Svi putevi vode u Karlobag

Ovo bi triba biti zakon. I zato mi imamo ekipicu od 6-7 ljudi, svatko ima svoj tempo i imamo jedno zlatno pravilo, da se ne prestižemo, ali isto tako ako vidiš da nije tvoj dan i smetaš, lipo se skloniš i pustiš frenda isprid...
Skoro svaki put kad se s nama ide voziti netko novi bude pizdarija, i zato nađite si ekipu i guštajte :mrgreen:

U 95% slučajeva se vozim sam. Biram destinacije di imam nekoga za ručak i cugu, ali vozim sam.
Kad sam jedini ja u toj nekoj idealnoj sredini. Manijaci su brži, a antitalenti su sporiji od mene. Hjebiga. :cool:
 
ma samo treba bit dovoljno pametan da znas svoju granicu. ja znam s kim se mogu vozit, a tih je malo pa radi gusta znam dir sam napravit. par puta sam se vozio sa ekipom koja dode do karlobaga i onda ne ide na kavu, nego se slika zadnja guma i stavlja na instagram, e takvu ekipu izbjegavam
 
  • Like
Reactions: ybr125 and Dene
Ovo treba uokviriti i staviti u zaglavlje foruma (y)

Jedan od kljucnih razloga zasto ne volim voziti u (nepoznatim) grupama - uvijek krene loziona; ciji je duzi, zavrtanje gasa, i vrlo brzo se pocnu dohvatati granice i praviti gluposti koje solo inace ne bi pravio.
Koliko god se covjek kontrolise, u jednom momentu svakoga od nas ego krene vuci. Zato bolje sprijeciti nego lijeciti - voziti svoj tempo koji ti je ugodan i siguran, ko je brzi neka pretekne, a ko je sporiji neka vozi iza. Ako naletim na neku brzu grupu ili pojedinca, radije se sklonim i pustim da prodju, bez obzira sto mozda i mogu (komotno) pratiti ili biti cak brzi. Jer ako krene ganjaje, ili ce mene neko navuci preko granice ili cu ja nekoga.
Nakon što sam se više puta doveo u zeznute situacije, prije puno godina sam uveo pravilo da uvijek vozim svoj tempo bez obzira na ostatak grupe. Forsiranje zbilja nema smisla a više puta sam doživio i da kad netko pokušava forsirati je zapravo sporiji nego kad fluidno vozi svoju vožnju…
Kad god nam se pridruži netko novi sugeriramo mu da vozi svoj tempo i uvijek odredimo gdje je slijedeće stajanje ali bez obzira na to se više puta desilo da novi počnu forsirati i padnu.
Meni nije problem prilagoditi se sporijem a još manji problem mi je maknuti se i pustiti bržeg da prođe, jednostavno vozim i guštam na najjače.
 
Ja s svojih 38 min od baga do starigrada evo mogu zvat ybr da se popeglamo , na cilju uz pivu cemo proslavit pobjednika 👍
pozdrav, nisam nikad vozio tom dionicom, pa nemam osjećaj koliko je to brzo/sporo, ali google mi je rekao da s obzirom na km, to čini prosječnu brzinu od 75km/h, možda su krila krivo montirana pa zbog velikog downforce-a suzuki nema snage brže povuć, ili možda gume imaju prevelik grip pa usporavaju.
Ja bi promjenio gearing za početak, zub manje ispred pa probat opet.
Lp
 
Ako mi sa čoperom od Karlobaga do Vodica treba 1.30 - 1.35 po onoj dosadi kroz Zadar onda mislim da ovi rejseri moraju brže odraditi. :mrgreen:
 
pozdrav, nisam nikad vozio tom dionicom, pa nemam osjećaj koliko je to brzo/sporo, ali google mi je rekao da s obzirom na km, to čini prosječnu brzinu od 75km/h, možda su krila krivo montirana pa zbog velikog downforce-a suzuki nema snage brže povuć, ili možda gume imaju prevelik grip pa usporavaju.
Ja bi promjenio gearing za početak, zub manje ispred pa probat opet.
Lp
Vjerojatno si u pravu zbog krila ali ispred birtije dok je parkiran... Predobro izgleda ....
Već si počeo varati ... 38 minuta ... ccc 😁
Ni pred ženom nesmim priznat koliko vozim 😂
 
Ja najvolem kad poslije kave u KarlitosA zadrugari kreću iz Karlobaga prema Starigradu i počnu bezočno lagati jedan drugome:”Danas ćemo lagano”. Velika Nagrada počinje na prvom praFcu odmah nakon izlaska iz Karlobaga. A nedaj Bože da snime kakvog R-a putem, odmah započinje orgijanje na najjače. I zato se volim voziti sam. Ja, kompleksi, fluorescentni lajbek, maglenke i kofer.