titan ili carbon...

BedoMedo

Active member
zanima me kod aftermarket auspufa da li postoji razlika u grijanju...
odnosno da li je drasticna razlika izmedju carbona i titana ?

hvala unaprijed
medo
 
BedoMedo said:
zanima me kod aftermarket auspufa da li postoji razlika u grijanju...
odnosno da li je drasticna razlika izmedju carbona i titana ?

hvala unaprijed
medo
baš san dobija jedan sponzorski auspuh od serdarevića kombinacija karbona i titana  :shock: :D voziš pun gas par minuta, staneš i nakon 30sekundi možeš ruku držat na njemu  :jesus: 8) plašt je karbon, ulaz i izlaz titan
a opet kakav zvuk to proizvodi  :slinavac:  :mrgreen:
 
paky said:
baš san dobija jedan sponzorski auspuh od serdarevića kombinacija karbona i titana  :shock: :D voziš pun gas par minuta, staneš i nakon 30sekundi možeš ruku držat na njemu  :jesus: 8) plašt je karbon, ulaz i izlaz titan
a opet kakav zvuk to proizvodi  :slinavac:  :mrgreen:
sliku bubni
 
paky said:
baš san dobija jedan sponzorski auspuh od serdarevića kombinacija karbona i titana  :shock: :D voziš pun gas par minuta, staneš i nakon 30sekundi možeš ruku držat na njemu  :jesus: 8) plašt je karbon, ulaz i izlaz titan
a opet kakav zvuk to proizvodi  :slinavac:  :mrgreen:
Serdarevićev spuh je kvalitetan i ja sam ga imao na motoru jedno vrijeme, a zvuk je fakat odličan, daj te slike da vidim baš me zanima
 
Drastične razlike nema. Imam i jedan i drugi top i mislim da se titan prije ohladi iako se ni na jedan ne buš opeko ako ga primiš netom nakon vožnje. Imal sam i na TDM-u titan akrape i grijal sam ruke na njima kad sam na pumpi stal
 
De da vidimo slike, bas me interesuje kako izgleda serdarevic sa karbonom.
 
jedno pitanje, tko radi taj serdarević i gdje se to može kupit  i koliko novaca! tu  u bjelovaru ga ima jedan lik na skuter od 200ccm
 
Jandro said:
jedno pitanje, tko radi taj serdarević i gdje se to može kupit  i koliko novaca! tu  u bjelovaru ga ima jedan lik na skuter od 200ccm

Javi se forumašu pod nickom drugabrzina
 
i jedan i drugi su OK, mala je prednost što ako otreseš titan možeš iskucati, a karbon :misli:
 
bubson said:
i jedan i drugi su OK, mala je prednost što ako otreseš titan možeš iskucati, a karbon :misli:
karbon se može saviti vratit u prvobitno stanje  :jesus:  :mrgreen:
 
bubson said:
i jedan i drugi su OK, mala je prednost što ako otreseš titan možeš iskucati, a karbon :misli:

Nakon kratkog vremena će titan puknut na mjestu gdje je bio presavinut. Možeš ga kuckat kolko hoćeš al ne bu pomoglo. Kupil je moj kum akrapa malo oštećenog prilikom pada i popušio
 
ok, dakle zanimala me toplinska vrijednost prvenstveno, uzeo bi nove tako da nema opasnosti,
posto mi se tvornicki topovi zesce pregrijavaju i stopaju masinu pa se i onda fino pregrijava,

pitanje je carbon ili titan...

inace su mi carbonci ljepsi.. ali ovi titani su njami....
 
www.youtube.com/v/iXtUlqwJiDs  8)  (y)
 
Najbolje original....nije japanac glup ! On zna sta radi ! Kako god da okrenes izgubiti ces nesto na perfomansama ili elasticnosti motora.Svaki serijski auspuh je idealno napravljen za svaki model. Ne valja kakda je auspuh preotvoren. Osim za zvuk....naravno... :mrgreen:
 
Nije japanac glup, ali japanac ima EKO norme koje mora poštovati, a i tu su restrikcije vezane za glasnoću.
Sa otvorenim spuhom se većinom dobije, neki manje neki više.
 
serdarević ima cijev 54 isto ko i akrapović za cbr600rr, a što se može desit ako staviš preotvoren auspuh  :misli: ili voziš bez lonca  :misli:
 
ajde se okanite serdarevica... otvorite novu temu za to..
ja treba korisni savjet...

bmw m5.... nije glup.. ali ko sto je medo reko imaju zakone... posto sm om ina brdovitom balkanu mozemo se provlaciti.. a nije stvar u perfomansama.. cak i da izgubi na perfomansama... imam 200ks ispod sebe... da li cu stvarno primjetiti da fali 10ks :)))

problem je u grijanju auspuha... tvornici se griju uzasno jako i ako suvozacica osloni petu na auspuh topi se :)))
 
Znam da se titan ne grije mnogo jer ga koristim, i poslije dugotrajne vožnje več kroz 2 minute možeš stavit ruku na njega.
(y)