Trebam manual za BMW rt-80 iz 1991. godine

CHAGO!

New member
Ako neko ima opširan manual na Engleskom, jer sve šta sam na netu našao su service guides a to je dosta jadno...treba mi ozbiljni manual, prije je toga bilo no sad nema na netu nigdje (osim kupit na nekim stranicama)
 
Dobrih service manuala ima podosta na netu, user (owner) manuala nema uopće... barem ne for free..
 
Sledgehammer said:
Dobrih service manuala ima podosta na netu, user (owner) manuala nema uopće... barem ne for free..

Misliš obratno?
Owner's manuala ima koliko hoćeš, sa service manualima i pogotovo repair manualima je malo teže.

CHAGO! said:
Ako neko ima opširan manual na Engleskom, jer sve šta sam na netu našao su service guides a to je dosta jadno...treba mi ozbiljni manual, prije je toga bilo no sad nema na netu nigdje (osim kupit na nekim stranicama)

To je R80RT, jel?
Ista serija ko R80R? Pasao bi ti i od njega ako nađem istu godinu, jel?
 
makazica said:
To je R80RT, jel?
Ista serija ko R80R? Pasao bi ti i od njega ako nađem istu godinu, jel?
da to je standardni boxer....može RT 100  od 1985 do 1991. jer je više manje sve isto osim gabarita cilindara i klipova....trebam više specifikacije i odstupanja i kakav dobar prikaz vađenja radilice..
Bilo bi dobro da ima service plan: svako koliko se mjenjaju djelovi, tekućine....itd i onaj plan kvarova
 
CHAGO! said:
da to je standardni boxer....može RT 100  od 1985 do 1991. jer je više manje sve isto osim gabarita cilindara i klipova....trebam više specifikacije i odstupanja i kakav dobar prikaz vađenja radilice..
Bilo bi dobro da ima service plan: svako koliko se mjenjaju djelovi, tekućine....itd i onaj plan kvarova

Imam za r80gs tih godina, ako hoćeš pošalji mi na PM neki mail, malo je veći pdf dokument!

 
makazica said:
Misliš obratno? Owner's manuala ima koliko hoćeš, sa service manualima i pogotovo repair manualima je malo teže.

Ne mislim obrnuto, već upravo onako kako rekoh. A ti me razuvjeri...

Daj mi owner manual za K 1200 RS...  :wink: :wink: :wink:

A slična je situacija sa 99% ostalih modela... potrošio sam "malo" vremena da se u to uvjerim...
 
Sledgehammer said:
Ne mislim obrnuto, već upravo onako kako rekoh. A ti me razuvjeri...

Daj mi owner manual za K 1200 RS...  :wink: :wink: :wink:

A slična je situacija sa 99% ostalih modela... potrošio sam "malo" vremena da se u to uvjerim...

Poznajući te ovako preko foruma, neću ti proturječiti jer mi se neda poslje čitati "Rat i mir". :mrgreen:

Inače je slučaj da nemožeš doprijeti do repair i service manuala, a owner's -e nađeš začas........

Pozdrav!
 
makazica said:
Inače je slučaj da nemožeš doprijeti do repair i service manuala, a owner's -e nađeš začas........

Rekoh ono što znam iz osobnog iskustva glede samo BMW motocikala, za druge marke i modele ne znam i neću tvrditi.

Volio bih da me razuvjeriš, jer mi stvarno treba... service manuala koliko ti bog hoće, a owner manuala - ni od korova! Šmrc!
 
Sledgehammer said:
Dobrih service manuala ima podosta na netu, user (owner) manuala nema uopće... barem ne for free..


Ti iz posta u post samo dokazuješ koliko pojma nemaš o motorima. User (owner) manual dobiješ sa motorom, dok servisni (repair) imaju serviseri. User bude knjižica od 30ak stranica općenito o motoru, dok je repair knjižurina od 300 stranica i naravno da je teže doći do SERVICE (REPAIR) manuala koji je skup i serviseri ga čuvaju kao zmija noge, al opet šta ti znaš o tome...
 
PetarXTR said:
Ti iz posta u post samo dokazuješ koliko pojma nemaš o motorima. User (owner) manual dobiješ sa motorom, dok servisni (repair) imaju serviseri. User bude knjižica od 30ak stranica općenito o motoru, dok je repair knjižurina od 300 stranica i naravno da je teže doći do SERVICE (REPAIR) manuala koji je skup i serviseri ga čuvaju kao zmija noge, al opet šta ti znaš o tome...

Čovjek ima potpuno pravo. Ako s motorom (polovnim BMW-om) ne dobiješ owner manual, na netu ga ne možeš naći for free, osim možda za nemale nofce na ebayu. Service manuala (tvorničkih od 460 stranica i dosta privatnih prekrasnih kompilacija sa fotografijama kaj si ljudi daju truda) ima za skinuti na bezbroj stranica.
Ovo govorim iz iskustva za modele 1100/1150 za druge modele bi trebao proguglati. :wink: :jesus:
 
Gospodo,

tema je namijenjena nečem drugom, ali kako se radi o BMW-u sličnog tipa kakav bi ja htio nabaviti, mislio sam da ako neko ima R 65 ili R 80  ili nešto treće (od BMW-a) a da mu je viška u garaži, kokošinjcu, ispod sijena, razvaljen, nerazvaljen ili bilo kakav drugi, ja bi se sa zadovoljstvom potrudio vratiti ga u život...

Pozdrav,

Ivica
 
Sledgehammer said:
Rekoh ono što znam iz osobnog iskustva glede samo BMW motocikala, za druge marke i modele ne znam i neću tvrditi.

Volio bih da me razuvjeriš, jer mi stvarno treba... service manuala koliko ti bog hoće, a owner manuala - ni od korova! Šmrc!

Kod motora koje ja gledam, Makazica je u pravu. U biti, owners manual za Ducati (sigurno), Husaberg (sigurno) i KTM (nisam ziher a ne da mi se sad gledat) imaš i na njihovim stranicama dok za service ipak treba izdvojiti finu cifru.... ili imati frendiće na netu u cijelom svijetu. :mrgreen: :mrgreen:

EDIT: Za ova prva dva imaju čak i kataloge rerervnih dijelova sa šiframa. :jesus:
 
PetarXTR said:
Ti iz posta u post samo dokazuješ koliko pojma nemaš o motorima.

(owner) manual dobiješ sa motorom, dok servisni (repair) imaju serviseri. User bude knjižica od 30ak stranica općenito o motoru, dok je repair knjižurina od 300 stranica i naravno da je teže doći do SERVICE (REPAIR) manuala koji je skup i serviseri ga čuvaju kao zmija noge, al opet šta ti znaš o tome...

Gle, da sam tako tupav kao ti, ne bih se ni javljao... svoje neznanje i trulu logiku ostavi za sebe doma, jer nemaš pojma. Nisi niti probao nešto pronaći, već tu serendaš sa nekakvim "dubokoumnim" zaključcima na temelju onoga što se tebi čini vjerojatnijim. Za takvo neznanje imaš podosta bahat nastup!

Dajem ti priliku da se naučiš i iskupiš; nađi taj user manual koji čovjeku treba, ili nađi onaj koji treba meni (za K 1200 RS), i pritom mislim - ponavljam - na USER (OWNER) manuale... već kada zadaš u tražilicu - ako se njome znaš služiti! - vidjet ćeš kako ti je krhko znanje... dobit ćeš brdo linkova na kojima se svima može, potpuno besplatno, dobiti Service (Repair) Manual, dok Owner-User Manual, iako manje važan i neusporedivo manji po opsegu, nećeš naći, ili ćeš ga naći - ali košta!

Problem je i što se kod BMW-a isti sastoji od dvije knjižice (možda i kod drugih, ne znam za druge...), u koje se upisuju podaci odmah kod kupnje, pa ih je naći bianco - vrlo teško. Kod Tomića isti koštaju 157 kuna, no i nakon dva naručivanja nisu ih dostavili, dobro da nisam ostavljao polog... u Munchenu kod BMW-a na Frankfurterringu koštaju 13 € (svaka!) knjižica, no ne žele mi ih prodati jerbo - ja "imam" svog nacionalnog zastupnika, već spomenutog Tomića, koji me jebe k'o sansku kozu, pa sam u pat-poziciji.

"Mojeg" Service (Repair) Manuala - koji ima 385 stranica i cca 37 Mb - ima kao kelja na placu, i ja ga imam u nekoliko izvedbi i na nekoliko jezika, i jedini napor da ga dobijem bio je - kliknuti na njega i downloadati ga!

Stoga duboko udahni slijedeći puta prije negoli ideš učiti tateka kako se deca delaju...  :dobar: :dobar: :dobar: :dobar:
 
mate said:
Kod motora koje ja gledam, Makazica je u pravu. U biti, owners manual za Ducati (sigurno), Husaberg (sigurno) i KTM (nisam ziher a ne da mi se sad gledat) imaš i na njihovim stranicama dok za service ipak treba izdvojiti finu cifru.... ili imati frendiće na netu u cijelom svijetu.

Mate, rekoh - ne znam za druge, ali znam za BMW! Tu nema logike, nema pravila, nema zaključaka osim ako konkretno znaš za konkretan primjer.

A za BMW je to tako.

Za svoj imam Service (Repair) Manuale u sto oblika. Za R 1200 GS imam - kao i za ostale R 1200 motocikle - full manual sa programom, mikrofilmovima i service manualom. I sve je bilo - FREE. Owner Manual je misaona imenica, nema i nema...  :(
 
Sledgehammer said:
Gle, da sam tako tupav kao ti, ne bih se ni javljao... svoje neznanje i trulu logiku ostavi za sebe doma, jer nemaš pojma. Nisi niti probao nešto pronaći, već tu serendaš sa nekakvim "dubokoumnim" zaključcima na temelju onoga što se tebi čini vjerojatnijim. Za takvo neznanje imaš podosta bahat nastup!

Dajem ti priliku da se naučiš i iskupiš; nađi taj user manual koji čovjeku treba, ili nađi onaj koji treba meni (za K 1200 RS), i pritom mislim - ponavljam - na USER (OWNER) manuale... već kada zadaš u tražilicu - ako se njome znaš služiti! - vidjet ćeš kako ti je krhko znanje... dobit ćeš brdo linkova na kojima se svima može, potpuno besplatno, dobiti Service (Repair) Manual, dok Owner-User Manual, iako manje važan i neusporedivo manji po opsegu, nećeš naći, ili ćeš ga naći - ali košta!

Problem je i što se kod BMW-a isti sastoji od dvije knjižice (možda i kod drugih, ne znam za druge...), u koje se upisuju podaci odmah kod kupnje, pa ih je naći bianco - vrlo teško. Kod Tomića isti koštaju 157 kuna, no i nakon dva naručivanja nisu ih dostavili, dobro da nisam ostavljao polog... u Munchenu kod BMW-a na Frankfurterringu koštaju 13 € (svaka!) knjižica, no ne žele mi ih prodati jerbo - ja "imam" svog nacionalnog zastupnika, već spomenutog Tomića, koji me jebe k'o sansku kozu, pa sam u pat-poziciji.

"Mojeg" Service (Repair) Manuala - koji ima 385 stranica i cca 37 Mb - ima kao kelja na placu, i ja ga imam u nekoliko izvedbi i na nekoliko jezika, i jedini napor da ga dobijem bio je - kliknuti na njega i downloadati ga!

Stoga duboko udahni slijedeći puta prije negoli ideš učiti tateka kako se deca delaju...  :dobar: :dobar: :dobar: :dobar:

to ti je jos i super cjena ... mene je skoro slag strefil kad sam htio za horneta narucit - 470kn (za knjizicu koju nemas kaj dobro ni vidit) :palacdolje:

inace po mom osobnom iskustvu owner (user) manual za hondu je gotovo nemoguce nac na netu ... service manuala ima kolko ti srce zeli  :?
 
tibor_zg said:
inace po mom osobnom iskustvu owner (user) manual za hondu je gotovo nemoguce nac na netu ... service manuala ima kolko ti srce zeli  :?

Čekaj sada da se konačno javi prvoborac logičkog razmišljanja, koji će ti reći da lažeš, skupa sa mnom, te da nemaš nimalo pojma o motorima, jer je to (imanje i neimanje manuala) - nemoguće...  :LOL: :LOL: :LOL:
 
Uh, što sam pametan....nisam odgovorio sleđu i bio sam pošteđen. :mrgreen:

Ovak, po meni je owner's manual više manje beskoristan, istina, upisuju se tu podaci o servisu, dobiješ neke upute, a znaju ti u njemu odati i pokoju tajnu. Kao što je Mate rekao, kod nekih je besplatan i dostupan svima i po meni bi tako trebalo biti kod svih.....

Uglavnom, u njima vidim smisla samo kod motora koji su stari godinu dvije.

Repair manual za neke motore možeš naći u roku 'odma, a za neke ga nećeš naći makar džepnim češljem češljao www

A to je po meni prava stvar....vrijedna, neprocjenjiva ako hoćeš sam šarafit...
 
CHAGO! said:
da to je standardni boxer....može RT 100  od 1985 do 1991. jer je više manje sve isto osim gabarita cilindara i klipova....trebam više specifikacije i odstupanja i kakav dobar prikaz vađenja radilice..
Bilo bi dobro da ima service plan: svako koliko se mjenjaju djelovi, tekućine....itd i onaj plan kvarova


Imas PP
 
Ivanicak said:
Gospodo,
tema je namijenjena nečem drugom, ali kako se radi o BMW-u sličnog tipa kakav bi ja htio nabaviti, mislio sam da ako neko ima R 65 ili R 80  ili nešto treće (od BMW-a) a da mu je viška u garaži, kokošinjcu, ispod sijena, razvaljen, nerazvaljen ili bilo kakav drugi, ja bi se sa zadovoljstvom potrudio vratiti ga u život...
To je duh pravoga bikera....srećom te BMW modele se ponekad mogu nać za male novce po 1 500 eura u raspadu, a stvarno nisu zahtjevni za održavanje  a ni nešto skupi u uređenju (ako koristiš polovne djelove kojih još uvjek ima u izobilju zahvaljujući MUPu i SUPu) a usput upoznaš stvarno odlične ljude....
Za ostale:
Molim Vas da se nesvađate oko nekih sitnica..owner/user manuali..nije to baš bitno ..bitno je da svi mi znamo šarafit svoj motor a tu nam ogromnu pomoć daju ti manuali s ljepim slikicama i objašnjenjima..inače ja sam sebi radio generalku na motoru s kojim sam zavrnuo što ja što murija 300 000 km...manuali i savjeti ljudi su mi bili od ogromne pomoći...samo sam fazu rješio u frenda na stroboskop (vozio sam ga pola godine i lovao fazu putem ali stvarno je nisam mogao namjestit ko na stroboskop) sve ostalo sam u garaži..i zabavio sam se odlično dok sam to radio...to je po meni bit svega, zato molim vas da ne gledate dlaku u jaju, BMW je stvarno odličan motor..kojega je užitak radit, čak i ako si neuk i nikad nisi držao alat u ruci.
 
makazica said:
Uglavnom, u njima vidim smisla samo kod motora koji su stari godinu dvije.

Ili ako se novi vlasnik želi nešto naučiti - kao i ja!, bez obzira na starost motocikla... tome obično i služe takvi manuali...  :wink: :wink: :mrgreen: