Imas u bauhausu na odjelu di su šarafi malo plasticni pakiranje sa tim ravnim šarafima,maticama i čepovima u boji bas za tabliceA šta nije kod baš bilo zabranjeno bušenje tablica? Da se smije, to je nešto novo? I gdje nabaviti te čepove?
Ja nisam čuo. Al nebi me čudilo da se neki pametnjaković nađe na stanici šta je pokupio svu pamet svijeta a prodao bi se za 20 eura na mijenjaču,to tak obično ide kod nasA šta nije kod baš bilo zabranjeno bušenje tablica? Da se smije, to je nešto novo? I gdje nabaviti te čepove?
Obostrana lipiva traka.Ja imam izbusenu tablicu i nikad problema...a neznam kako bi mu stavio 20€ na mijenac 🤣
DaKada sam već otvorio temu da provjerim dodatno, ako sam dobro shvatio crveni reflektor mora imati e broj. A što je s osvjetljenjem tablice? Mora i to imati?
Moraju imati e broj, a nosac tablice ne moraKada sam već otvorio temu da provjerim dodatno, ako sam dobro shvatio crveni reflektor mora imati e broj. A što je s osvjetljenjem tablice? Mora i to imati?
Moraju imati e broj, a nosac tablice ne mora
Moras raditi atest, al ne mora imati e broj...samo zadovoljiti par stvari gore napisanih 👍Ček, što nije bilo da ako mijenjaš nosač tablice moraš raditi atest i isti upisati u prometnu? Bar su tako meni rekli iz CVH pred 4-5 god pa sam odustao jer mi se nije dalo ić na atest ili mijenjat prije i nakon svakog tehničkog.
I jos par stvari...Moras raditi atest, al ne mora imati e broj...samo zadovoljiti par stvari gore napisanih 👍
Sve tocno napisanoI jos par stvari...
Katadiopter na svom zeljeznom nosaču ne naljepljen na okvir tablice. Svjetlo registarske pločice mora osvjetljavat tablicu ali ne smije svijetliti direktno prema vozilima iza. Udaljenost nosača do straznje gume minimum hod ovjesa a to je problem kod motora sa kratkim repom jer nosač mora zadovoljiti kut od 15-30 stupnjeva.... I rasvjeta i katadiopter homologirani.
Prosao ja sve to, ako sam ja na monsteru sa odrezanom konstrukcijom zadnjeg kraja uspio onda moze svaki motor 😆I jos par stvari...
Katadiopter na svom zeljeznom nosaču ne naljepljen na okvir tablice. Svjetlo registarske pločice mora osvjetljavat tablicu ali ne smije svijetliti direktno prema vozilima iza. Udaljenost nosača do straznje gume minimum hod ovjesa a to je problem kod motora sa kratkim repom jer nosač mora zadovoljiti kut od 15-30 stupnjeva.... I rasvjeta i katadiopter homologirani.
Odlično, hvala na pojašnjenju. Ionako kada bih mijenjao ne bih neko kinesko čudo, frend stavio pa mu se raspao nakon pola sata vožnje, nego Puig ili slično.I jos par stvari...
Katadiopter na svom zeljeznom nosaču ne naljepljen na okvir tablice. Svjetlo registarske pločice mora osvjetljavat tablicu ali ne smije svijetliti direktno prema vozilima iza. Udaljenost nosača do straznje gume minimum hod ovjesa a to je problem kod motora sa kratkim repom jer nosač mora zadovoljiti kut od 15-30 stupnjeva.... I rasvjeta i katadiopter homologirani.
Ovaj uzmes bez straha https://www.ebay.com/itm/1261520016...Lsb3QYjSLW&var=&widget_ver=artemis&media=COPY osvjetljenje tablice ima E broj i prolazi atest, katadiopter moras drugi stavit...skroz podesavajuci nosac i lim debljine cca 2mm...ovo mi je treci ili cetvrti nosac na raznim motorima i ovaj stvarno valja...ovi svi jeftiniji se vec i na slici vidi da se savije dok ga pogledas...ovaj je jak i ne savija seOdlično, hvala na pojašnjenju. Ionako kada bih mijenjao ne bih neko kinesko čudo, frend stavio pa mu se raspao nakon pola sata vožnje, nego Puig ili slično.