Jebate filozofije...
Morat ćemo bimbu uvest u raspravu jer vidim da moon nisi skuzia sto pokusavam reci...
Kao prvo, na toj dionici D8 se meni mitas zagrije bez problema bez obzira na tlak i doba godine. Ne zato sto sam ja neki trkac nego je jednostavno grub asfalt i zavoj na zavoj, puno kocenja, puno otvaranja.
Imao sam problem sa Michelin power rs ali obrnuto. Guma mi je bila super dok nije zagrijalo. Kasnije sam u razgovoru s bimbom dosa do zakljucka kad je zatoplilo da sam triba spustat tlak, jer:
primjer, vani je 20 stupnjeva, znači takva je temperatura i unutar gume prije nego krenes. Kad se guma zagrije, zagrije se zrak u njoj i samim time tlak tog zraka u gumi raste.
ako je vani 35 stupnjeva, ista guma isti uvjeti isti tlak, kad se guma zagrije zrak u njoj i samim time tlak tog zraka će biti dosta veći nego onaj dan kad je vani bilo 20, i doći će do toga da će guma biti prepumpana.
Jel to sad ima logike?
Ja ne kažem da sam zbog neke logike iša dizat tlak, držao sam ju dosta nisko i pocela mi je puštati. Smatram da za cestovnu vožnju ne bi tribalo gumu spuštati ispod 2, pa sam iša podići tlak da vidim što će biti. Osjetio sam razliku na bolje, jel to zbog nekakve fizike ili zbog činjenice da sam podsvjesno počeo vozit sporije jer me skoro izula par puta nemam pojma.