SUZUKI K5 1000,RAMA PUCA NA POLA KAO STAKLO

drugabrzina

New member
Evo da vas obavjestimo da smo imali priliku raditi dva suzukija k5 1000 koji su od karambola pukli na pola.Definitivan problem je prednji dio rame koji je odljevak.Ne dopušta nikakvu plastičnu deformacije nego odmah puca.Uz to odljevak je šuplji i ima veoma tanku stjenku.Oba dva smo povarili na samom stolu,obradili varove.Poslije toga smo ih razvukli na meru koja je ispala odlična (unutar milimetra).Na samom kraju poslije toplinske obrade testirali smo ramu na tri put veću silu nego li u vožnji može biti ,rama je ipak izdržala a da ponovo ne pukne.Eto sutra će mo staviti desetak slika od početna do završne faze ravnanja.
 
Svi novi R motori su projektirani tako da su fantastični po pitanju krutosti,torzione čvrstoće ili bolje reći,odlično se drže kod "predviđenih" naprezanja,ali sve drugo  je banana pa tako i manji udarac ili neka vibracija pogrešne frekvencije može izazvati pucanje rame.
Ajd stavi slike,bit će zanimljivo vidjeti kao ste to složili !
Dali ste ubacivali neka pojačanja ?
 
Frend je pao sa K6 1000 rama pukla na 5 dijelova tak da je mašina iscurila van.

zar nebi rama trebala podnest određeno uvijanje?
Mislim da sam čito da je Rossi tražio na Yamahi da rama nebude toliko kruta tj da preuzme neko uvijanje te tako motor nebude tolko nervozan
 
A pojedinci su tvrdili kako to ni slučajno nije istina. Da su to izdvojeni slučajevi. A dobro.
 
ja sam isto ćuo glasine o tom pucanju rame, ali samo za novije suzukije...ne za druge marke

king testira rame za hondu navodno....da vidimo šta on kaže :LOL:
 
Bump said:
ja sam isto ćuo glasine o tom pucanju rame, ali samo za novije suzukije...ne za druge marke

king testira rame za hondu navodno....da vidimo šta on kaže :LOL:
a ja čuo i vidio za kavasaki :mrgreen:
 
urarmili said:
Frend je pao sa K6 1000 rama pukla na 5 dijelova tak da je mašina iscurila van.

zar nebi rama trebala podnest određeno uvijanje?
Mislim da sam čito da je Rossi tražio na Yamahi da rama nebude toliko kruta tj da preuzme neko uvijanje te tako motor nebude tolko nervozan
To ni u kom slučaju nema logike jer se gubi na upravljivosti motora,ali.............

Probaj zatjerat u zavoj starog GSX-A "TELEVIZORA" pa ćeš vidjet o čemu je riječ  :mrgreen: :D
 
Slike K-5 1000..... :misli:
13ig6.jpg


14eh9.jpg


15ca4.jpg


3to5.jpg


2oq0.jpg


1lm2.jpg


10tt8.jpg


8vd3.jpg


6ea6.jpg


16os8.jpg


5py9.jpg


4ik2.jpg


11rf4.jpg


9xf5.jpg


12rm4.jpg


Pozdrav
 
Svaka čast na poslu . (y)
Jel to vilica nije ništa dobila ili ste stavili drugu ???
 
Da vilica i mostovi su ravnati,ali nisu bile puno krive jer ih je prduhitrila rama,ona je prije pukla nego su se uspjele vilice dosta savinuti.Isti je slučaj kod oba dva suzukija koji su bila kod nas na ravnanju.
 
ima li gdje znak vaš tj kad kupujes skoro nov motor da znaš da je kvalitetno prevareno i opiturano ono što je puklo na pola  :mrgreen:  :LOL:



Inace zanima me kolika je okvirna cijena npr, ovakve sanacije sa slike
 
ovo bi rado vidio na ultrazvucnom ispitivanju vara, kao što rade u škverovima kod brodova.
 
Evo da neke stvari razjasnimo .Mismo samo htjeli dokazati da naša tvrtka može sve poravnati uz toleranciju od 1mm.Ovakve ekstremne slučajeve ne kanimo svaki dan raditi,jer smo ovo radili na veliko nagovaranje vlasnika ,a us put da vidimo kakve su naše krajnje mogućnosti.Prema tome sve motore kojo su kraći u osnom razmaku do 150mm ravnamo bez ikakvih problema uz pismenu garanciju da je geometrija  složena unutar 1mm.Cjene ravnanja cijele geometrije ,ne samo rame nego još vilice,mostovi , nogare je od 2500 do 4500 kn ovisno o veličini deformacija
 
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

(y) (y) (y) (y) za posao

ali znači ne kupovati K5 jer ko zna jel rama bila puknuta  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

baš bi volio to vidjeti u živo  :shock: :shock: