tomos apn 6

Status
Not open for further replies.
Lampuga said:
Stavi se i radilica iz tomosa 4 i nemas problema.
nije stvar u radilici...nego u kompresiji...Rade da si napisao "stavi se cilindar od tomosa 4"....
 
Pegas_ said:
APN 4 78g, 42 L (meteor), peta brzina, Lipnik auspuh, prijenos 15/33

Max brzina 90 km/h(nizbrdo i nesto vise) sa vozacem od 60kg zalegnutim na governal  :D
nema sanse...(ako mislis na obicni apn cilindar i bing 12).... :(
 
hm... inače prijatelj ima APN 7  38.5 L klip ,5 brzina , dodatne federe na kvačilu i sve ostalo standard i motor je s njim išo zdravih 80 km/h s tim da ima oko 80-90 kg i 1,9m visine. Mjereno s više automobila i motora.
Kum je imao prije taj motor i istina ,ta mašina je bila vrlo dobro složena ,čini mi se da je tada bilo potrošeno oko 400 DEM na mašinu ,al sve je bilo napravljeno kako treba biti(radilica 100% centar,cilindar obrađen kako bog zapovjeda...)

To može potvrditi i član foruma Poh koji ima apn-ca 4 s 42 klipom i 5 brzina i ostalo je čini mi se standard i tu su negdje bili kod krajnje brzine.
 
bmw m 5 said:
nije stvar u radilici...nego u kompresiji...Rade da si napisao "stavi se cilindar od tomosa 4"....


Od velike kompresije prolupa radilica, nisam cuo da je nekome prolupao cilindar.
 
http://www.youtube.com/watch?v=A4eI07Eivx4
 
Lampuga said:
Od velike kompresije prolupa radilica, nisam cuo da je nekome prolupao cilindar.
vidi se da nemas bas  iskustva..Za tvoju informaciju...cilindar od tomos 4 je na bazi gdje nasjeda glava motora....za 2 mm vislji od originalnog apn cilindra. Ako nevjerujes stavi klip 42 u gmt(sa skinutom glavom) na cilindru t-4 i na cilindru apn...i mjeri koliko klip "viri" vani......Ne pricaj bezveze ako u nesto nisi siguran 100 posto.... :x
 
bmw m 5 said:
vidi se da nemas bas  iskustva..Za tvoju informaciju...cilindar od tomos 4 je na bazi gdje nasjeda glava motora....za 2 mm vislji od originalnog apn cilindra. Ako nevjerujes stavi klip 42 u gmt(sa skinutom glavom) na cilindru t-4 i na cilindru apn...i mjeri koliko klip "viri" vani......Ne pricaj bezveze ako u nesto nisi siguran 100 posto.... :x

Siguran sam 100 %.Nije mi jasno sto dobijes s ta dva milimetra visine???
Uvijek sam pokusavao smanjiti kompresioni prostor , a ne povecati.
Davno sam vozio apn.Imao sam radilicu s vanbrodskog motora tomos 4(potrebno istokariti desnu stranu osovine na radilici gdje nasjeda kumplung)SL-cilindar od 15 , klip 42 ,neki delorto karburator, druge prenose.
Motor je letio(za ondasnji pojam),naravno i bio je trajan.
 
Lampuga said:
Siguran sam 100 %.Nije mi jasno sto dobijes s ta dva milimetra visine???
Uvijek sam pokusavao smanjiti kompresioni prostor , a ne povecati.
Davno sam vozio apn.Imao sam radilicu s vanbrodskog motora tomos 4(potrebno istokariti desnu stranu osovine na radilici gdje nasjeda kumplung)SL-cilindar od 15 , klip 42 ,neki delorto karburator, druge prenose.
Motor je letio(za ondasnji pojam),naravno i bio je trajan.
dobijas da klip ne udara u glavu...i kompresija se dovodi u razuman omjer....Jer pricamo o apn cilindru brusenom na 42...Ili treba originalnu glavu prosiriti takoder na 42..odnosno podlagati ispod cilindra debljim brtvama...Btw...i ja sam davno vozo apn...Radilica od vanbrodskog motora je cista glupost..jer je svojim promjerima utega manja od obicne apn-radilice(nisu okrugle polutke)...Svi su uvijek mislili da se time dobija vise okretaja..a dobija se to...da se povecava volumen u karteru...a samim time se i smanjuje tlak punjenja cilndra.Treba teziti smanjenju tog prostora...a ne povecanju(a sa radilicom od t- 4 to se upravo i dogadalo)....Moj apn...je imao...radilicu od t-15...cilindra t-15 kosi usis..i klip 39 elko...sa karburatorom dellorto 19 SSI...i obicni auspuh od 15-te...sa standardnim prijenosima 13-32...Nikad nisam preferirao 42 brusenja. Previse se griju cilindri jer ostaje premalo "mesa" u samoj stublini cilindra..a i tolerancije brusenja nisi mogao nikada tocno odrediti..jer su se nabavljali svakojaka sranja od klipova...sa razlicitim tolerancijama..i diletacijama...Dok je 39 elko bio sluzbeni tomos klip za drugo brusenje...te su postojale tocne tablice....itd...itd... :wink:
 
bmw m 5 said:
nema sanse...(ako mislis na obicni apn cilindar i bing 12).... :(

Za cilindar nisam siguran da je nesto borano po njemu jer sam ga takvog kupio,  ali dizna je bila veca(koliko to neznam) i karb bing 12.

Poceo sam sa renoviranjem APNca pa kad bude gotov nadjem nekog lakseg divljka da demonstrira.

Btw. nakon zaribavanja cijele masine (obicni 42 i dotrajala radilica) zbog izlijetanja dijela valjčića radilica je reparirana na nacin da su bolcn i klipnjaca pobruseni i nakon toga valjčići su složeni jedan do drugog sa malom kajlicom koje je bila veličine pola valjčića.

Po nekima taj zahvat nije bio pametan jer se valjčići trljaju jedan o drugi ali tako složena radilica vozi još i danas(nakon 11g i more kilometara) sa 42L bez ikakovog lufta. Korišteno 2% TTS a ili nekog drugog sintetskog ulja
 
Vidm ja da se svašta kemija......

Najjednostavnije:


Cilindar junior, skraćen od gore 1mm, i podložen za 1mm, glava od atx-a(bolji squish), auspuh Lipnik za BT, karb (bilo koji od 17-20mm)
Prenos 14/34

I bilo koji APN leti preko 90km/h!
Cijene: Cilindar junior (kineska kopija) cca 300 KN
          Glava atx (cca 75 kn) oglasnik
          Lipnik (150 - 250 KN)
          Karb.  300 KN :mrgreen:


Složio klincu od frenda i on samo voza, već više od godine dana!
 
EXD9M said:
Vidm ja da se svašta kemija......

Najjednostavnije:


Cilindar junior, skraćen od gore 1mm, i podložen za 1mm, glava od atx-a(bolji squish), auspuh Lipnik za BT, karb (bilo koji od 17-20mm)
Prenos 14/34

I bilo koji APN leti preko 90km/h!
Cijene: Cilindar junior (kineska kopija) cca 300 KN
         Glava atx (cca 75 kn) oglasnik
         Lipnik (150 - 250 KN)
         Karb.   300 KN :mrgreen:




Složio klincu od frenda i on samo voza, već više od godine dana!

sad da di kažem kaj je krivo u tvom postu.... cilindar ako skidaš, onda skidaj 2 mm, netreba bit od juniora, još je najbolja za po cesti od 15-ce cilindrata.... glava je od atx-a manja nego od 15-ce (gdi ti je još junior cilindar kaj je veči)... samo tokaru odnjet glavu od 15-ce da ju spusti za 1,5mm(ovisno o glavi dal je več skidana)...... auspuh nikako lipnik jer se motor ne vrti kak spada (moja topla preporuka kantor)...
neznam gdi si taj prijenos uzel :misli: 14-34... kaj bude išo na autoput dok razvrti 5 brzinu do kraja?? :misli: max 12-34.... (y)
 
kazes da je 14/34 previse. i je i nije. zavisi u kakvom ti je stanju motor,i jel se vozis pretezno po ravnicama ili po brdima. vozio sam se ja i sa 14/32. po ravnom 5. nisam skoro niti koristio. jedino u laganoj voznji. inace 4. pun gas,u 5. nema snage osim na nizbrdicama. neka idealna kombinacija mi je bila 13/32
12/34 mislim da nema potrebe. pogotovo ako misli lagano nabrijavat motor.
 
Pegas_ said:
APN 4 78g, 42 L (meteor), peta brzina, Lipnik auspuh, prijenos 15/33

Max brzina 90 km/h(nizbrdo i nesto vise) sa vozacem od 60kg zalegnutim na governal  :D
bmw m 5 said:
nema sanse...(ako mislis na obicni apn cilindar i bing 12).... :(

slozio bi se sa bmw-om. kolega je busio obicni cilindar na 42 misleci da ce motor letit s tim (po meni unistio inace ok cilindar)
kanali na cilindru nisu dirani,karburator i sve je bilo original. s tim je dobio dosta snage u brdu na niskim okretajima,ali samo to. motor je postao trom,nije isao u okretaje kako spada. dosta cudno za voziti i nije mi se nimalo svidjalo. ako se vec ide na 42 klip,onda je najbolje rjesenje cilindar od kosilice,mjesalice. to je sasvim druga prica  :wink:
 
..ja.. said:
kazes da je 14/34 previse. i je i nije. zavisi u kakvom ti je stanju motor,i jel se vozis pretezno po ravnicama ili po brdima. vozio sam se ja i sa 14/32. po ravnom 5. nisam skoro niti koristio. jedino u laganoj voznji. inace 4. pun gas,u 5. nema snage osim na nizbrdicama. neka idealna kombinacija mi je bila 13/32
12/34 mislim da nema potrebe. pogotovo ako misli lagano nabrijavat motor.
   

Postojala je jednom i jedna stanovita kombinacija prijenosa 15/27,pa je i to funkcioniralo tako,na mom motoriću,da mu je i tada falila 6-ta,tako da

pokušavam reć da ne treba o svemu raspravljat u tako skučenim okvirima  (y)

 
dobro kazes.. najbolje je slozit motor pa se poigrat s kombinacijama prijenosa. sta kome pase.
ali 15/27  :shock:
 
Status
Not open for further replies.