..
ostao još "samo" auspuh,rezervar i sve utegnut..
nakon što shvatio da će me titanij auspuh koštat blago,a cilj je potrošit minimalno..idemo na inox
a tu onda monade..treba takav inox,treba to pripreme,frend ne može..i koštat će me dosta novaca
reko zajebi,nema dok sam..kupio cijevi što trebale,naručio traku za omotat sve..i snadji se druže
orginal auspuh skratio i ispolirao,tako da ne kupujem novi..
i grane skrojio,na šušte i da ulaze jedna u drugu..tj da se mogu rastavljat..
na kraju pofarbao sve u crno,krom šušte vire vani preko trake umotane..
i eto..auspuh skrojen u 2 sata
nosači i sve..
napravio servis na makini..karbove ulaštio
i stvarno,motor upali iz prve..malo zadimio
al bome,mene dirnulo..već mi je pomalo bilo dosta svega,letim oko toga,a "ništa"..tako da mi baš dalo inspiraciju za dovršit
i tako sklopio sve..osim rezervara i blatobrana
prošlo 2 mjeseca,zime ni na vidiku..motor skoro gotov
imao sam neki stari rezervar,koji sam muvao,od jawe,il mz-a..kockasti
i nikako se nije uklapao..sve što drugo probam,ne paše,predug,preširok..predebel..previsok
mjesec dana sam tražio rezervar okolo..mjerio
oglasi svaki dan..dok nisam shvatio,da ništa od toga,dok opet ne uhvatim stvar u svoje ruke..
je da sam pitao par starih majstora,i dobio bezobrazne cijene..od 6000 kn,za izradu jednog rezervara..i to u vremenu od 2 mjeseca
ovim putem im zahvaljujem jer sam ga napravio puno jeftinije..za 5 dana posla uključujući varenje..i farbanje koje je obavio Stripi još dodatna 2 dana
te tokar i izrađeni mesingani čep rezervara..
krenulo je od običnog pleha..
i donje ugrubo ocrtane linije..
malo batića,puno volje..4 ruke
i eto ga..po mjeri
po želji..savršeno
na kraju se sve pofarbalo..utegnulo
sastavio ja to..prošlo 3ipo mjeseca..zima taman došla
novaca mi izuo 4x više nego što sam mislio
nije mi žao kune,minute,živca..
veselje i popratne gluposti vam nemogu napisat na forum,jer bi toga bilo milion..al znate i sami kako ništa ne ide kako smo zamislili..
na kraju..pripremio sam ga za regu..sa blatobranima i svime potrebnim za tehnički
obavio i neko slikanje nek se nađe..očekujem još par na drugu temu sa odijelom i u gradskom okruženju
komentari dali bili pozitivni ili negativni..nisu ni bitni
meni je bitno da sam napravio nešto što sam htio,što mi se sviđa..i nešto sa čime neću bježat muriji 200 po zadnjem