Suzuki GSXR 125 2009.

Status
Not open for further replies.
figure said:
pa jako sam dobro procitala kaj si napisal.. ali  se i dalje nimalo ne slazem da su oni isti kaj se tice kvalitete..
to kaj se rade u japanu nema nikakve veze.. i sushi je iz japana pa ne valja  :mrgreen:
posto ti vozis hondu mora da je ona najbolja  :D :LOL:
svatko ima svoje misljenje ali i dalje tvrdim da od ove cetvorke nema razlike u kvaliteti nego samo u dizajnu
pogotovo rr motori.
 
Saki said:
posto ti vozis hondu mora da je ona najbolja  :D :LOL:
svatko ima svoje misljenje ali i dalje tvrdim da od ove cetvorke nema razlike u kvaliteti nego samo u dizajnu
pogotovo rr motori.

ne seri  :jesus:
u cijelom svijetu je poznato da je honda najkvalitetnija od svih 4 , i najveci svjetski proizvodac motocikala..
kaj naravno ne znaci da je bez mana, al kad usporedis stare hondine modele, kolko su kvalitetniji od suzukija, ili yamahe..
kolku kilometrazu rade bez kvarova u masini.. (npr... cbr, vfr..) a npr. zna se za slucaje na xjr-ima 1300 da se nakon 13-20tkm pojavila ogromna potrosnja ulja, pa onda recimo rijetko koji zr7 napravi 80tkm bez generalke, ili fzr koji trose 1l ulja na 1000km, itd itd  :wink:
 
figure said:
ne seri  :jesus:
u cijelom svijetu je poznato da je honda najkvalitetnija od svih 4 , i najveci svjetski proizvodac motocikala..
kaj naravno ne znaci da je bez mana, al kad usporedis stare hondine modele, kolko su kvalitetniji od suzukija, ili yamahe..
kolku kilometrazu rade bez kvarova u masini.. (npr... cbr, vfr..) a npr. zna se za slucaje na xjr-ima 1300 da se nakon 13-20tkm pojavila ogromna potrosnja ulja, pa onda recimo rijetko koji zr7 napravi 80tkm bez generalke, ili fzr koji trose 1l ulja na 1000km, itd itd  :wink:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: da honda je najkvalitetnija, kaze jedan lik njegova cbr-ka presla preko 150.000km
a pola masine promjenio, zacudilo bi te da svi dijelovi u hondi i kod ostale trojice pravi isti proizvodjac  :jesus:
samo na deklu pise honda kawasaki suzuki yamaha a na ostalima made in japan.  (y)
 
figure said:
ne seri  :jesus:
u cijelom svijetu je poznato da je honda najkvalitetnija od svih 4 , i najveci svjetski proizvodac motocikala..
kaj naravno ne znaci da je bez mana, al kad usporedis stare hondine modele, kolko su kvalitetniji od suzukija, ili yamahe..
kolku kilometrazu rade bez kvarova u masini.. (npr... cbr, vfr..) a npr. zna se za slucaje na xjr-ima 1300 da se nakon 13-20tkm pojavila ogromna potrosnja ulja, pa onda recimo rijetko koji zr7 napravi 80tkm bez generalke, ili fzr koji trose 1l ulja na 1000km, itd itd  :wink:

:blahblah: :blahblah: :blahblah: :eek:hne:
 
darko_b said:
:blahblah: :blahblah: :blahblah: :eek:hne:
da  :LOL:  :blahblah: :blahblah: :blahblah: :blahblah: :blahblah:
 
