Suzuki SV 1000 S ?

Pivi said:
to ti je isti suzukijeva mašina kao i na sv1000 i sv650...dakle 90°

01raptor02.jpg

Super puno ti hvala  (y)
 
Bandit said:
Pa kaj da ja vozim sljedeću sezonu? :cry:
Seat(shit) Leon tižu od stričeka Pave.
 
Eto, imam ja SV1000S sad dve godine i mogu reči  (y). Kad sam ga kupio imao je 12000km, sad ima skoro 60000km i doživio sam samo jedan jedini kvar - 'propišao' je cilinder kuplunge na motoru (no to je 'serijska' greška, koju je Suzuki otklonio u 2004 namještanjem zaštitne gumice).

Oko udobja moglo bi se debatirati danima, no SV nije neudoban - ako su očekivanja realna. Sigurno nije ko Goldwing, BMW GT, FJR1300 i šta ima još sličnih fotelja, ali s malo kondicije može se voziti i 700 - 1000 km na dan.

http://www.sv-portal.com/forums/showthread.php?t=12948&highlight=Africa - 5630 milja u 18 dana - od V. Britanije do Sahare...  (y)

D.


 
danci1973 said:
Eto, imam ja SV1000S sad dve godine i mogu reči  (y). Kad sam ga kupio imao je 12000km, sad ima skoro 60000km i doživio sam samo jedan jedini kvar - 'propišao' je cilinder kuplunge na motoru (no to je 'serijska' greška, koju je Suzuki otklonio u 2004 namještanjem zaštitne gumice).

Oko udobja moglo bi se debatirati danima, no SV nije neudoban - ako su očekivanja realna. Sigurno nije ko Goldwing, BMW GT, FJR1300 i šta ima još sličnih fotelja, ali s malo kondicije može se voziti i 700 - 1000 km na dan.

http://www.sv-portal.com/forums/showthread.php?t=12948&highlight=Africa - 5630 milja u 18 dana - od V. Britanije do Sahare...  (y)

D.

Vauuu svaka čast treba imat muda za to ili samo dosta love, a kaj bi ti recimo poslije sv-a uzeo isto takvog samo novi model koji če tek izač ili nekaj drugo  :misli:
 
Sporier5 said:
Vauuu svaka čast treba imat muda za to ili samo dosta love, a kaj bi ti recimo poslije sv-a uzeo isto takvog samo novi model koji če tek izač ili nekaj drugo  :misli:
Da prvo razjasnimo - nisam JA taj koji je vozio SV-ja do Sahare...  :wink:

Za sada nema motora, koji bi mi mogao zamjeniti SVja...  8) A novi model treba prvo dočekat pa vidit - možda če biti  (y) a možda  :palacdolje:...

D.
 
danci1973 said:
Da prvo razjasnimo - nisam JA taj koji je vozio SV-ja do Sahare...  :wink:

Za sada nema motora, koji bi mi mogao zamjeniti SVja...  8) A novi model treba prvo dočekat pa vidit - možda če biti  (y) a možda  :palacdolje:...

D.

Na zalost, tesko da ce biti nasljednika. SV se lose prodavao na jakim trzistima (posebno 1000). Meni ce isto biti zao ako Suzuki prestane razvijati modele bazirane na V2 motorima  :? :(
 
ib said:
Na zalost, tesko da ce biti nasljednika. SV se lose prodavao na jakim trzistima (posebno 1000). Meni ce isto biti zao ako Suzuki prestane razvijati modele bazirane na V2 motorima  :? :(

Kada ljudi nemaju pojma kaj valja, samo da bude nekaj slično ovom starom i da bude v2
 
Sporier5 said:
Kada ljudi nemaju pojma kaj valja, samo da bude nekaj slično ovom starom i da bude v2

Ispravak netočnog navoda .....valjda , ako su cilindri pod kutem od 90 kao na ducatiu ili mojoj hondi onda bi to trebao bit L2 motor :misli: :mrgreen:
 
urarmili said:
Ispravak netočnog navoda .....valjda , ako su cilindri pod kutem od 90 kao na ducatiu ili mojoj hondi onda bi to trebao bit L2 motor :misli: :mrgreen:

Ne rade se takve podjele, svi dvocilindricni motori bez obzira na kut izmedju cilindara se svrstavaju u V2 motore. Googlaj "suzuki L twin" i "suzuki V twin" i prema rezultatima ce ti sve biti jasno  (y)
 
ib said:
Ne rade se takve podjele, svi dvocilindricni motori bez obzira na kut izmedju cilindara se svrstavaju u V2 motore. Googlaj "suzuki L twin" i "suzuki V twin" i prema rezultatima ce ti sve biti jasno  (y)

Kužim ja to ali u suštini to je L-motor zar ne??? :misli:

 
urarmili said:
Kužim ja to ali u suštini to je L-motor zar ne??? :misli:

I L je u sustini V s kutem izmedju krakova od 90 st. ;) Ako cemo bas picajzlirat, uoci da je kod slova L jedan krak duzi a drugi kraci a motor tako ne izgleda kad ga gledas sa strane, zar ne? ;)
 
urarmili said:
Kužim ja to ali u suštini to je L-motor zar ne??? :misli:

to je motor kakav je...a sad kako ga nazoveš....ducati piše l2...drugi v2...i to ti je to
 
Pivi said:
to je motor kakav je...a sad kako ga nazoveš....ducati piše l2...drugi v2...i to ti je to

Na to sam i mislio da ga Ducati naziva L a svi ostali V ....pa zašto je to tako gospodine Budiša :LOL: :mrgreen: (y)
 
urarmili said:
Na to sam i mislio da ga Ducati naziva L a svi ostali V ....pa zašto je to tako gospodine Budiša :LOL: :mrgreen: (y)

Zato da ducati bude skuplji jer oni ne proizvode V motore već L  :mrgreen:
 
urarmili said:
Na to sam i mislio da ga Ducati naziva L a svi ostali V ....pa zašto je to tako gospodine Budiša :LOL: :mrgreen: (y)

zato šta ducati više šuška jer mu je jedan cilindra duži od drugog  :LOL:
 
Evo mene nakon god dana  :mrgreen:

Niste napisali kolka je registracija za ZG, sad mu je cjena 66 k kn.

Dal se može sredit da spulje idu 2 u 1, ko na 650? , da nemoram 2 topa kupovat :)
 
osiguranje s 50 % cca 2100kn + cestarina, tehnički i ostale sitne otimačine
 
e da ,  sad se sjetio, ja sam imao 30 % bonusa, al sam prodal skuter, jel mi to vrijedi i kolko dugo?