Suzuki GSF1250S K7

Pec

Member
Kako teme s portala mnogi ne čitaju  :mrgreen: ,a još manje komentiraju i kako ja imam problema s registracijom na portalu  :(  tako Banditov nadahnut opis istoimenog motocikla poželjeh nadopuniti i mojim viđenjem ovog motora koji zaslužuje i svoju temu.
Bandit o banditu:
http://www.motori.hr/Suzuki_Bandit_1250_S_1966.html
Ja o banditu:
1.Odlična ciklistika uz jako dobar ovjes koji je ponešto trom ali samo pri visokim frekvencijama progiba prednje vilice.
Ciklistika i ovjes prilagođeni manjim i srednjim brzinama (do približno 170 km/h odlično, kasnije blago nervozan i trom ovjes na lošim podlogama).
Dobro upravljiv – jako dobro «pada» prednji kraj u zavoj.
Jako miran stražnji kraj koji bi podnio i užu guma ali širu mislim nikako ne (jer bi stražnji kraj teško mogao pratiti agilnost prednjeg kraja).
Na dobrim podlogama besprijekorno «leži» i dopušta značajne nagibe.
Oba sjedišta uglavnom dobra. Oslonci za noge blago prema natrag postavljeni. Vibracije na volanu minimalne a na osloncima za noge još manje. Dobra zaštita od vjetra (vozio sam verziju s dodatnim pomoćnim usmjerivačem zraka i cjelovitim oklopom).
2.  Kočnica na razini R-ova:
- o stražnjoj ne znam gotovo ništa jer je nisam imao potrebu koristiti pa mogu ukratko zaključiti odlična (baš zato što je nisam ni primijetio);
- prednja odlična (dobro doziranje, ne gubi funkcionalnost grijanjem, ne otvara/podiže u zavoju i dopušta solidno kočenje i u sred zavoja).
3. Motor i mjenjač jako dobri i usklađeni. Mjenjač malo suroviji ali ipak precizan. Ne zatrzava pri ubrzavanju s malih okretaja (odlično doziranje ubrizgavanja) te iako ima veliki okretni moment nije brutalan pri otvaranju gasa i dopušta glatko ubrzavanje na izlascima iz zavoja. Jedina mana je ne baš lijepi šumovi pri radu motora koji dopiru ne samo iz mjenjača već i iz razvodnog mehanizma, no kada shvatite da mu je to prirodno prestaje zabrinutost.

Zaključak: Volio bih imati ovaj lijep, svestran i veliki motocikl koji daje jako puno za relativno malo novaca. Novi bandit konstruiran je i napravljen na razini ugleda i na ponos velikog Suzukija. Vozio sam ga prvo po Žumberku, pa po Zagorju do Varaždina, a onda i u društvu dviju gospođa hayabusa koje su nametale oštar tritam starom cestom do Rijeke – Senja – Josipdola – Zagreba.
 
Evo,pročitao Banditov opis,pročitao Tvoj i mogu reći da sam sve zaljubljeniji i zaljubljeniji :mrgreen: (y)
Pogotovo,jer mi se čini da stvarno puno daje za te novce (y)
 
Pec said:
Ciklistika i ovjes prilagođeni manjim i srednjim brzinama (do približno 170 km/h odlično, kasnije blago nervozan i trom ovjes na lošim podlogama).

Sram te bilo...gdje si tako bezočno kršio prometne propise... :mrgreen: :mrgreen:
 
Da, taj Bandit je stvarno zanimljiv motor pogotovo zadnjih par godina kad ima tako nisku cijenu. Sta se desilo sa odrzavanjem? Jesu se pomakli intervali servisa i stelanje ventila na ovoj novoj masini?

Kakav to auspuh u Eurorentu prodaju za njega, znam samo da je cijena 4.000kn.
 
Nemogu si pomoc stvarno  :mrgreen:

jedimaster said:
Koliko bi koštala registracija za njega , dali tko zna?

Samo nebo zna takve misterije  :jesus:
 
jedimaster said:
Koliko bi koštala registracija za njega , dali tko zna?

Cijena registracije ovisi o vise faktora. Uz poznatu zapreminu i snagu fali ti jos bonus ili malus i zona rizika (tj u kojem gradu zivis) Kad to napises lako je izracunati kolika bi bila rega.
 
Kao što neki napisaše,puno motora za ne puno novca (y)
Sjedio na njemu neki dan i  (y) (y) (y)
 
jedimaster said:
Koliko bi koštala registracija za njega , dali tko zna?
Jako puno  :palacdolje: sa pedeset posto bonusa,osiguranje 2250.00 kn plus 400,00 kn cestarina ,plus tehnički,sve skupa oko cca 3000,00 kn.
Ponavljam sa pedeset posto bonusa.Bez bonusa oko 4500,00 kn.
 
:misli: U nekim domačim  :mrgreen: moto časopisima pri tehničkom opisu novog bandita krivo se navodi da nema promjena razmaka osovina, a porastao je za 5 mm i još uz to mu je dodatno "uvučena" stražnja vilica bliže podignutom mjenjaču što je po meni dovelo do bitnog umirivanja stražnjeg kraja. Za kočnice se također navodi da su iste kao na starom banditu, što je samo površno gledajuči tako. Naime reduciran je promjer klipa glavnog kočnog cilindra prednje kočnice za dva mm, rekonstruiran je i sada je bitno veći ekspanzioni dio sustava glavnog kočnog cilindra, a asimetrični klipovi unutar kočnih kliješta su također reduciranog promjera. U jednom od naših časopisa se čak navodi da je ogroman top radi velikog katalizatora što ne stoji (iako ima logike) jer se jedini postoječi (i to nevelik) katalizator nalazi nešto malo prije topa i to unutar malo proširene cijevi, odmah iza oksidacijskog senzora (lambda sonde).  :mrgreen:
 
Pec said:
:misli: U nekim domačim  :mrgreen: moto časopisima pri tehničkom opisu novog bandita krivo se navodi da nema promjena razmaka osovina, a porastao je za 5 mm i još uz to mu je dodatno "uvučena" stražnja vilica bliže podignutom mjenjaču što je po meni dovelo do bitnog umirivanja stražnjeg kraja. Za kočnice se također navodi da su iste kao na starom banditu, što je samo površno gledajuči tako. Naime reduciran je promjer klipa glavnog kočnog cilindra prednje kočnice za dva mm, rekonstruiran je i sada je bitno veći ekspanzioni dio sustava glavnog kočnog cilindra, a asimetrični klipovi unutar kočnih kliješta su također reduciranog promjera. U jednom od naših časopisa se čak navodi da je ogroman top radi velikog katalizatora što ne stoji (iako ima logike) jer se jedini postoječi (i to nevelik) katalizator nalazi nešto malo prije topa i to unutar malo proširene cijevi, odmah iza oksidacijskog senzora (lambda sonde).  :mrgreen:
i jednom domacem portalu  :mrgreen: