Eeee forumasi, nasmijali ste me do suza
Citao sam na plazi sve postove koji su od jutra pisani i nisam mogao vjerovati da se stvorila takva drama, a bijah lincovan umalo kao glavni gnjavator
Napisao sam cijelu tiradu od ne znam koliko redaka i poslao, ali iz nekog razloga taj post nije stigao. Ne znam sto se zbilo, valjda je negdje zaglavilo posto sam to slao s mobitela.
Eto sada sam dosao s kupanja pa sam kod rodice na kompu i potrudit cu se zadovoljiti vasu znatizelju. Kao prvo svima se ispricavam sto nisam promptnije reagirao, ali nisam mogao predpostaviti da ce oko toga biti takva drama, pa sam nakon joke otisao rucati, pa na kupanje. Idem redom. Nasao sam se prvo s ekipom ovdje iz Splita, jako fini i dragi ljudi, s kojima sam popio kavicu i dobio ponudu da provozam Tmax-a i to novog, ali kako sam imao vec dogovoreno kod joke bilo mi je neugodno uzeti od covjeka taj novi max, mislio sam ionako me to ceka. Eto nije me cekalo, tako da sam sada ostao uskracen za voznju tog modela. Naime kod jike se sve prodalo a onaj novi koji ima moze se probati ali samo po dvoristu, a to je malte ne isto kao da i sjedis u salonu
No imao je taj polovni iz 2006. koji je karoserijom drukciji i volan jos vise lupa o koljeno nego kod novog. No kako sam se dosao uvjeriti kako to u voznji ne predstavlja problem, otisao sam na tu probnu voznju, cca 15-tak km. Odmah na izlazu iz njihovog dvorista pri skretanju na glavnu cestu - buum koljenom u volan, skoro izgubim ravnotezu, ali ispravljam idem dalje.
U startu odmah primjecujem bolji odaziv na gas nego kod Beverly-a. Nema zadrske, glatko ubrzava ali ne znacajnije nego Beverly, mozda nekih 10 - 15% brze. U prvom jacem zavoju ugodno iznenadjenje - toliko lako i stabilno prolazim da isti tren spoznajem koliko je tu Beverly zapravo los. Upravljanje Tmax-om je stvarno uzitak i nisu bajke sve te price sada sam to spoznao. Ravna cesta, motor se vec zagrijao stisnem gas, osjecam ima kraci hod nego Beverly i ubrzanje iznad 100 postaje dinamicnije. Zastita vjetra osjetno bolja nego na Beverly-u. Osjecaj stabilnosti i sigurnosti nadmasuje moja ocekivanja i ispunjava me zadovolstvom. Pocinjem shvacati zasto su ljudi toliko zavoljeli taj skuter. Stajem na semaforu i primjecujem da ler gas nije stabilan. Kada sam kretao sa hladnim motorom bio je na 1000 o/min , a kada se zagrijao poceo je varirati i bruji na 1200. Karoserija skutera po svemu uakzuje da je itekako vozen, ipak je tu 4 godine iza njega, ali kilometri stoje 6000 i nesto. Joke tvrdi nije vracano- meni se tako ne cini. Nije niti bitno. Cijena za 4 g star skuter 45000kn. Boja - plava nije mi po volji nista od toga, razmisljam bi li to bilo neko prijelazno rjesenje - ne definitivno. Odustajem. Idemo na razgovor o ponudi. Daje mi odokativnu procjenu za moj kojoj ne protuslovim, mislim da je fer. Opcenito joke me se dojmio puno bolje u zivo nego ovdje na forumu.
Daje mi cijenu za model 2009. za koji nemam niti izbora mogu ili srebrni ili zuti a cijena prava sitnica samo 77000kn. Skuter me odusevio upravljivoscu i uzimam ga u ozbiljno razmatranje ali financijski me mocno trijezni spoznaja da je to ipak samo 500ccm i moje odusevljenje se prizemljuje tom spoznajom. Svjestan postajem cinjenice da nije po samim ubrzanjima ostavio nekog traga na meni, a po to idem. Pitam moze li to nize - ne moze jer to se prodaje samo , ne moze se niti dobaviti koliko se trazi .... uglavnom to je to, jer popuste daju samo slabici kojima ne ide prodaja...
Pitam da mi stavi neke varijacije ponude na papiri odlazim da u miru sredim dojmove i napravim neke kalkulacije. Razmisljam da li je ono sto sam osjetio vrijedno u protutezi cijene i u usporedbi s GP800 i sto on pruza i za koju cijenu. U tim mislima nazove me cura i u par recenica joj objasnim svoje dojmove i dalje je sve islo glatko. Ona me ucas osvjestila sto je vazno, jer me pozna bolje nego itko. Ukratko - njeno vidjenje je sljedece. Uzmi sto ti srcu drago ovog trena i sto ces manje platiti, jer poznajuci tebe ionako niti jednog neces voziti dugo brzo ces ih prerasti kao sto si i Beverly. Baaam, spoznaja me udara ko cekic. Stvarno je tako. Vozio sam prvi Fly 150ccm samo mjesec dana uzeo Beverly 250 i za manje od godine eto me na 400 i tom analogijom odjednom se sve razbistri i preplavi me jednostavnost. Sto da se zamaram sa kvarovima kojih mozda bude mozda ne. AKo je Bobach prezivio prezivit cu valjda i ja a u medjuvremenu uzivas u grmljavini mocnog stroja za koji znas da nadmasuje tvoja ocekivanja. Tmax ih je nadmasio samo u jednom segmentu a to je zabavnost voznje, ali sama ubrzanja ne, a po to sam od pocetka krenuo. Da iskrcam sada 77000 kn i nakon kratkog vremena zabave shvatim da zelim vise i opet sve iznova, pa to cu onda sa GP-om ipak odloziti na duze. Da kupujem motor za nikad vise kupio bi sigurno Tmax-a, ali posve sigurno je da bi me kad tad primilo i mjenjao bi, tako da to za mene nije opcija. GP - definitivno !
Zasto ? Zato jer cak iako se i malo pokvari pa boze moj i mercedesu se to moze desiti pa i Tmax-u. Da li su sanse kod Tmax-a na duze staze manje- jesu , ali sto to znaci kada ga ionako ne bi sigurno vozio do penzije, jer tko moze uopce posumnjati da se taj segment jakih skutera nece siriti. Izlazit ce noviji , ljepsi, brzi, a samim time konkurencija ce ciniti svoje pa ce biti i bolji i jeftiniji !
U svakom slucaju sada mi je jasno zasto je Tmax legenda i zasto ga ljudi tako vole jer volio bi ga i ja ali nemirno srce moje ne moze se skrasiti na dugi rok a pogotovo ne sa 500ccm.
Toplo bi ga preporucio svakom tko ne tezi ka vise, jer je to stvarno odlican skuter.
Sada je samo preostala dilema da li novi GP bijeli ili crni ili polovni crni koji cekam ali nisu jos izrazili namjeru da uzmu moj pod racun. AKo to ucine uzeti cu ga. Novi cekam jos ponudu od Ami trade -a gdje servisiram sada i jako su ljudi fer i ocekujem da njihova ponuda bude isto tako najbolja kao sto je i servis
Ali neee nije to tema novog topica, nema vise gnjavaze, ne brinite
Svima koji su sudjelovali hvala, hvala i ljubaznim ljudima iz Splita i g. joki......