Tlakovi u karburatorima?!

gloginjaR

New member
Mogu li se tlakovi u karburatorima poremetit ako motor padne u mjestu? (i odma se pridigne  :mrgreen: )
:misli:
 
Duke said:
Na kakve tlakove mislis? :misli:

Dok radi?

pa na tlakove  :)
..zna se često reć da su tlakovi u karburatoru poremećeni!!! pa naradi ler gas kak spada itd..
ima onaj "istrument" pa se tlakovi poštelaju i izjednače  :misli: ...znaš na čega mislim!? nema sad 16 tlakova u karburatoru! ;)

 
gloginjaR said:
Mogu li se tlakovi u karburatorima poremetit ako motor padne u mjestu? (i odma se pridigne  :mrgreen: )
:misli:

Mislim da ne. Moglo bi ti se jedino dogoditi da u tom trenutku prelije karburatore, ali nakon što se taj višak potroši sve bi dalje trebalo OK raditi. Meni se jednom dogodilo da mi je od pada spala lula od svjećice, pa je malo imala kontak, a malo ne, pa probaj provjeriti malo kablove.
 
Samo ler gas ili ovo itd ima dublje znaćenje? Na koju je stranu opal i kaj je sa sajlom? Definitari malo više...
 
gloginjaR said:
Mogu li se tlakovi u karburatorima poremetit ako motor padne u mjestu? (i odma se pridigne  :mrgreen: )
:misli:
misliš na vakuume... ? ..  (y)
 
Ma iša sam stat i kad sam stao, spustio sam nogar, i volan obično okrenem u desnu stranu!!
No kad sam stao i okrenia volan, u tom trenu je pednji kotač malo upa u rupu (10 cm) koju nisam vidia!  :x i taj moment me prevali na desnu stranu motor, i samo sam ga položia na pod, i odma pridiga!'  :mrgreen:  :(
Nakon toga malo teže pali (duže vergla) dok je hladan!? kad je zagrijan upali pdma uz dodavanje gasa!?

Inače mi je palio na zub  :)

U vožnji nema nikakvih trzanja ni išta...samo dok je hladan!?

...valda će se to "stabilizirat"??!
 
gloginjaR said:
Ma iša sam stat i kad sam stao, spustio sam nogar, i volan obično okrenem u desnu stranu!!
No kad sam stao i okrenia volan, u tom trenu je pednji kotač malo upa u rupu (10 cm) koju nisam vidia!  :x i taj moment me prevali na desnu stranu motor, i samo sam ga položia na pod, i odma pridiga!'   :mrgreen:  :(
Nakon toga malo teže pali (duže vergla) dok je hladan!? kad je zagrijan upali pdma uz dodavanje gasa!?

Inače mi je palio na zub  :)

U vožnji nema nikakvih trzanja ni išta...samo dok je hladan!?

...valda će se to "stabilizirat"??!

Pa probaj poštelati ler gas pod jedan, a neznam kak ti ali ja imam sa strane šarafić za ppodšavanje smjese u karburatorima pa dok padnem moram se s njim poigrati.
 
mOŽE LI KO DA MALO OBJASNI ...ČEMU TI TLAKOVI SLUŽE?
Di se nalaze u karburatorima?! i tako to... :misli:
:)

Jel potrebno skidat karburatore prilikom štelanja?

:)



ps:sory na Caps Lock  :wink:
 
To se zove sinkroniziranje karburatora tako da svi cilindri rade isto, dobivaju istu smjesu.....
Mislim da radi maloga pada to nema vaze sa njima
Provjeri filter zraka i da se negdje nije malo što pomaklo ili ispalo iz ležišta zbog pada pa vuce negdje zrak.......
Provjeri  sajle,čok..... se nije što iskrivilo

Motor se pali bez dodatka gasa, eventualno čok !!

Prijatelj mi to sikronizira  po testovima najboljim sikronizatorima za male pare tako ako koces mogu ti dogovoriti pa se javi
Ne treba se ništa skidati tj. obavezno treba ostati na motoru karburator
 
STobulj said:
Prijatelj mi to sikronizira  po testovima najboljim sikronizatorima za male pare tako ako koces mogu ti dogovoriti pa se javi
Ne treba se ništa skidati tj. obavezno treba ostati na motoru karburator

Budem ga sutra pretresa detaljnije....pa ako nebude promjene...javiću se  (y)
 
STobulj said:
To se zove sinkroniziranje karburatora tako da svi cilindri rade isto, dobivaju istu smjesu.....
Mislim da radi maloga pada to nema vaze sa njima
Provjeri filter zraka i da se negdje nije malo što pomaklo ili ispalo iz ležišta zbog pada pa vuce negdje zrak.......
Provjeri  sajle,čok..... se nije što iskrivilo

Motor se pali bez dodatka gasa, eventualno čok !!

