TDM 900

Status
Not open for further replies.
Gasho said:
tomee said:
možda je tdm malo mali ,možda visoko težište,zanimljivo kako ga moraš okretat na cesti za 180 stupnjeva ko R motor
sjetio bi se još toga

Pa zar nije na vari jos visocije teziste... :|
Sto ti znaci ovo za okretanje... :?:

nij tdm ti ima paralelni tvin motor i stvarno više težište dok ti vara ima V motor pa ipak ovo kaj sam reko stoji
 
Dodicuss said:
Gasho said:
tomee said:
možda je tdm malo mali ,možda visoko težište,zanimljivo kako ga moraš okretat na cesti za 180 stupnjeva ko R motor
sjetio bi se još toga

Pa zar nije na vari jos visocije teziste... :|
Sto ti znaci ovo za okretanje... :?:

varadero ti trosi vise , mada to i nije neka stavka...
Sta si uzeo TDM-a?!
idi tamo u ducan gdje si ga uzeo i reci da si se predomislio, pa daj se koncentriraj :)
trazi da ti da fazera 1000, ima bolje sjedalo (za suvozaca) od tdma, trose skoro pa isto, cijena ima je skoro pa ista, a ovaj ima 143 konja, za razliku od 86 tdm-ovih. A to sto ovaj ima 2 cilindra a fazer 4, ma boli te djon, zaboravis na zvuk kad vidis kako leti :)

Znam sve to, ali mi treba veci motor jer imam 195cm i 130 kg... :misli:
 
Bolje Varadero jer je TDM veci od Fazera... 8)
Ali je kod nas preskup...
 
al ja probao Fazera i sa mojih 190cm i 125kg nisam imo problema. a i motor mi se svida
 
Sjedio i na jednom i na drugom. TDM je veći šminker od Fazera. Fazer uopće nije šminka. To nije motor za kojim se curice okreću. Ali, ide ka' zmaj!
 
niksa said:
pa ga i kupujen radi voznje a ne radi šminke, a to koji je motor brži, puno ovisi i o vozacu a ne o motoru :mrgreen:

He, he, upravo tako :mrgreen: U realnom zivotu i na javnim cestama, sve iznad 50 KS na motoru za solo vozaca je dovoljno onome koji to zna (i ima petlje) iskoristiti. Meni je broj KS zadnja stvar koja odlucuje o kupnji :wink:

Ne slusaj ove nabrijance - TDM je super motor i ja bih ga isto radije nego Fazera.
 
TDM 900?
Znam jednog koji je zadovoljan (kolega). Loše strane po njemu:
uski volan, možda manje mekši start nego kod fazera. :D
Inače, faza između cilindara je pomaknuta na 270° a motor je redni tako da se postiže efekat V motora. zanimljivo zar ne? A to znači da se može bolje zavrtiti nego klasični dvocilindrici.
 
ib said:
niksa said:
pa ga i kupujen radi voznje a ne radi šminke, a to koji je motor brži, puno ovisi i o vozacu a ne o motoru :mrgreen:

He, he, upravo tako :mrgreen: U realnom zivotu i na javnim cestama, sve iznad 50 KS na motoru za solo vozaca je dovoljno onome koji to zna (i ima petlje) iskoristiti. Meni je broj KS zadnja stvar koja odlucuje o kupnji :wink:

Ne slusaj ove nabrijance - TDM je super motor i ja bih ga isto radije nego Fazera.

Mislim da je to to... :mrgreen:
 
2ib

Igore, interesuje me GPS na motoru, posto imam iPAQ 3970, mozda kupim onaj TOM TOM ili kako se vec zove, dodatak za ovaj Pocket PC.
Sto mislis o tome... 8)
 
Gasho said:
2ib
Igore, interesuje me GPS na motoru, posto imam iPAQ 3970, mozda kupim onaj TOM TOM ili kako se vec zove, dodatak za ovaj Pocket PC.
Sto mislis o tome... 8)

Zakon. Ja koristim stariji SF LOOX 600 i Navigon. Stavis slusalice i imas govorne upute lijevo/desno/jos toliko i toliko do skretanja... Ludnica. Ne moras gledat na display sto je zajebano dok vozis motor.

PDA mozes stavit u dzep ili mozes kupit vodootporno kuciste i pricvrstit na stangu volana.
 
i što na kraju bi s TDM-om???

tolko priče za ništ ili će nešto bit???
 
Nije još al će brzo! :D
Nemoj mu sad mast vadit na ovo lipo vrime! :D
 
A jebo ga pas. Držim fige da kupi taj motor isto ka i on! Kad znam koliko mu je stalo.
 
niksa said:
Rivi said:
Sjedio i na jednom i na drugom. TDM je veći šminker od Fazera. Fazer uopće nije šminka. To nije motor za kojim se curice okreću. Ali, ide ka' zmaj!

nisan mislia na motoru sjedit - nego se vozit :)
pa ga i kupujen radi voznje a ne radi šminke, a to koji je motor brži, puno ovisi i o vozacu a ne o motoru :mrgreen:

TAKO JEEEEEEE :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
 
Rivi said:
Sjedio i na jednom i na drugom. TDM je veći šminker od Fazera. Fazer uopće nije šminka. To nije motor za kojim se curice okreću. Ali, ide ka' zmaj!

kad bi to za čim se curice okreću bilo mjerilo za nabavku motora, onda bi svi vozili R-ove i to ne daj bože starije od 2005. godine
 
jbga niksa, nisam u toku pa...

novi, polovni, šta, gdje, kud ???
 
Status
Not open for further replies.