SUZUKI K5 1000,RAMA PUCA NA POLA KAO STAKLO

skorpio27 said:
vozil ga je kad su mu ga slozili  i veli da nije ko prije  mada nevjerujem jer mu nebi  opce dali motor da je neispravan. sad jasno?

i ja mislim da nije ko prije  :mrgreen:

novo je novo i nema tu rasprave  (y)
 
31 said:
gluposti,ja sam imao na gami marvic felge(od magnezija-na kojima je jasno pisalo da nisu za cestovnu upotrebu) od 86 do 2000 ili 14 godina.Izradjene su u tvornici po narudžbi baš za moj motor.U tih 14 godina zadnja mi je pukla negdje 5tu ili 6tu godinu ali zbog jakog pada na preluku.Majstor mi je to zavario obradjeno na drehbanku,i voženo dalje.U tvornici mi je rečeno da nesmiju biti u dodiru sa zrakom jer da onda mg propada.(nisam pratio raspravu od početka pa valjda nisam fulao temu)

Nema pravila. Tvornica deklarira po trajanje od nekoliko godina čisto da sebe osigura ali to ne znači da nakon toga felge ne valjaju. Tak i moj punac veli za jogurt, da stave datum odokativnom metodom al njega to ne jebe. Mazne i one kojima je rok prošao prije mjesec dana i nije mu niš. :mrgreen:
Ja sam isto zvao direktno Marvic i Marchesini i pitao šta je istina. U telefonskom razgovoru su ipak dosta "mekši" s ocjenama nego na papiru. Ukoliko felga nije mehanički oštećena onda nije frka. Problem je što nakon sitnih oštećenja u materijalu dolazi do oksidacije iznutra tako da može izgledati na oko dobro a unutra kaos. Kako bilo, nisam nikad vidio da je felga pukla sama od sebe ali svejedno mi nije bio baš ugodan osjećaj razmišljati o tome u samoj vožnji. Osim toga, ima puno ljudi, nas amatera, kojima lagane felge ne odgovaraju u vožnji. Prebrze su. 8)
 
Bojan said:
i ja mislim da nije ko prije  :mrgreen:

novo je novo i nema tu rasprave  (y)
to je tocno da je novo ipak bolje  (y)
 
Bojan said:
i ja mislim da nije ko prije  :mrgreen:

novo je novo i nema tu rasprave  (y)


Ma sve5 da je novo novo,ali pitam se kome onda uz tu filozofiju prodati staro :LOL: :LOL: :LOL:
 
Ninja said:
Ma sve5 da je novo novo,ali pitam se kome onda uz tu filozofiju prodati staro :LOL: :LOL: :LOL:

onom ko ne skuži da je rama bila varena  :mrgreen: :mrgreen:

dobro je kad neznaš a da znaš onda bi i naj manja sitnica smetala (barem mene)  :palacdolje: :palacdolje:
 
sva torziona deformiranja u svrhu dobivanja trazene geometrije (ravnanja rame) izvode se prije obrade samih varova :wink:
 
hrvatin said:
sva torziona deformiranja u svrhu dobivanja trazene geometrije (ravnanja rame) izvode se prije obrade samih varova :wink:
Sve radnje i postupci u proizvodnji zavarivanih konstrukcija imaju svoje nužne redosljede....ali remontna zavarivanja konstrukcija imaju složenije zahtjeve-ukoliko se hoče zadržat neke određene mjere !! Kod legiranih aluminijskih profila to i nije nekakav velik problem ali kod čelika je to nemoguče (o tome sam več pisao naveliko pa da se neponavljam) ! Kod pucanja aluminijskih krutih odljevaka je problem locirati sva naprsnuča a dijelovi koji su ispravljani predstavljaju novi problem pa ih treba na pregibnim mjestima "navarivati"pa brusiti da se to "popusti" ali i vrati prvobitni izgled itd.itd. Uglavnom to sve skupa je jako puno posla ako se hoče napraviti kako bog zapovjeda !!!