Tlakovi u karburatorima?!

teoretski je moguće i to, ali definitivno nije dobro za cilindar u kojem se to dešava, jer ga ispire, odnosno troši se brže od ostalih..
 
strasilo said:
teoretski je moguće i to, ali definitivno nije dobro za cilindar u kojem se to dešava, jer ga ispire, odnosno troši se brže od ostalih..

neće mu niš bit...bitno je da ja znam što ga to zeza ujutro dok je hladan! ;)
a ako nastavi tako onda ću zaminit taj dio i to je to. ;)


Ma zadovoljan sam sa makinjom  8) evo kad sam ga kupia u 10 mjesec jesenas, i do sad je prošlo 10 mjeseci kako je u mene...napravia sam 20.000 iljada kilometara!  :D
Bukvalno ništa konkretno mu nije se desilo!!! jedino što me je od početka zezala ta špina...ovo ostalo što se tiče mašine NIŠTA. evo nedavno sam mu prominia dihtunge-ventila, i na glavi, kupia nove gume, ploćice, i nema šta!?  :misli:  :mrgreen:
:wink:

ps:ako dodjem do kakve love (viška) sad najesen....planiram kombi i otić po još jednog takog u njemačku! ;) nek ima dijelova  :mrgreen:...
Novi motor ko zna kad ću bit u mogućžnosti kupit  :misli: krediti su mi na vrh glave  :palacdolje: ....tako da ću se krpat laganica sa polovnjacim  :mrgreen:
 
viš....jutros upali na zub!  :mrgreen:

to je to 'kumplung kvačila' i ti lageri znaju nekad ispast iz ležišta i onda preskoči kod verglanja (paljenja)...

Niš nek tako za sad stoji...jedino ću prekontrolirat tlakove i poštelat karburatore i idemo dalje  :biker:
:wink:
 
gloginjaR said:
viš....jutros upali na zub!  :mrgreen:

to je to 'kumplung kvačila' i ti lageri znaju nekad ispast iz ležišta i onda preskoči kod verglanja (paljenja)...

Niš nek tako za sad stoji...jedino ću prekontrolirat tlakove i poštelat karburatore i idemo dalje  :biker:
:wink:
ajde, drago mi je da si riješio problem...  (y)

a sad mala edukacija o pojmovima...  :mrgreen:
kuplung = kvačilo = spojka... ( tako da ta tri pojma ne stavljaš zajedno u rečenicu  (y) )
onda, kvačilo se sastoji iz korpe, lamela, među ploča i potisne poluge ( na većini motora ) te opruga koje sve to drže tamo gdje treba biti.. i pritišću lamele na među ploče koje prenose dalje silu na korpu.... i tu jednostavno ne bi trebalo nošta LUPITI pri paljenju... Ja vjerujem da taj zvuk koji ti opisuješ dolazi iz anlasera ( elektropokretača ) koji se sastoji iz tijela ( rotor + stator ) te automata i "bendixa" ( pokretačkog zupčanika ) i mislim da ti upravo taj bendix LUPI o zamajac kad ideš paliti motor....  (y)

možda griješim, ali to je moje mišljenje iz ovoga što si opisao...  (y)
 
strasilo said:
ajde, drago mi je da si riješio problem...  (y)

a sad mala edukacija o pojmovima...  :mrgreen:
kuplung = kvačilo = spojka... ( tako da ta tri pojma ne stavljaš zajedno u rečenicu  (y) )
onda, kvačilo se sastoji iz korpe, lamela, među ploča i potisne poluge ( na većini motora ) te opruga koje sve to drže tamo gdje treba biti.. i pritišću lamele na među ploče koje prenose dalje silu na korpu.... i tu jednostavno ne bi trebalo nošta LUPITI pri paljenju... Ja vjerujem da taj zvuk koji ti opisuješ dolazi iz anlasera ( elektropokretača ) koji se sastoji iz tijela ( rotor + stator ) te automata i "bendixa" ( pokretačkog zupčanika ) i mislim da ti upravo taj bendix LUPI o zamajac kad ideš paliti motor....  (y)

možda griješim, ali to je moje mišljenje iz ovoga što si opisao...  (y)
ti si tak pametan!
 
strasilo said:
ajde, drago mi je da si riješio problem...  (y)

a sad mala edukacija o pojmovima...  :mrgreen:
kuplung = kvačilo = spojka... ( tako da ta tri pojma ne stavljaš zajedno u rečenicu  (y) )
onda, kvačilo se sastoji iz korpe, lamela, među ploča i potisne poluge ( na većini motora ) te opruga koje sve to drže tamo gdje treba biti.. i pritišću lamele na među ploče koje prenose dalje silu na korpu.... i tu jednostavno ne bi trebalo nošta LUPITI pri paljenju... Ja vjerujem da taj zvuk koji ti opisuješ dolazi iz anlasera ( elektropokretača ) koji se sastoji iz tijela ( rotor + stator ) te automata i "bendixa" ( pokretačkog zupčanika ) i mislim da ti upravo taj bendix LUPI o zamajac kad ideš paliti motor....  (y)

možda griješim, ali to je moje mišljenje iz ovoga što si opisao...  (y)

Ma šta!  :shock:
staviću di ja oću i kako oću..(bitno je da si ti skužia kaj oću reć;)) :LOL:  :LOL:
nemoj jebat zub  :mrgreen:

Kasno je starog magarca sad ispravljat i učit gramatiku i prvaopis ;)
:jesus:  (y)
 
Problem je riješen! tlakovi nisu bili izjednačeni!?  :x
Majstor s istrumentom je riješia problem  (y)

radi bollje, mirnije, bolje vuče.. (y)

ako kome treba preporuka (za poštelat karburatore)...nek pita na privat ;)


 
Evo još malo trakavice glede špine!!!  :mrgreen:  :LOL:
od kad sam ga kupia non-stop zahebancija sa istom!  :shock:

Sad sam sve sredia, radi ok  (y)

No šta sam primjetia! ..kad pipnem špinu prstom, osjeti se kako "pulsira"  :misli:
znači točno se osijeti kako membrana "kao da lagano udara u nešto", no špina i rezervoar ne dotiču mašinu!! znači samo onaj dio kad se primi prstima za otvorit i zatvorit benzinu, na njemu se osijeti "pulsiranje""(dok vanjski dio špine je 'miran') ??! e' sad dali je to normalno  :misli: ili bi treba da se brinem  :shock:  :misli:
:?
 
kruns said:
dont`t fix it if ain`t broken!

Znači da se nebrinem  :misli:

a shta ak mi membrana pukne!?  :misli:
:mrgreen:  :mrgreen:

ok ok ...

znači kad oću da ga osijetim kako pulsira!!
samo ga pipnem za pipu  :misli:

    :LOL:  :LOL:  :LOL:  :LOL: