Suzuki RF600R

stanky069

Member
Ovako,imam par pitanja u vezi ovog motora...to mi je prvi motor,tako da bas i nemam pojma...

Motor je Suzuki RF600R,'96 godište...kupio sam ga prije par dana,nije palio...napunjen akumulator, nove svjećice,nova crijeva od goriva...i pali...

Prvo,zanima me koje ulje da sipam unutra,polu sintetiku ili sintetiku 10W40??

Drugo,prilikom šaltanja čuje se "KLAAAK", bas lupi kad " upadne" u brzinu,meni je nekako u glavi da se to događalo i na burazovom GS500E i da je netko rekao da je to kod Suza normalno,da je to muski mjenjač... E sad jel to stvarno normalno ili??

Trece,jel moguce da se premosti onaj šalter nogare,jer moj pali i sa spustenom nogarom??? Ili tu nesto drugo ne štima?? Sad glupo pitanje, jel to gledaju na tehnickom ili ne??

Četvrto,ista stvar sa onim "pass" prekidačom,za blicanje,ne radi,potreban za tehnicki ili ne??


I peto,koja je okvirna cijena za provjeru i sinkronizaciju karburatora,jer navodno su očišćeni prošle godine,ali ja bih ipak da to netko pregleda i posteluje ako treba...pa me zanima koliko bih okvirno love trebao za to...??

I evo za kraj par slika...
bf0096217b7381fee35603db78984d51.jpg
d33b22abc504daf50d10558fd5161d09.jpg
c46d5a0f73dd93c38442b8d565ec872f.jpg
ad40e85113603a03ca465bda154c25a7.jpg
f179f51f8a936eafca2de8d7db7e3658.jpg
81a8dd56b58b73ff4e87824af777bf72.jpg
c7e76cee88be74ceed4033add16334b7.jpg
0fb6e2c01bcde541a33a198668860c39.jpg
333f403bd8993cce5fc4cb17c7b43112.jpg
311350d67da0a9c74a0a5212fe7275e0.jpg
76e2baa9c99c702e69a4c34c9e53638b.jpg
82a43fef06fe0f4bbc886b27bf82c52e.jpg
8ad8b374d891a4ab4d76901f672fa268.jpg
e268b6842263cac95e26fa074a1eb272.jpg
1d0cbef86d81830432fd1e3d45196ee5.jpg
7e194972ec7840fd912414e2d4e15761.jpg
e4410643516758d5d495b7fd8b360efb.jpg
88895ca542085e3be3a759a158088dc6.jpg
8b2824946a9248ecb4e7bd6e36ea41d6.jpg
87dc8bb0551efb97a36a7c6dc9437d5d.jpg
9a819fd1cd6e244d484d533105f6af71.jpg
e197f14001a8474b958e2abe52af93a5.jpg
 
1. Polusint 10W-40.
2. Skroz normalno. Trebaš čut yamahu.
3. Pali s bočnom spuštenom i u brzini, ili u leru? Ako pali u leru, to je ok, ako pali u brzini sa spuštenom nogarom, nije ok.
4. Gledaju visinu snopa, a ne prekidač za blicanje.
5. Nemam pojma, pitaj Strašila.

:neznam:

P.S. Krasan motor, čestitam. (y)




Sent from my toilet seat using HTC FartPhone
 
1-4. Kako je Shepa reka
5. Ne diraj dok radi i pali uredno( inace je 100eur pa navise).
6. Skini sve kljuceve s ovog od Suzukija. Izgrebat ces gornji trokut i vjerojatno sjebat bravu.
Super izgleda motor.
 
A pali on,vuče kad mu se da gas...uredno šalta(jedino je glasan prilikom saltanja)... Ali ipak bih volio da mi netko iskusan pogleda karburatore i sinkronizira ih po potrebi...ponekad nemirno radi...obrtaji variraju... Ne puno,ali dovoljno da sumnjam da karburatori nisu naštelani dobro...

I da,nekako mi se cini da presporo spusta obrtaje kad mu se gas pusti...


Kljuceve skidam,trokut je izgreban tako da je za njega svejedno,ali ovo za bravu nisam znao...hvala...


Inace,danas je prvi put pravo isproban,dosad je bilo po firminom dvoristu i malo u ulici...danas sam ga izveo na cestu,doduse poljske puteve(asfaltirane)...i mogu reći da motor leti kad mu se da gas ,150km/h bez problema je navukao i to na kratkoj relaciji...dalje me bilo strah jer kisa je ljevala,pa voda leži po cesti i ponegdje ima blata...a jos nisam prednju gumu zamjenio...stvarno je losa... Ali zato zadnja drži cestu ko luda...
 
Imal sam ja 900ccm a jedan moj poznanik je imal takvog od 600.Po priči on je imal manje problema nek ovaj moj jači ali ni ja nisam imal nekakvih jebenih problema.To je radni konj suzukija.Menjač bu ti mlatil ovak i onak,tak je bilo i na mom ali kad kreneš to se nekak posloži.Moj je imal 5 brzina a ak se ne varam tvoj ima 6.Fergazere ne prčkaj ak pali i ne serucka u leru jer buš sam pizdarije napravil,promeni ulje i tu prednju gumu i sam gas.Naravno pogledaj i sve ostalo za sigurnu vožnju.Ima 44000,pih,može još tolko bez jebemti.
 
Da,6 brzina...

Pa u tume i je problem,malo drnda u leru,variraju obrtaji...dovoljno da covjek vidi da bi trebalo tu nesto poštelovati...ne bih ih ja dirao,vec bih dao nekom majstoru...
Ali vidjet cemo,dugo je stojao,možda ga i to jebe... Dok se malo razradi...

44331 je imao kad sam ga uzeo... Nadam se da ce moci jos dosta napraviti... Lik od koga sam ga uzeo drugi vlasnik,prvi vlasnik bila neka ženska,ona je vecinu km i napravila...ovaj se nije previse ni vozao,vecinom je bio parkiran u garaži,po papirima s tehnickog,napravio je u zafnje dvije godine samo 750km... Iako ima i gorih od njega...koji u 6,5 godina ne uspiju razraditi motor,tj ni 1000km ne naprave...
 
Toga sto je malo rijedak bilo me strah,ali ovdje se da naci dijelova za njega...

Jos jedno pitanje,uz motor sam dobio crveni(master) i jedan crni ključ...i sad mene zanima posto je ovaj crni sav neki savijen(strah me da ne pukne)jel moram ja naruciti novi blank Suzukijevog kljuca pa nositi ključaru da mi ga nareže(ključ mislim) ili oni imaju blankova od kojeg bi mi mogao napraviti??
 
Odi kod ključara i nek ti napravi novi ključ a sad kak veliš da se nije dugo vozil može značit da se svakakvog smeča nakupilo i u rezervaru i fergazerima.Kupi sprej za čišćenje fergića.Imaš uputstva na njemu i očisti ga pa buš onda videl kaj bu.Ne vjerujem da je neka pizdarija.Moj je bil iz 1996 i nisam imal nikakve frke s fergazerima osim kaj je trošil malo više nek 600tka hmmm... :grin:
 
Ako ti nakon što daš gas obrtaji malo "zapnu" pa se spuštaju to ti je dobar znak da negdje vuče falš zrak. Najčešće na usisnim prirubnicama. A onda to sa sobom vuče i loš rad u leru.
Štelovanje karburatora, logično, nema smisla ako ti negdje vuče falš zrak. I uz malo falš zraka bi ti se činilo da ide dobro kad ga otčepiš, pogotovo ako ne znaš vozilo u dušu pa da čuješ svaku promjenu u radu.
Ako se samo sporo spuštaju bez zapinjanja, riječ je o smjesi. No ako dobro ide, ne prčkaj. Iz iskustva kad na starijem motoru kreneš prčkati bez veze po karbovima to sa sobom povuče još 100 pizdarija.  :laugh:
 
Prelep je motorin, obozavam tu Suzukijevu seriju RF 400-600-900 :)
Mislim da je u pravu kolega gore, pogledaj te gumene prirubnice, moguce je neka ne stoji kako treba pa tu vuce fals, i nebi bilo na odmet pogledati i zracni filter kakav je, i zameniti ga, nije neka velika para
 
balky1 said:
Ako ti nakon što daš gas obrtaji malo "zapnu" pa se spuštaju to ti je dobar znak da negdje vuče falš zrak. Najčešće na usisnim prirubnicama. A onda to sa sobom vuče i loš rad u leru.
Štelovanje karburatora, logično, nema smisla ako ti negdje vuče falš zrak. I uz malo falš zraka bi ti se činilo da ide dobro kad ga otčepiš, pogotovo ako ne znaš vozilo u dušu pa da čuješ svaku promjenu u radu.
Ako se samo sporo spuštaju bez zapinjanja, riječ je o smjesi. No ako dobro ide, ne prčkaj. Iz iskustva kad na starijem motoru kreneš prčkati bez veze po karbovima to sa sobom povuče još 100 pizdarija.  [emoji23]
Dam mu gas popnu se bez problema, pustim gas polako se spustaju...ne zapinju ni pri dizanju ni pri spustanju...i povremeno u ler gasu radi npr 15 min ok i onda se odjednom obrtaji dignu na 3-4000... I poslije opet polako spuste... Kad vozim,sve je ok osim sto kad pustim gas obrtaji se sporo spustaju...i 2-3 puta mi se desilo stisnem mu u laganoj vožnji kvacilo obrtaji se sami malo dignu...
 
Crijevo koje ide od pumpe goriva na karburatore nisam ni dirao i sad čackam i na njemu uma filter goriva... Znaci lik je stavio dva(2) filtera goriva,jedan je između pipe i pumpe,drugi znaci izmedu pumpe i karburatora... E sad ja nisam ni ovaj prvi za koji sam znao promjenio,sad ima jos jedan...možda je i do njih... Naručio sam nove filtere goriva,filter zraka,ulje i filter ulja...i nove svjećice,jer ove koje sam ja stavio dao mi ovaj iz radione u firmi kao i crijeva za gorivo...možda i one jebu...jer su pitaj boga otkad i tko zna jesu uopce bile nove,on je to iskopao iz neke ladice,bile su bez kutija...a meni bilo bitno samo da ga kresnem...

I uzeo sam neki aditiv za čišćenje motora pa cemo i to roknuti u tank pa da onda vidimo onda sta kaže i kako prede...

I da,nema potrebe za dva filtera goriva ili?
 
Koliko ja znam, jedini filter za gorivo bi trebalo da mu je na slavini unutra u rezervoaru
 
Tako stoji i u manualu śto sam skinuo sa interneta...da ima filtere na obje cijevi u tanku...e sad sta je ovaj kombinirao...tko ce ga znati...
 
Probaj ga kako radi bez tih dodatnih filtera, mozda ga to muci.