Suzuki SV 1000 S ?

3 godine ti se "čuva" bonus a ak si imal 50 ccm ne možeš ga prenijet na veću kubikažu (barem je tak bilo)
 
gigi said:
3 godine ti se "čuva" bonus a ak si imal 50 ccm ne možeš ga prenijet na veću kubikažu (barem je tak bilo)

Nije nikada bilo tako, jedino ak te netko muljal. :mrgreen:

Poggiali said:
Dal se može sredit da spulje idu 2 u 1, ko na 650? , da nemoram 2 topa kupovat :)
Ako kupiš komplet Yoshimura auspuh, onda može 2 u 1. Ne moraš kupiti ni jedan top, dobiš ga u kompletu :mrgreen:
 
Bandit said:
Nije nikada bilo tako, jedino ak te netko muljal. :mrgreen:

To sam tu na forumu čital (nisam nikad imal niš od 50 ccm da bi ovo iz iskustva rekao - ustvari jesam kad sam bil u osnovnoj školi Puch pony express al ko je onda za registraciju pital)
 
urarmili said:
Kužim ja to ali u suštini to je L-motor zar ne??? :misli:
nije L .... na slovu  L dužina krakova nije ista  :LOL: :LOL:....  sve su to V 2 motori sa varijacijama u odnosu na položaj ugradnje motora i naravno međusobni kut između cilindara...
 
zvonko situm said:
nije L .... na slovu  L dužina krakova nije ista  :LOL: :LOL:....  sve su to V 2 motori sa varijacijama u odnosu na položaj ugradnje motora i naravno međusobni kut između cilindara...

mislio sam na kut među cilindrima jer 90 stupnjeva  je kao L a 60 stupnjeva v,  :mrgreen: znam da su to u biti sve v 2 motori
 
urarmili said:
mislio sam na kut među cilindrima jer 90 stupnjeva  je kao l a 60 stupnjeva v,  :mrgreen: znam da su to u biti sve v 2 motori

Po toj logici je jedino 90 stupnjeva L motor jer je kod slova L pravi kut i to je to... Jedino sto cika zvonko kaze da kod slova L nisu kraci jednaki, a cilindri jesu... A svi ostali kutovi su V motor, iako je i L u sustini V motor, kad se L izokrene bude jedno siroko, debelo V...  :mrgreen: Ali ovo sve je offtopic...
 
urarmili said:
mislio sam na kut među cilindrima jer 90 stupnjeva  je kao L a 60 stupnjeva v,  :mrgreen: znam da su to u biti sve v 2 motori
šalu na stranu.... ducati je NEKE svoje motore postavljao tako da je prednji cilindar bio vodoravno položen a stražnji je bio pod 90 stupnjeva u odnosu na njega-dakle vertikalno pa je tako nastao "L" ...
 
No dobro, ajmo on topic :p

Zvao danas suzuki, da nema više sv 1000 s, ostalo je neš nakeda samo, neznam kolko je zaštita od vjetra na njemu ak se uzme aftermarket vjetrobran, i ima nešsto sv 650 s -ova po cjeni od 54 k kn. E sad ak gledam sv 650 onda mi je po sanzi sa ER 6 icom, a on je ipak 42 k kn na akciji i za razliku uzmem i vjetrobran i akrapovića :)
 
Poggiali said:
No dobro, ajmo on topic :p

Zvao danas suzuki, da nema više sv 1000 s, ostalo je neš nakeda samo, neznam kolko je zaštita od vjetra na njemu ak se uzme aftermarket vjetrobran, i ima nešsto sv 650 s -ova po cjeni od 54 k kn. E sad ak gledam sv 650 onda mi je po sanzi sa ER 6 icom, a on je ipak 42 k kn na akciji i za razliku uzmem i vjetrobran i akrapovića :)
koji si ti lik, od sv1000s si došao do er6  :misli:

@bandit jel si stavljao volan gore ili imaš originale?
vidio sam nekoliko stanaca na sv1000s i svi mahom imaju gore volan
 
Pa velim da nema SV 1000 S, kaj bi sad ja, salo poseban upit u tvornicu da mi još jedan naprave  :misli:
 
Poggiali said:
Pa velim da nema SV 1000 S, kaj bi sad ja, salo poseban upit u tvornicu da mi još jedan naprave  :misli:
Prave oni njije jošte, nego se isti više nemereju 'omologizirat. . . :mrgreen:
 
cibalicus said:
Prave oni njije jošte, nego se isti više nemereju 'omologizirat. . . :mrgreen:
koliko vidim prave samo 650 nema 1000 za sada nigdje :misli:
 
NEKID said:
koliko vidim prave samo 650 nema 1000 za sada nigdje :misli:
Ne znam, ja sam se u veljači raspitivao za isti (Eurorent), pa mi je rečeno da se od 4 mj. ne mogu homologizirati. Također mi je rečeno da jedan k8 upravo dolazi u Mađarsku. . . :misli:
Sad baš i ja gledam po internetu i skoro svi prodaju K7, osim nekih tipa Slovačka http://www.hpmoto.sk/?MOTOCYKLE:SPORT_TOURING:SV_1000_S_K8. . .
Neki se igraju i photoshopom http://mondomoto.forumfree.net/?t=25650247 :mrgreen:
 
u eurorentu su meni prije pola godine govorili da neće više bit 1000 već da ima u mađarskoj još k7 na lageru
 
cibalicus said:
Prave oni njije jošte, nego se isti više nemereju 'omologizirat. . . :mrgreen:

nije mi baš jasno kako ih ne mogu homologizirati....jer k7 ima euro4 normu.....pa nema onda ni k8 valjda lošiju....
 
Shoky said:
NEKID daj mi molim te usporedi Horneta i SV-a!
dam ti đir pasmaters pa ćeš usporediti sam, tako je najbolje  :mrgreen:
ima više snage, brutalniji je i to znatno, rekao bi da je lakše stizat s njime.
ne vozi se bolje po zavojima od horneta 900 i ima veću rupu prije 6000 ali skidanjem blokade i prenosom i auspuhom tu rupu drasičtno pretvoriš u brijeg  :mrgreen:
neudobniji je i nešto brži u krajnjoj ali do te krajnje nije ništa brži od horneta.
fora je što je veliki dvocilindraš i svako bi trebao malo promjene  :mrgreen:
ma vidit ćeš uostalom  :wink:
 
NEKID said:
@bandit jel si stavljao volan gore ili imaš originale?
vidio sam nekoliko stanaca na sv1000s i svi mahom imaju gore volan

Volan je kak je i prvog dana.

Samo je moj SV brži od Horneta istog godišta :mrgreen:

A sad sam na B Kingu za vikend pa nemrem razgovarat o SV-u. :mrgreen: :mrgreen: