Tomos općenito

ja gledam mozda neki tomos 15 ili 14 da bi uzeo. to mi zelja od kako sam mulac bio ali ni to se nije bas imalo love. a sad gledam da bi uzeo pa da imam za zezanciju

To je skupa zezancija postala.
 
Sigurno, ako ne i više... A onda tek kreće zafrkancija :)
Ja sam u Automatica ulupao para dok nisam postigao ono što sam htio.
A 15ica ili 14ica su sigurno još skuplji sport i još k tome; sve je teže nabaviti dijelove.
 
Ja slažem 15-icu pomalo, ali baš pomalo (već tri godine :ROFLMAO:) , još je ostalo napraviti generalku na mašini i neke sitnice...samo mogu reći da ako ćeš ići takvo što raditi pripremi dosta love jer su cijene što samih motora, što dijelova otišle u pm 🫠 Mogao sam kupiti nekog starijeg japanera iz devedesetih i voziti se bez hebemti za lovu koju sam već ulupao u Tomosa, ali kad bi samo tako na to gledao onda nikad ne bi ni ušao u tu igru. 😁
 

Attachments

  • 1680092527624.jpg
    1680092527624.jpg
    5.5 MB · Views: 0
Ja svog zaribanog automatica poklonio pred 15 godina, stari poklonio elektronika rođaku pred 20 godina... Sad bi bio u lovi :ROFLMAO:
 
  • Like
Reactions: Gjuro
Ja svog zaribanog automatica poklonio pred 15 godina, stari poklonio elektronika rođaku pred 20 godina... Sad bi bio u lovi :ROFLMAO:
Kao i ja. Kupio prije 20 godina 2 electronika 90 od prvih vlasnika.
Skinuo samo mašine, a sve ostalo sa papirima bacio u staro željezo. Kakav kreten.
Kupim i atx 50 i bt 50 i od tog svega sastavim ovo.



Sve ostalo od atx-a i bt-a poklonim. Dupli kreten.
Sada ovo ne mogu registrirati, jer je sastavljano od 3 modela. Trostruki kreten.
 
Ja sam poklonil 15ticu,14ticu, apn4,2x mz250 i voskhod 3M zbog 100kg.krumpira:)
Fora je bila da sam navukel punu garažu motora i djelova..a onda mi otac počeo prigovarat da je na skednju smrzel krumpir jer ga on nemere stavit u garažu na toplo :)
A bio sam baš kupil sebi Kawasakija gpz900r i tak sam fino očistil garažu,poklonil sve ove krševe i uparkiral gpz a otac pored složil krumpir u gajbicama...jebo ga krumpir😅
Doduše nije mi ni nikad bilo previše žao. Kao prvo motore sam poklonil poznaniku koji je odrastao sam sa majkom,ujedno je i prebolio tešku bolest,da skratim motor mu je bio nedostupan a želja mu je bila imati ga.
Kao drugo nikad mi ti krševi niso bili pri srcu i kad smo ih vozili maštali smo da vozimo kawasakija,suzukija..a i ne sječam se dal smo i jednu furu napravili da nije neko od prijatelja gural motor kuči i onda opet Unior gedore,ključeve i popravljaj😅
 
Taj hype oko tomosa i neka kvazi nostalgija mi je totalno nerazumljiva....1000+€ davat za ta drla je suludo....meni je jedino u sjecanju ostalo stalna hebacina s propuhivanjem dizni,svjecice,presaugavanje...da bi na kraju bio smetalo po cesti (danas te el romobili prestizu ako vozis tomos 🤣)
 
Ja prodao dva APN-a u kvaru za 400 KUNA PO KOMADU! Danas bi to bilo oko 20.000 bitcoina sudeći po balkanskim cijenama
 
  • Like
Reactions: pikacu79
Svaki kinez je 100 puta bolji od Tomosa..al jebiga nostalgija pobjedjuje..T 15 SLC moj prvi motor 1981 nov glanc..e sad da li bi dao za restauriran primjerak 1000 ili jos vise Eurica..nebi
 
  • Like
Reactions: e39
Ja bi iz nostalgije uzel ponovno svoj 2.pravi motor kawasakija zxr750 90g.
Jer se 1.pravog motora gpz900r i ne sječam previše.
Nije baš za hvalit se,al pijan sam ga kupil,pijan ga vozil,pijan pucal po motosusretima i pijan ga prodal 😀..jebiga..mladost ludost
 
Ovo je manji dio toga što imam, tu je komplet prednji e 90 kraj, zadnji kotač itd, sve ide na apn 4 ramu . Ovo je moja šestica, sad ima drugi sic. Imam i 4 Aprilie. Tomos je jednostavna i pouzdana mašina, mislim na ove prisilno hlađene i ako se dobro složi nema guranja, presaugavanja i mora paliti iz prve uvijek ,daš čok, napumpaš gorivo na bingu i mora paliti. Ako se stave talijanski dijelovi na njega , grimeca, paioli, marzochi, domino i krom dijelovi, to bude jako lijepo. Imam i e 90 mašine, ali mislim da neću to stavljati gore.
 

Attachments

  • apn3.jpg
    apn3.jpg
    750.3 KB · Views: 0
  • apn2.jpg
    apn2.jpg
    801.5 KB · Views: 0
  • apn 6.jpg
    apn 6.jpg
    616.5 KB · Views: 0
  • 328111385_921162672230714_1566023000720307860_n.jpg
    328111385_921162672230714_1566023000720307860_n.jpg
    402.9 KB · Views: 0
  • 321717027_1238386513693141_2260119266200163088_n.jpg
    321717027_1238386513693141_2260119266200163088_n.jpg
    297.3 KB · Views: 0
  • 321560787_1121368438562917_2336617180966394271_n.jpg
    321560787_1121368438562917_2336617180966394271_n.jpg
    273.9 KB · Views: 0
  • 317998708_10209717700176799_6238534200956746701_n.jpg
    317998708_10209717700176799_6238534200956746701_n.jpg
    295.8 KB · Views: 0
  • 317475847_10209717699296777_1451899375924414621_n.jpg
    317475847_10209717699296777_1451899375924414621_n.jpg
    249.4 KB · Views: 0
NIje bolest sve što boli. 😅 Ovo sve danas vezano uz Tomose (cijene motora i dijelova) više nema veze sa zdravim razumom, ali opet poseban je gušt voziti ta stara prdekala...
 

Attachments

  • 1715664971901.jpg
    1715664971901.jpg
    1.7 MB · Views: 0
Nabavili smo frend i ja za otok (bez policije hahahaha) APN 6S. I sad, je super motorić, održavanje praktički nula, ali stalno te pušta guma, te pukne sajla, te karburator, te čisti auspuh... ok, to mi je sve gušt i znam solo sve to, ali kad smo doveli starog Typhoona 50, preporodio sam se.
 
Jedan Apenac vraćen u život, sentimentalna vrijednost....
Kupljen novi 1987 od člana obitelji, izgubio se motoru trag prije 20 godina i nedavno slučajno nađen na štali kod jednog tipa. Rastavljen, trul, potrgan, puno toga falilo.....nije klasična restauracija nego vraćanje u život u original, slijedi registracija.
 

Attachments

  • 20240511_194251.jpg
    20240511_194251.jpg
    3.2 MB · Views: 0
  • 20240512_114050.jpg
    20240512_114050.jpg
    1.4 MB · Views: 0
  • IMG-20240602-WA0001.jpeg
    IMG-20240602-WA0001.jpeg
    2.1 MB · Views: 0