mate
Administrator
Ovisi o vremenu, ako ga ima preferiram ostai koji dan.Dakle ipak nije to da u istom danu odes do mora i natrag?
Ovisi o vremenu, ako ga ima preferiram ostai koji dan.Dakle ipak nije to da u istom danu odes do mora i natrag?
Dakle ipak se moze sa time u jednom danu dole i natrag😄Ovisi o vremenu, ako ga ima preferiram ostai koji dan.
Prvi đir ove godine odrađen i zamjetio sam na jednoj dionici između Senja i Karloba dosta novih zmijica. Jako neugodno, po ravnom gume "bjeze" lijevo-desno. Bas su usrali lijep komad ceste.Gadno tamo nediljom postalo. Evo što ja znam sa sigurnošću, danas je troje palo..
Svašta ljudi pokušavaju umjesto da si priznaju da su zreli za GS-a. 😜Puno lakse nego sa R-om.
Doči če i moje vrime.Bojler je čeka 4 sedmice da ga izmirin . Za mir u kući."Nešto docnije..." kako bi pisalo u Bleku, Zagoru i ostalom visokointelektuaonom štivu za stariju generaciju sreo sam i Barbu.... kako uživa na rivi dok se mi znojimo po magistralama.
Jučer sričon je ..A ne, mi se i privatno druzimo.
Mada je dobro znati da je u blizini ako fakat ne upali.
To je zapravo dionca napravljena od katranske ispune sa dodatkom asfalta.Prvi đir ove godine odrađen i zamjetio sam na jednoj dionici između Senja i Karloba dosta novih zmijica. Jako neugodno, po ravnom gume "bjeze" lijevo-desno. Bas su usrali lijep komad ceste.
Ha, ha, dobar vic. U stvarnosti stavljaju toliku količinu katranskih ispuna da na nekim dijelovima sigurno ima više katrana nego asfalta.Zar nije bilo nesto da su se motoristi u HR izborili da se u te zmijice i na linije stavlja abrazivni prasak od kojeg se ne klize ? Citao sam neke clanke i vijesti pa pitam, jer je to kao rijeseno
Ha, ha, dobar vic. U stvarnosti stavljaju toliku količinu katranskih ispuna da na nekim dijelovima sigurno ima više katrana nego asfalta.
Jasno je zašto koriste katranske ispune ali u nekim slučajevima to nema veze sa zdravim razumom a i ukupnim troškom. Više puta sam pročitao da je obavezno takve ispune posuti kvarcnim pijeskom ali to nitko ne radi.Ma oni to nalijevaju da ispune rupe kako voda ne bi ulazila i razvalila pukotinu jos vise... Ocito ne razmisljaju previse da ima korisnika ceste kojima te "korekcije" mogu doci i glave... Ali znam da je bilo nekih inicijativa (zajedno sa inicijativom da se stave zastite za motoriste preko stubova zastitnih ograda) pa sam mislio da su to uvazili... Ja sam iz Bosne pa o tim korekcijama mogu samo sanjati. Ali je i malo lakse, kada saberes - ili je cesta toliko propala da ne mozes voziti tako brzo da nastradas; ili je tek sredjena da se moze voziti opusteno. Nema izmedju, osim ako ti ne izleti neki Passat "lubenicar" iz livade, kroz ilegalni "prikljucak" na magistralu
Jasno je zašto koriste katranske ispune ali u nekim slučajevima to nema veze sa zdravim razumom a i ukupnim troškom. Više puta sam pročitao da je obavezno takve ispune posuti kvarcnim pijeskom ali to nitko ne radi.
Znam da će biti veselo na magistrali kad u sezoni padne lagana kiša sa svim strancima koji nisu naviknuti na takve uvjete.
Vjerojatno si u pravu ali bi ipak volio vidjeti da se stvari rade po nekakvom standardu.Tesko da tu moze pomoci i kvarcni pijesak, jer onog momenta kada sunce uzari, zmijice se doslovno rastope i kvarcni pijesak (ako ga ima) tone u katran i rezultat je opet klizava zmijica... Sve bez novog asfalta je klasicna pita od govana, realno...