Pec
Active member
Kako teme s portala mnogi ne čitaju ,a još manje komentiraju i kako ja imam problema s registracijom na portalu tako Banditov nadahnut opis istoimenog motocikla poželjeh nadopuniti i mojim viđenjem ovog motora koji zaslužuje i svoju temu.
Bandit o banditu:
http://www.motori.hr/Suzuki_Bandit_1250_S_1966.html
Ja o banditu:
1.Odlična ciklistika uz jako dobar ovjes koji je ponešto trom ali samo pri visokim frekvencijama progiba prednje vilice.
Ciklistika i ovjes prilagođeni manjim i srednjim brzinama (do približno 170 km/h odlično, kasnije blago nervozan i trom ovjes na lošim podlogama).
Dobro upravljiv – jako dobro «pada» prednji kraj u zavoj.
Jako miran stražnji kraj koji bi podnio i užu guma ali širu mislim nikako ne (jer bi stražnji kraj teško mogao pratiti agilnost prednjeg kraja).
Na dobrim podlogama besprijekorno «leži» i dopušta značajne nagibe.
Oba sjedišta uglavnom dobra. Oslonci za noge blago prema natrag postavljeni. Vibracije na volanu minimalne a na osloncima za noge još manje. Dobra zaštita od vjetra (vozio sam verziju s dodatnim pomoćnim usmjerivačem zraka i cjelovitim oklopom).
2. Kočnica na razini R-ova:
- o stražnjoj ne znam gotovo ništa jer je nisam imao potrebu koristiti pa mogu ukratko zaključiti odlična (baš zato što je nisam ni primijetio);
- prednja odlična (dobro doziranje, ne gubi funkcionalnost grijanjem, ne otvara/podiže u zavoju i dopušta solidno kočenje i u sred zavoja).
3. Motor i mjenjač jako dobri i usklađeni. Mjenjač malo suroviji ali ipak precizan. Ne zatrzava pri ubrzavanju s malih okretaja (odlično doziranje ubrizgavanja) te iako ima veliki okretni moment nije brutalan pri otvaranju gasa i dopušta glatko ubrzavanje na izlascima iz zavoja. Jedina mana je ne baš lijepi šumovi pri radu motora koji dopiru ne samo iz mjenjača već i iz razvodnog mehanizma, no kada shvatite da mu je to prirodno prestaje zabrinutost.
Zaključak: Volio bih imati ovaj lijep, svestran i veliki motocikl koji daje jako puno za relativno malo novaca. Novi bandit konstruiran je i napravljen na razini ugleda i na ponos velikog Suzukija. Vozio sam ga prvo po Žumberku, pa po Zagorju do Varaždina, a onda i u društvu dviju gospođa hayabusa koje su nametale oštar tritam starom cestom do Rijeke – Senja – Josipdola – Zagreba.
Bandit o banditu:
http://www.motori.hr/Suzuki_Bandit_1250_S_1966.html
Ja o banditu:
1.Odlična ciklistika uz jako dobar ovjes koji je ponešto trom ali samo pri visokim frekvencijama progiba prednje vilice.
Ciklistika i ovjes prilagođeni manjim i srednjim brzinama (do približno 170 km/h odlično, kasnije blago nervozan i trom ovjes na lošim podlogama).
Dobro upravljiv – jako dobro «pada» prednji kraj u zavoj.
Jako miran stražnji kraj koji bi podnio i užu guma ali širu mislim nikako ne (jer bi stražnji kraj teško mogao pratiti agilnost prednjeg kraja).
Na dobrim podlogama besprijekorno «leži» i dopušta značajne nagibe.
Oba sjedišta uglavnom dobra. Oslonci za noge blago prema natrag postavljeni. Vibracije na volanu minimalne a na osloncima za noge još manje. Dobra zaštita od vjetra (vozio sam verziju s dodatnim pomoćnim usmjerivačem zraka i cjelovitim oklopom).
2. Kočnica na razini R-ova:
- o stražnjoj ne znam gotovo ništa jer je nisam imao potrebu koristiti pa mogu ukratko zaključiti odlična (baš zato što je nisam ni primijetio);
- prednja odlična (dobro doziranje, ne gubi funkcionalnost grijanjem, ne otvara/podiže u zavoju i dopušta solidno kočenje i u sred zavoja).
3. Motor i mjenjač jako dobri i usklađeni. Mjenjač malo suroviji ali ipak precizan. Ne zatrzava pri ubrzavanju s malih okretaja (odlično doziranje ubrizgavanja) te iako ima veliki okretni moment nije brutalan pri otvaranju gasa i dopušta glatko ubrzavanje na izlascima iz zavoja. Jedina mana je ne baš lijepi šumovi pri radu motora koji dopiru ne samo iz mjenjača već i iz razvodnog mehanizma, no kada shvatite da mu je to prirodno prestaje zabrinutost.
Zaključak: Volio bih imati ovaj lijep, svestran i veliki motocikl koji daje jako puno za relativno malo novaca. Novi bandit konstruiran je i napravljen na razini ugleda i na ponos velikog Suzukija. Vozio sam ga prvo po Žumberku, pa po Zagorju do Varaždina, a onda i u društvu dviju gospođa hayabusa koje su nametale oštar tritam starom cestom do Rijeke – Senja – Josipdola – Zagreba.