Prijatelj mi to sikronizira  po testovima najboljim sikronizatorima za male pare tako ako koces mogu ti dogovoriti pa se javi
Ne treba se ništa skidati tj. obavezno treba ostati na motoru karburator
a što da napišem kad si sve rekao. S njima ujednačuješ rad zilindara.
 
Evo riješia sam problem! kad sam skinia rezervoar, vidim da mi crjevo od dovoda benzine, da je vlažno s vanjske strane!? pogleda sam malo bolje i vidim da je filter od benzine se maka!
tj:vijerojatno kako je motor pao nastranu...rezervoar je vjerojatno tio ispast sa svog ležišta!!
no crevo od dovoda ga je zadržalo...ali se malo izvuklo!?  :misli:
tako da bi sad trebalo bit ok!'

No svakako ću se javit Meštru da prekontrolira smjesu!?  (y)

Pozz
gloginjaR
 
gloginjaR said:
Evo riješia sam problem! kad sam skinia rezervoar, vidim da mi crjevo od dovoda benzine, da je vlažno s vanjske strane!? pogleda sam malo bolje i vidim da je filter od benzine se maka!
tj:vijerojatno kako je motor pao nastranu...rezervoar je vjerojatno tio ispast sa svog ležišta!!
no crevo od dovoda ga je zadržalo...ali se malo izvuklo!?  :misli:
tako da bi sad trebalo bit ok!'

No svakako ću se javit Meštru da prekontrolira smjesu!?  (y)

Pozz
gloginjaR
a kaj? jeli ide sad dobro? to nisi napisao....
 
miro said:
a kaj? jeli ide sad dobro? to nisi napisao....

mA IŠA JE I PRIJE DOBRO!!
samo što je skroz teško palia...jer je tu vuka zrak! ;)
ide uobičajno  :biker: :mrgreen:  :mrgreen:
(y)
 
Hmm hmmm.... :? nisam siguran da sam riješia stvar!!!  :misli:
jutros opet prilikom paljenja((hladan motor potpuno) krenem palit,
i počme da vergla...vrppp vrppp i stane!  :shock: , onda ponovo krenem verglat, tada nešto kao da pukne!!!
tj:više je zvuk kao da je nešto se slomilo!!? i ponovo stane....onda ponovo počmem da verglam (uz dodani gas, i čok) i motor nekako sastavi, upali...radi na 2-3 cilindra, dodajem mu lagano gas (2-3iljade/okr) i onda posli 10 sek/ brundanja) motor počme fino da radi sa svim klipovima!?  :shock:  :misli:  :?

Tako svako jutro!!, dok je potpuno hladan! priko dana kad je napola zagrijan i vruć pali relativno odma, bez problema!
Jedino ujutro imam vaku situaciju!????  :?
 
napravi veći servis, sa zamjenom svjećica i kablova, te štelanje karburatora... za početak..  (y)
 
strasilo said:
napravi veći servis, sa zamjenom svjećica i kablova, te štelanje karburatora... za početak..  (y)
Ma to je sve uredu! ;)
ovo kaj mi pukne ujutro dok je hlada, dok ga verglam! to je 'kumplung-alansera'
tako veli meštar....i da to može tako jedno vreme...pa se vrati na staro!

Inače taka situacia mi se i prije nekih mjesec dana dešavala! par dana ... pa se sve vratilo u normalu!

Inače na tom Kumplugu anlasera ima "neki ležaj" sa kuglicama... i zna se desit da te kuglice ispadnu iz ležišta pa zato se javlja taj čudan zvuk....
pa bumo vidili kako će bit idući dana!? ;)

 
strasilo said:
govorim ti zbog ovog što radi na 3 cilindra  (y)

Ali PAZI! ;)
to mi radi ujutro prilikom paljenja!!....znači moguće da malo presauga (dok verglam)
i onda kad sastavi 5-10 sec...i onda radi uredno  (y)

danas sam prvjerava svjećice!  skida sam jednu po jednu i sve su ispravne ;)

Znači da vjerojatno ujutro dok verglam par puta, moguće da jedan cilindar dobije više benzine i kad upali treba mu malo vremena da to sagori!?  :misli: kasnije je sve uredu.
:)