bmw m 5
Active member
nije stvar u radilici...nego u kompresiji...Rade da si napisao "stavi se cilindar od tomosa 4"....Lampuga said:Stavi se i radilica iz tomosa 4 i nemas problema.
nije stvar u radilici...nego u kompresiji...Rade da si napisao "stavi se cilindar od tomosa 4"....Lampuga said:Stavi se i radilica iz tomosa 4 i nemas problema.
nema sanse...(ako mislis na obicni apn cilindar i bing 12)....Pegas_ said:APN 4 78g, 42 L (meteor), peta brzina, Lipnik auspuh, prijenos 15/33
Max brzina 90 km/h(nizbrdo i nesto vise) sa vozacem od 60kg zalegnutim na governal
bmw m 5 said:nije stvar u radilici...nego u kompresiji...Rade da si napisao "stavi se cilindar od tomosa 4"....
vidi se da nemas bas iskustva..Za tvoju informaciju...cilindar od tomos 4 je na bazi gdje nasjeda glava motora....za 2 mm vislji od originalnog apn cilindra. Ako nevjerujes stavi klip 42 u gmt(sa skinutom glavom) na cilindru t-4 i na cilindru apn...i mjeri koliko klip "viri" vani......Ne pricaj bezveze ako u nesto nisi siguran 100 posto.... :xLampuga said:Od velike kompresije prolupa radilica, nisam cuo da je nekome prolupao cilindar.
bmw m 5 said:vidi se da nemas bas iskustva..Za tvoju informaciju...cilindar od tomos 4 je na bazi gdje nasjeda glava motora....za 2 mm vislji od originalnog apn cilindra. Ako nevjerujes stavi klip 42 u gmt(sa skinutom glavom) na cilindru t-4 i na cilindru apn...i mjeri koliko klip "viri" vani......Ne pricaj bezveze ako u nesto nisi siguran 100 posto.... :x
dobijas da klip ne udara u glavu...i kompresija se dovodi u razuman omjer....Jer pricamo o apn cilindru brusenom na 42...Ili treba originalnu glavu prosiriti takoder na 42..odnosno podlagati ispod cilindra debljim brtvama...Btw...i ja sam davno vozo apn...Radilica od vanbrodskog motora je cista glupost..jer je svojim promjerima utega manja od obicne apn-radilice(nisu okrugle polutke)...Svi su uvijek mislili da se time dobija vise okretaja..a dobija se to...da se povecava volumen u karteru...a samim time se i smanjuje tlak punjenja cilndra.Treba teziti smanjenju tog prostora...a ne povecanju(a sa radilicom od t- 4 to se upravo i dogadalo)....Moj apn...je imao...radilicu od t-15...cilindra t-15 kosi usis..i klip 39 elko...sa karburatorom dellorto 19 SSI...i obicni auspuh od 15-te...sa standardnim prijenosima 13-32...Nikad nisam preferirao 42 brusenja. Previse se griju cilindri jer ostaje premalo "mesa" u samoj stublini cilindra..a i tolerancije brusenja nisi mogao nikada tocno odrediti..jer su se nabavljali svakojaka sranja od klipova...sa razlicitim tolerancijama..i diletacijama...Dok je 39 elko bio sluzbeni tomos klip za drugo brusenje...te su postojale tocne tablice....itd...itd... :wink:Lampuga said:Siguran sam 100 %.Nije mi jasno sto dobijes s ta dva milimetra visine???
Uvijek sam pokusavao smanjiti kompresioni prostor , a ne povecati.
Davno sam vozio apn.Imao sam radilicu s vanbrodskog motora tomos 4(potrebno istokariti desnu stranu osovine na radilici gdje nasjeda kumplung)SL-cilindar od 15 , klip 42 ,neki delorto karburator, druge prenose.
Motor je letio(za ondasnji pojam),naravno i bio je trajan.
bmw m 5 said:nema sanse...(ako mislis na obicni apn cilindar i bing 12)....
EXD9M said:Vidm ja da se svašta kemija......
Najjednostavnije:
Cilindar junior, skraćen od gore 1mm, i podložen za 1mm, glava od atx-a(bolji squish), auspuh Lipnik za BT, karb (bilo koji od 17-20mm)
Prenos 14/34
I bilo koji APN leti preko 90km/h!
Cijene: Cilindar junior (kineska kopija) cca 300 KN
Glava atx (cca 75 kn) oglasnik
Lipnik (150 - 250 KN)
Karb. 300 KN
Složio klincu od frenda i on samo voza, već više od godine dana!
Pegas_ said:APN 4 78g, 42 L (meteor), peta brzina, Lipnik auspuh, prijenos 15/33
Max brzina 90 km/h(nizbrdo i nesto vise) sa vozacem od 60kg zalegnutim na governal
bmw m 5 said:nema sanse...(ako mislis na obicni apn cilindar i bing 12)....
..ja.. said:kazes da je 14/34 previse. i je i nije. zavisi u kakvom ti je stanju motor,i jel se vozis pretezno po ravnicama ili po brdima. vozio sam se ja i sa 14/32. po ravnom 5. nisam skoro niti koristio. jedino u laganoj voznji. inace 4. pun gas,u 5. nema snage osim na nizbrdicama. neka idealna kombinacija mi je bila 13/32
12/34 mislim da nema potrebe. pogotovo ako misli lagano nabrijavat motor.