Svi putevi vode u Karlobag

Ma dobro kaze, pusta svakako.
A tlakovi nisu obrnuti, svakako ovisi i o tipu gume. Logicno da se vise grije kad ispustis tlak ali isto tako zrak u njoj je hladniji kako je vani hladnije pa se tlak u ova doba ne digne do neke razine na kojoj bi se triba vozit pa dobijes bolje zagrijanu ali ispumpanu gumu. U pravilu tribala bi takva dosta "misiti". Meni ne radi to nego jednostavno pusti.
Sa dizanjem tlaka je malo bolje al isto kurac.
Jedino sto sam primjetia da mi uvik pusti u najvecem nagibu, na pola zavoja kad krenem davati gas. Ne na izlazu kad se vec malo ispravis...🤷‍♂️
Kako bilo da bilo ode mitas u povijest, uzea sam set metzelera pa ce da se drajvam skoro ko gogo
 
  • Like
Reactions: Dene
objašnjenje ti je totalno nelogično, a pogotovo dio s hladnim zrakom, zrak u gumi je podjednako hladan u stacionarnom položaju bio pritisak 1.5 ili 3.0, ali će se prije ugrijati ako spustiš pritisak
kužio bi da si rekao da ti guma mijesi dok je spustiš na 2.0, ali da na 2.0 drži slabije (odnosno teže se grije), nego na 2.5..to jednostavno nije moguće

mitas na 2.0 ne mijesi, mijesi tek ispod 1.8, ali od puno ljudi sam čuo da im je bolji osjećaj dok dignu na 2.3-2.4 i to shvaćam, isto tako mi je shvatljivo da ti nisi zadovoljan tom gumom i da si zato uzeo nešto drugo, ali ova tvoja objašnjenja nemaju veze s zdravom logikom i osnovnim zakonima fizike :mrgreen:
 
nisam nešto pametan ali bi rekao da ide ovako.
promjenom temperature na gore se povećava tlak, ako napumpaš gumu na 2,0 kad je vani 10 i kad je vani 30 stupnjeva, kad se guma zagrije na 70 stupnjeva isto tako će se zagrijat i zrak unutar gume na ajmo reć 70 stupnjeva ii porast će tlak, samo po zimi ćeš dobit na 70 stupnjeva veći tlak unutar gume i guma će bit prenapumpana, dakle po zimi tlak na hladnu gumu ide dole, da se dobije optimalni kad se guma zagrije, više je pitanje da li je vozač sposoban zagrijat dovoljno gumu u tim uvjetima kad ju hlade asfalt i bura.
Ali opet, ne znam baš koliko će ta razlika od 0,1-0,2 bara utjecat na nas cestovne ratnike, možda nekome stvarno brzom i oće, ja znam da meni neće :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: Nero
Jebate filozofije...
Morat ćemo bimbu uvest u raspravu jer vidim da moon nisi skuzia sto pokusavam reci...
Kao prvo, na toj dionici D8 se meni mitas zagrije bez problema bez obzira na tlak i doba godine. Ne zato sto sam ja neki trkac nego je jednostavno grub asfalt i zavoj na zavoj, puno kocenja, puno otvaranja.
Imao sam problem sa Michelin power rs ali obrnuto. Guma mi je bila super dok nije zagrijalo. Kasnije sam u razgovoru s bimbom dosa do zakljucka kad je zatoplilo da sam triba spustat tlak, jer:
primjer, vani je 20 stupnjeva, znači takva je temperatura i unutar gume prije nego krenes. Kad se guma zagrije, zagrije se zrak u njoj i samim time tlak tog zraka u gumi raste.
ako je vani 35 stupnjeva, ista guma isti uvjeti isti tlak, kad se guma zagrije zrak u njoj i samim time tlak tog zraka će biti dosta veći nego onaj dan kad je vani bilo 20, i doći će do toga da će guma biti prepumpana.
Jel to sad ima logike?
Ja ne kažem da sam zbog neke logike iša dizat tlak, držao sam ju dosta nisko i pocela mi je puštati. Smatram da za cestovnu vožnju ne bi tribalo gumu spuštati ispod 2, pa sam iša podići tlak da vidim što će biti. Osjetio sam razliku na bolje, jel to zbog nekakve fizike ili zbog činjenice da sam podsvjesno počeo vozit sporije jer me skoro izula par puta nemam pojma.
 
ovisi o gumi, ako su joj tlakovi od 2,5 do 2,9 zadnja na hladno, onda možeš po zimi pumpat manje nego ljeti da se lakše zagrije..a ako su gumi tlakovi na hladno 2 i niže onda kad smanjiš zimi tlak teško je po zimi držat dobar tempo da guma bude stalno zagrijana na radnu temperaturu, brže se hladi i pada joj tlak..pa ga možeš povečati u odnosu na ljeto jer se sporije vozi.. 🥵
zato d212 i uvijek ko žvaka..
 
Jebate filozofije...
Morat ćemo bimbu uvest u raspravu jer vidim da moon nisi skuzia sto pokusavam reci...
Kao prvo, na toj dionici D8 se meni mitas zagrije bez problema bez obzira na tlak i doba godine. Ne zato sto sam ja neki trkac nego je jednostavno grub asfalt i zavoj na zavoj, puno kocenja, puno otvaranja.
Imao sam problem sa Michelin power rs ali obrnuto. Guma mi je bila super dok nije zagrijalo. Kasnije sam u razgovoru s bimbom dosa do zakljucka kad je zatoplilo da sam triba spustat tlak, jer:
primjer, vani je 20 stupnjeva, znači takva je temperatura i unutar gume prije nego krenes. Kad se guma zagrije, zagrije se zrak u njoj i samim time tlak tog zraka u gumi raste.
ako je vani 35 stupnjeva, ista guma isti uvjeti isti tlak, kad se guma zagrije zrak u njoj i samim time tlak tog zraka će biti dosta veći nego onaj dan kad je vani bilo 20, i doći će do toga da će guma biti prepumpana.
Jel to sad ima logike?
Ja ne kažem da sam zbog neke logike iša dizat tlak, držao sam ju dosta nisko i pocela mi je puštati. Smatram da za cestovnu vožnju ne bi tribalo gumu spuštati ispod 2, pa sam iša podići tlak da vidim što će biti. Osjetio sam razliku na bolje, jel to zbog nekakve fizike ili zbog činjenice da sam podsvjesno počeo vozit sporije jer me skoro izula par puta nemam pojma.

Pises gluposti :D

I filozofiras previse :D :D :D

Izuva samo ako si prespor, pa moras ispucavat da bi nadoknadio zaostatak za Stipom :D

A najbolje mi je sto meni Mitas zimi bolje drzi.
 
Ne mogu ja stipu vatat da se iz rakete ispucavam :mrgreen:
Evo klipić pa filozofirajte

Necu s tobom kume, celave ti gume, sedista se tresu :D :D :D

Kad dodje na granicnik, skidas je. A ne lizat dok ima sare, mislim mozes, al onda je glupo ocekivat da mozes gasacit kao dotad. To moze samo Dunlop.

Mene je Supercorsa skoro izbacila sa motora kad je bila na granicniku, iscasija zglob desne ruke koliko me izmlatila, jel to zmaci da Supercorsa SC1 ne valja ili sam ja bio skrti vlaj koji je cijedio zadnju kunu iz nje?

I da, tlak preko 2,3 se Mitasu pumpa samo na krmacama, i to samo sprijeda (tipa moj x11), za sve ostalo je max 2.3, inace joj grip opada. A ti kako hoces :D
 
Last edited: