Tablica

Imaju li braća u MUP-u evidenciju do kojeg broja tablice su se izdavale ove sa rupama a od kojeg broja bez?

Ako nemaju;
Mogu li braća iz MUP-a forenzički dokazat da sam ja provrtio tablicu ili je već bila tvornički probužana?
 
Ima tu puno pametnijih od mene što se tiče tehničkih pregleda, ali nije mi jasno kako se dvije ili četiri kulturne rupe na rubovima pločice mogu podvesti pod nepravilnosti opisane člancima 20. i 21. Pravilnika o tehničkim pregledima vozila.... :misli:
Prosvijetlite me, molim :mrgreen:

Članak 20.
Nadzornik tehničke ispravnosti vozila će pregledati, a prema potrebi i zahvatima ruke utvrditi ima li vozilo sve propisne oznake, jesu li one pravilno postavljene, dobro pričvršćene i ispravne, odnosno da li su oštećene i prljave u tolikoj mjeri da je narušen njihov funkcionalni i estetski izgled. Za registarske pločice provjerava se i jesu li originalne.

Članak 21.
Na redovnom tehničkom pregledu s ispitivanjem ispušnih plinova motornih vozila te na izvanrednom tehničkom pregledu (sukladno kategorizaciji vozila: L-mopedi i motocikli, M-osobni automobili i autobusi, N-teretni automobili, O-priključna vozila i T-traktori), nadzornici tehničke ispravnosti vozila provjeravaju:

Kategorija vozila: L, M, N, O, T
0.1.1. Opće stanje i položaj registarske pločice na vozilu
Vizualni pregled:
(a) registarska pločica ne postoji ili je loše učvršćena
(b) nedostaju slova ili su nečitka
(c) registarska pločica nije originalna
(d) vidljivost registarske pločice nije u skladu sa zahtjevima (a)


Da se razumijemo, ja problema nemam. Moja pločica je do te mjere u originalnom stanju da (iz straha od oštećenja) nije niti raspakirana iz folije u kojoj je bila prilikom uručenja... :mrgreen:
 
Hrvoje said:
Ima tu puno pametnijih od mene što se tiče tehničkih pregleda, ali nije mi jasno kako se dvije ili četiri kulturne rupe na rubovima pločice mogu podvesti pod nepravilnosti opisane člancima 20. i 21. Pravilnika o tehničkim pregledima vozila.... :misli:
Prosvijetlite me, molim :mrgreen:

Članak 20.
Nadzornik tehničke ispravnosti vozila će pregledati, a prema potrebi i zahvatima ruke utvrditi ima li vozilo sve propisne oznake, jesu li one pravilno postavljene, dobro pričvršćene i ispravne, odnosno da li su oštećene i prljave u tolikoj mjeri da je narušen njihov funkcionalni i estetski izgled. Za registarske pločice provjerava se i jesu li originalne.

Članak 21.
Na redovnom tehničkom pregledu s ispitivanjem ispušnih plinova motornih vozila te na izvanrednom tehničkom pregledu (sukladno kategorizaciji vozila: L-mopedi i motocikli, M-osobni automobili i autobusi, N-teretni automobili, O-priključna vozila i T-traktori), nadzornici tehničke ispravnosti vozila provjeravaju:

Kategorija vozila: L, M, N, O, T
0.1.1. Opće stanje i položaj registarske pločice na vozilu
Vizualni pregled:
(a) registarska pločica ne postoji ili je loše učvršćena
(b) nedostaju slova ili su nečitka
(c) registarska pločica nije originalna
(d) vidljivost registarske pločice nije u skladu sa zahtjevima (a)


Da se razumijemo, ja problema nemam. Moja pločica je do te mjere u originalnom stanju da (iz straha od oštećenja) nije niti raspakirana iz folije u kojoj je bila prilikom uručenja... :mrgreen:
ovako brzinski, rekao bi da je problem na koji sugeriraju uvaženi kolege elias i 3alfa3 u ovome, naime, bušenjem neprobušenih reg pločica one gume legitimitet, odnosno originalnost, probaj primjerice probušiti novčanicu od 10 kuna čikom pa odi probaj kupiti kruh u pekaru 8)
 
To zdravom razumu predstavlja oštećenje, a ne pomanjkanje originalnosti.... :mrgreen:
Zna se što je original, što falsifikat, a što krivotvorina. A što oštećenje. :paper:
 
Ja si isto planiram staviti 2 rupe jer zelim pricvrstiti tablicu da mi ne ispadne. Nikada zbog toga na tehnickom nisam imao problema a imao sam ih cak cetiri i to rucno busene haha, pogotovo ako je pregledavao zaposlenik tehnickog koji i sam vozi motore. Ako naletis na debosa jbg bad luck je..