titan ili carbon...

Za pocetak malo linkova:

http://en.wikipedia.org/wiki/Titanium

http://en.wikipedia.org/wiki/Carbon_fiber

I jedan i drugi materijal slabo provode toplinu, s tim da Carbon(ovisno koji naravno) ima tendenciju da kada puca onda puca kako se kaze katastroficno-znaci ode sve u pm. Kod titana(ovisno koja je slitina-omjer al/vanadij) je stvar takva da kod vrsenja pritiska ili sile na povrsinu isti ce se deformirati ali ce se moci korisiti jos neko vrijeme prije nego li pukne. E sad ti vidi cijene auspuha koji te zanimaju pa odluci. Ako zelis Leo vince imas negdje na forumu telefon lika koji ih dila iz Italije,

poz
 
Ja sam na vtr-u imao  leovince sbk....aluminij. Skinuo sam ih dole jer su pocele padati zakovice :(. Inace nisam bio zadovoljan perfomansama. Na nekim srednjim okretajima bio je bolji...i potezao je bolje....ali krajnja brzina...kada je trebalo razvuci sestu....gubio je....Preotvoreni su....Sto se grijanja tice....zagriju se itekako....brze se ohlade...i usparas na tezini...... :mrgreen:
 
Serijski topovi...griju se iz nekoliko razloga (zavisno od modela motocikla). Neki u topovima imaju katalizator. Zbog EU pravilnika o buci i ispušnim plinovima, originalni topovi iznutra zgledaju ko labirint. Dok ti vruči ispušni plinovi prođu kroz taj labirint, normalno da večinu topline prenesu na sam top.

Imao sam priliku na SV 1000 vidjeti i opipati titan i karbon nakon vožnje...karbon je ipak manje temperature. I na mom motoru je bez nekih problema već oko 40000km. Dva puta je pal na isti top (jednom ga je majmun sa autom na parkingu pogurnul, drugi puta ga je majmunčić u servisu zrušil), i nema nikakvih posljedica.
 
bandit... fala... tako nekako sam i ja pretpostavljao, sto je dulji put od ulaza do izlaza to je dulje su ti vruci plinovi u prenose toplinu na stjenke... cista matematike,
posto je to ipak skuplja investicija malo moram ipak prije se raspitati medju vama..

thx na svim komentarima...