Saki said:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: da honda je najkvalitetnija, kaze jedan lik njegova cbr-ka presla preko 150.000km
a pola masine promjenio, zacudilo bi te da svi dijelovi u hondi i kod ostale trojice pravi isti proizvodjac  :jesus:
samo na deklu pise honda kawasaki suzuki yamaha a na ostalima made in japan.  (y)

a tko ti je to rekao molim te
 
figure said:
a tko ti je to rekao molim te
kazu ovi iz japana.  :jesus:
pa svi to znaju da je tako.  neda mi se sada objasnjavati kako, ali daj razmisli malo.
sve ti je to isto. japanac je japanac  (y)
 
a tko iz japana ti je to rekao  :misli: to sto tvrdis jednostavno je ludost  :LOL: :LOL: :LOL: neznam za ostale ali honda neke modele uglavnom slabije motore za europsko trziste radi u italiji pa dali onda i tamo dolaze djelovi iz japana a radi ustede se cjeli motor radi u italiji i cak da nebi placali brod za nisinove kocione komponente su odlucili ugradivati brembove sto im je bilo ispod casti  :LOL: :LOL: :LOL:
 
RC46 said:
a tko iz japana ti je to rekao  :misli: to sto tvrdis jednostavno je ludost  :LOL: :LOL: :LOL: neznam za ostale ali honda neke modele uglavnom slabije motore za europsko trziste radi u italiji pa dali onda i tamo dolaze djelovi iz japana a radi ustede se cjeli motor radi u italiji i cak da nebi placali brod za nisinove kocione komponente su odlucili ugradivati brembove sto im je bilo ispod casti  :LOL: :LOL: :LOL:
e to sam cekao da netko napise.  (y) (y) (y) (y)
hebeni dijelovi se rade po svuda, i sad netko tvrdi da su hondini dijelovi kvalitetniji ili obratno, tj honda.
a moze se desiti da ih rade u kini.  :wink:
mozda je nekad bila neka mala razlika ali sad je vise NEMA  (y)
 
Saki said:
e to sam cekao da netko napise.  (y) (y) (y) (y)
hebeni dijelovi se rade po svuda, i sad netko tvrdi da su hondini dijelovi kvalitetniji ili obratno, tj honda.
a moze se desiti da ih rade u kini.  :wink:
mozda je nekad bila neka mala razlika ali sad je vise NEMA  (y)

imas pravo honda nesto elektronike radi u kini  :LOL: ali na broju sasije kod honde mozes tocno procitati u kojo tvornici je sklapana tako da djelovi potjecu iz te tvornice  (y)
 
RC46 said:
imas pravo honda nesto elektronike radi u kini  :LOL: ali na broju sasije kod honde mozes tocno procitati u kojo tvornici je sklapana tako da djelovi potjecu iz te tvornice  (y)
upravo tako  (y) i nije u pitanju samo honda nego i ostala trojka japanaca.
svi ti dijelovi se rade u ko zna koliko drzava, gde ponude jeftiniju izradu tamo ih rade, ali to neznaci da se ta izrada ne kontrolira.
ali nemoze mi nitko reci da je neki motor bolji od drugog, jer sve ovisi od modela do modela.  (y)
 
ja sam se na svojoj kozi uvjerio da je honda br1 a i ima malo jace kontrole kvalitete od kawasakija ,a mozes slobodno uzeti i nase i strane casopise procitaj npr motorrad-ove testove pa pogledaj kad otvore motor na cca50000 km kako i koji djelovi su potroseni pa usporedi npr cbr 600 f iz 2005 g nije imao skoro niti znakove potrosenosti a mv augusta 1000 na testu od 50 000km je odradila 12 000 i klipnjaca probila blok nicim izazvana  :LOL:
 
Normalno da Honda duže traje.Uzmimo za primjer klasu 600.U njoj su uvijek yamaha i kawasaki najjači,imaju najviše snage koju razvijaju na jako visokim okretajima za razliku od honde koja zna biti slabija za 5-7 ks i vrti se možda 2 000 okr. manje.Uzmimo još jedan primjer.Sva japanska trojica veličanstvenih ima u ponudi ram air,gdje opet snaga poraste dok je honda opet izuzetak i onda je logično(barem meni) da će slabiji motor duže trajat. :misli:

Vidio sam da netko piše da fzr troši ulje.Sjećam se jednog usporednog testa u Motopulsu gdje ih je ugodno iznenadila CBR-ka 600,koja je na Hungaroringu popila 8dcl ulja. :LOL:
 
RC46 said:
ja sam se na svojoj kozi uvjerio da je honda br1 a i ima malo jace kontrole kvalitete od kawasakija ,a mozes slobodno uzeti i nase i strane casopise procitaj npr motorrad-ove testove pa pogledaj kad otvore motor na cca50000 km kako i koji djelovi su potroseni pa usporedi npr cbr 600 f iz 2005 g nije imao skoro niti znakove potrosenosti a mv augusta 1000 na testu od 50 000km je odradila 12 000 i klipnjaca probila blok nicim izazvana  :LOL:


Da,ali je Gusta talijan,a znamo da su oni kvarljivi.
 
radilo se o sasvim novom motoru i uvjetima na utrci ,ali istina je da cbr 07 u pocetku hoce potrositi malo ulja ali kad se razradi ta mana nestane ,a tada si mogao vidjeti i kako se snalazila na stazi s ostalim motorima koji su kao sto kazes svi jaci od nje  :LOL:
 
testovi ne govore puno, jer kako tko plati tako se i pise tako da mi nije uvjerljivo.
redovno sam pratio odredjene moto revije i bilo koji da rade test za neki motor,
kao sve super, tj kako netko plati tako taj svira.
 
Bajkeer said:
Normalno da Honda duže traje.Uzmimo za primjer klasu 600.U njoj su uvijek yamaha i kawasaki najjači,imaju najviše snage koju razvijaju na jako visokim okretajima za razliku od honde koja zna biti slabija za 5-7 ks i vrti se možda 2 000 okr. manje.Uzmimo još jedan primjer.Sva japanska trojica veličanstvenih ima u ponudi ram air,gdje opet snaga poraste dok je honda opet izuzetak i onda je logično(barem meni) da će slabiji motor duže trajat. :misli:

Vidio sam da netko piše da fzr troši ulje.Sjećam se jednog usporednog testa u Motopulsu gdje ih je ugodno iznenadila CBR-ka 600,koja je na Hungaroringu popila 8dcl ulja. :LOL:

Istina, taj "ram air" je vrhunac današnje tehnologije i u hondi još uvijek nisu uspjeli razvit takvo nešto. Zapravo nitko nezna točno što je to jer je riječ o strogo čuvanoj tajni...
 
Bajkeer said:
Vidio sam da netko piše da fzr troši ulje.Sjećam se jednog usporednog testa u Motopulsu gdje ih je ugodno iznenadila CBR-ka 600,koja je na Hungaroringu popila 8dcl ulja. :LOL:

lima odi citat "Vlak u snjegu" jer vidim da volis citat bajke
 
Bajkeer said:
Normalno da Honda duže traje.Uzmimo za primjer klasu 600.U njoj su uvijek yamaha i kawasaki najjači,imaju najviše snage koju razvijaju na jako visokim okretajima za razliku od honde koja zna biti slabija za 5-7 ks i vrti se možda 2 000 okr. manje.Uzmimo još jedan primjer.Sva japanska trojica veličanstvenih ima u ponudi ram air,gdje opet snaga poraste dok je honda opet izuzetak i onda je logično(barem meni) da će slabiji motor duže trajat. :misli:

Vidio sam da netko piše da fzr troši ulje.Sjećam se jednog usporednog testa u Motopulsu gdje ih je ugodno iznenadila CBR-ka 600,koja je na Hungaroringu popila 8dcl ulja. :LOL:

Kaj ti buncaš? Pa na kolko se vrti Yamaha?

 
mislim da ce hosunga prehebati citavu cetvorku japanaca  :mrgreen:
  prodavajte japance kupujte hosunga ili homunga čunga-lunga
 
Status
Not open for further replies.