Girrari
New member
Prije svega, zdravo svima!
Neću previše o sebi, napisao sam manje-više sve u temi za predstavljanje pa ću vam izložiti svoju dilemu odnosno pitanje.
Prije svega, da se razumijemo, o motorima fakat nemam pojma, ali ni blagog pojma. Najbliže što sam ikada došao motoru je bilo par đireva za mikserom od 50ccm i to je to. Motor sam htio oduvijek, ali starci nisu nikad bili raspoloženi da me subvencioniraju tako da je to moralo pričekat dok sam ne dođem do love da ga kupim. Stvar je i u tome kaj nisam htio nikakav skuter nego baš motor. Možda je i bolje da je sve tak ispalo jer sad imam 8 godina vožnje iza sebe, nešto hladniju glavu i bolju percepciju prometa nego kaj sam imao prije. Također sam ljubitelj automobila ili točnije rečeno talijanskih automobila, a prije svega Alfe.
No nazad na temu. Kroz nekih 10-a meseci trebao bih se odlučiti koji motor da uzmem. Znam da je to dosta dugo razdoblje i da se dosta toga još može promjenit, ali volim bit dobro upoznat s nečim prije nego u to krenem. Trenutno sam u autoškoli i radim prve (kilo)metre na dva kotača koji samo potvrđuju moju želju da na njima i ostanem.
Još od prvog predstavljanja, postoji jedan motor koji me opsjeda, a to je Breva. 850 je krasna, ali prema financijama mi je 750 realnost. Čuo sam o njoj dosta dobrog i jednako toliko lošeg. Srce je hoće, ali razum je još li la. Iako malo stvari kupujem razumom, ipak se baš ne bih uvalio u neku piz******. Sitnice me ne smetaju, navikao sam na to kod mojih talijanskih četverokotača da treba tu i tamo nekaj zategnut, zakvačit, podesit, zvukovi od svuda i sl. Ono što mi je kod njih bitno je da me usprkos svom šlamperaju nisu nikad ostavili na cesti, a to mi je kod motora još kudikamo i bitnije. U svakom slučaju, Brevu odabire srce.
Tu je također i Monster. Cijena me opet limitira na 695 i to mi je negdje max. na koji bi se rastezao jer tu je još i oprema te konfekcija (maska i poklopac koji ne dolaze s njim). On je na granici između srca i razuma. Ipak je talijan, Ducati, to je ono nešto, ali Breva mi je uhhh... Prema svim savjetima je bolji od Breve u masu pogleda osim možda po njegovom specifičnom položaju sjedenja, no opet je nekih 1000€ skuplji što nije malo.
Na kraju se pojavio i Shiver koji mi je zasad enigma, a ni dizajn mi ne sjeda, previše mi je moderan.
I sad dolazimo (nakon ubitačnog uvoda koji nije nebitan za celu priču) do glavnog pitanja, a to je preporuka nekog talijanskog nakeda koji će biti dovoljno jednostavan za nekog newbija poput mene da se naučim polako, koji će imat pristojnu ciklistiku (fakat se nemam namjeru nateravat, treba mi nekaj sa leggero vožnju), ne previsoke troškove (iako mi se ta stavka gadi, ali je nemrem zanemarit) i do cife od nekih 70 000 kn.
Japance mi nemojte nudit, poštujem ih, ali ovo je jače od mene.
Puno, puno hvala unaprijed.... nadam se da nisam previše udavio.
Neću previše o sebi, napisao sam manje-više sve u temi za predstavljanje pa ću vam izložiti svoju dilemu odnosno pitanje.
Prije svega, da se razumijemo, o motorima fakat nemam pojma, ali ni blagog pojma. Najbliže što sam ikada došao motoru je bilo par đireva za mikserom od 50ccm i to je to. Motor sam htio oduvijek, ali starci nisu nikad bili raspoloženi da me subvencioniraju tako da je to moralo pričekat dok sam ne dođem do love da ga kupim. Stvar je i u tome kaj nisam htio nikakav skuter nego baš motor. Možda je i bolje da je sve tak ispalo jer sad imam 8 godina vožnje iza sebe, nešto hladniju glavu i bolju percepciju prometa nego kaj sam imao prije. Također sam ljubitelj automobila ili točnije rečeno talijanskih automobila, a prije svega Alfe.
No nazad na temu. Kroz nekih 10-a meseci trebao bih se odlučiti koji motor da uzmem. Znam da je to dosta dugo razdoblje i da se dosta toga još može promjenit, ali volim bit dobro upoznat s nečim prije nego u to krenem. Trenutno sam u autoškoli i radim prve (kilo)metre na dva kotača koji samo potvrđuju moju želju da na njima i ostanem.
Još od prvog predstavljanja, postoji jedan motor koji me opsjeda, a to je Breva. 850 je krasna, ali prema financijama mi je 750 realnost. Čuo sam o njoj dosta dobrog i jednako toliko lošeg. Srce je hoće, ali razum je još li la. Iako malo stvari kupujem razumom, ipak se baš ne bih uvalio u neku piz******. Sitnice me ne smetaju, navikao sam na to kod mojih talijanskih četverokotača da treba tu i tamo nekaj zategnut, zakvačit, podesit, zvukovi od svuda i sl. Ono što mi je kod njih bitno je da me usprkos svom šlamperaju nisu nikad ostavili na cesti, a to mi je kod motora još kudikamo i bitnije. U svakom slučaju, Brevu odabire srce.
Tu je također i Monster. Cijena me opet limitira na 695 i to mi je negdje max. na koji bi se rastezao jer tu je još i oprema te konfekcija (maska i poklopac koji ne dolaze s njim). On je na granici između srca i razuma. Ipak je talijan, Ducati, to je ono nešto, ali Breva mi je uhhh... Prema svim savjetima je bolji od Breve u masu pogleda osim možda po njegovom specifičnom položaju sjedenja, no opet je nekih 1000€ skuplji što nije malo.
Na kraju se pojavio i Shiver koji mi je zasad enigma, a ni dizajn mi ne sjeda, previše mi je moderan.
I sad dolazimo (nakon ubitačnog uvoda koji nije nebitan za celu priču) do glavnog pitanja, a to je preporuka nekog talijanskog nakeda koji će biti dovoljno jednostavan za nekog newbija poput mene da se naučim polako, koji će imat pristojnu ciklistiku (fakat se nemam namjeru nateravat, treba mi nekaj sa leggero vožnju), ne previsoke troškove (iako mi se ta stavka gadi, ali je nemrem zanemarit) i do cife od nekih 70 000 kn.
Japance mi nemojte nudit, poštujem ih, ali ovo je jače od mene.
Puno, puno hvala unaprijed.... nadam se da nisam previše udavio.