WraGG
Well-known member
Konacno sam uhvatio par dana sa temperaturama iznad 5 stupnjeva, pa sam napravio prvih 100tinjak kilometara sa ovim debelim delikventom.
Prvi dojmovi... preglasan, pretezak, neartikuliran...
Ali kad sjednes na njega i kad krenes, ostaje samo smijesak na licu iako nigdje nisam presao 120kmh. Jednostavno nije potrebno voziti ovakav motor brzo jer on i nije napravljen da se vozi brzo. Peta brzina i 80kmh, skoro pa hipnotizira sve od zvuka motora pa do polozaja sjedenja sa nogama i rukama naprijed. Cijeli taj ugođaj jednostavno izaziva neko strahopostovanje prema motoru i onda ga i ne trebas dovoditi do nekih granica da bi uzivao u voznji.
I da, kuda god prodjem svi se okrecu zamnom. Harleya ima ovamo na svakom koraku, ali ovih VZR-ova i ne toliko. Kad malo bolje razmislim, ne sjecam se jesam li u ovih 6 godina u Njemackoj sve skupa par puta vidio VZR 1800, a i to u moto salonu ili na moto okupljalistima.
Da se razumijemo, moj Versys 1000 je daleko sofisticiraniji i tehnicki bolji motor na kojeg bih se u svakom trenutku usudio samo sjesti i napraviti 600-700km u komadu bez da cu se umoriti bilo ja ili supruga na suvozackom mjestu, ali VZR je ono radi cega se vozi motor: emocija.
Sada nam slijedi jos 2-3 tjedna temperatura u minusu i padalina, a onda idemo dalje u uzivanje na ovom velicanstvenom debelom delikventu
Prvi dojmovi... preglasan, pretezak, neartikuliran...
Ali kad sjednes na njega i kad krenes, ostaje samo smijesak na licu iako nigdje nisam presao 120kmh. Jednostavno nije potrebno voziti ovakav motor brzo jer on i nije napravljen da se vozi brzo. Peta brzina i 80kmh, skoro pa hipnotizira sve od zvuka motora pa do polozaja sjedenja sa nogama i rukama naprijed. Cijeli taj ugođaj jednostavno izaziva neko strahopostovanje prema motoru i onda ga i ne trebas dovoditi do nekih granica da bi uzivao u voznji.
I da, kuda god prodjem svi se okrecu zamnom. Harleya ima ovamo na svakom koraku, ali ovih VZR-ova i ne toliko. Kad malo bolje razmislim, ne sjecam se jesam li u ovih 6 godina u Njemackoj sve skupa par puta vidio VZR 1800, a i to u moto salonu ili na moto okupljalistima.
Da se razumijemo, moj Versys 1000 je daleko sofisticiraniji i tehnicki bolji motor na kojeg bih se u svakom trenutku usudio samo sjesti i napraviti 600-700km u komadu bez da cu se umoriti bilo ja ili supruga na suvozackom mjestu, ali VZR je ono radi cega se vozi motor: emocija.
Sada nam slijedi jos 2-3 tjedna temperatura u minusu i padalina, a onda idemo dalje u uzivanje na ovom velicanstvenom debelom delikventu