Sledgehammer said:Dobrih service manuala ima podosta na netu, user (owner) manuala nema uopće... barem ne for free..
CHAGO! said:Ako neko ima opširan manual na Engleskom, jer sve šta sam na netu našao su service guides a to je dosta jadno...treba mi ozbiljni manual, prije je toga bilo no sad nema na netu nigdje (osim kupit na nekim stranicama)
da to je standardni boxer....može RT 100 od 1985 do 1991. jer je više manje sve isto osim gabarita cilindara i klipova....trebam više specifikacije i odstupanja i kakav dobar prikaz vađenja radilice..makazica said:To je R80RT, jel?
Ista serija ko R80R? Pasao bi ti i od njega ako nađem istu godinu, jel?
CHAGO! said:da to je standardni boxer....može RT 100 od 1985 do 1991. jer je više manje sve isto osim gabarita cilindara i klipova....trebam više specifikacije i odstupanja i kakav dobar prikaz vađenja radilice..
Bilo bi dobro da ima service plan: svako koliko se mjenjaju djelovi, tekućine....itd i onaj plan kvarova
makazica said:Misliš obratno? Owner's manuala ima koliko hoćeš, sa service manualima i pogotovo repair manualima je malo teže.
Sledgehammer said:Ne mislim obrnuto, već upravo onako kako rekoh. A ti me razuvjeri...
Daj mi owner manual za K 1200 RS... :wink: :wink: :wink:
A slična je situacija sa 99% ostalih modela... potrošio sam "malo" vremena da se u to uvjerim...
makazica said:Inače je slučaj da nemožeš doprijeti do repair i service manuala, a owner's -e nađeš začas........
Sledgehammer said:Dobrih service manuala ima podosta na netu, user (owner) manuala nema uopće... barem ne for free..
PetarXTR said:Ti iz posta u post samo dokazuješ koliko pojma nemaš o motorima. User (owner) manual dobiješ sa motorom, dok servisni (repair) imaju serviseri. User bude knjižica od 30ak stranica općenito o motoru, dok je repair knjižurina od 300 stranica i naravno da je teže doći do SERVICE (REPAIR) manuala koji je skup i serviseri ga čuvaju kao zmija noge, al opet šta ti znaš o tome...
Sledgehammer said:Rekoh ono što znam iz osobnog iskustva glede samo BMW motocikala, za druge marke i modele ne znam i neću tvrditi.
Volio bih da me razuvjeriš, jer mi stvarno treba... service manuala koliko ti bog hoće, a owner manuala - ni od korova! Šmrc!
PetarXTR said:Ti iz posta u post samo dokazuješ koliko pojma nemaš o motorima.
(owner) manual dobiješ sa motorom, dok servisni (repair) imaju serviseri. User bude knjižica od 30ak stranica općenito o motoru, dok je repair knjižurina od 300 stranica i naravno da je teže doći do SERVICE (REPAIR) manuala koji je skup i serviseri ga čuvaju kao zmija noge, al opet šta ti znaš o tome...
mate said:Kod motora koje ja gledam, Makazica je u pravu. U biti, owners manual za Ducati (sigurno), Husaberg (sigurno) i KTM (nisam ziher a ne da mi se sad gledat) imaš i na njihovim stranicama dok za service ipak treba izdvojiti finu cifru.... ili imati frendiće na netu u cijelom svijetu.
Sledgehammer said:Gle, da sam tako tupav kao ti, ne bih se ni javljao... svoje neznanje i trulu logiku ostavi za sebe doma, jer nemaš pojma. Nisi niti probao nešto pronaći, već tu serendaš sa nekakvim "dubokoumnim" zaključcima na temelju onoga što se tebi čini vjerojatnijim. Za takvo neznanje imaš podosta bahat nastup!
Dajem ti priliku da se naučiš i iskupiš; nađi taj user manual koji čovjeku treba, ili nađi onaj koji treba meni (za K 1200 RS), i pritom mislim - ponavljam - na USER (OWNER) manuale... već kada zadaš u tražilicu - ako se njome znaš služiti! - vidjet ćeš kako ti je krhko znanje... dobit ćeš brdo linkova na kojima se svima može, potpuno besplatno, dobiti Service (Repair) Manual, dok Owner-User Manual, iako manje važan i neusporedivo manji po opsegu, nećeš naći, ili ćeš ga naći - ali košta!
Problem je i što se kod BMW-a isti sastoji od dvije knjižice (možda i kod drugih, ne znam za druge...), u koje se upisuju podaci odmah kod kupnje, pa ih je naći bianco - vrlo teško. Kod Tomića isti koštaju 157 kuna, no i nakon dva naručivanja nisu ih dostavili, dobro da nisam ostavljao polog... u Munchenu kod BMW-a na Frankfurterringu koštaju 13 € (svaka!) knjižica, no ne žele mi ih prodati jerbo - ja "imam" svog nacionalnog zastupnika, već spomenutog Tomića, koji me jebe k'o sansku kozu, pa sam u pat-poziciji.
"Mojeg" Service (Repair) Manuala - koji ima 385 stranica i cca 37 Mb - ima kao kelja na placu, i ja ga imam u nekoliko izvedbi i na nekoliko jezika, i jedini napor da ga dobijem bio je - kliknuti na njega i downloadati ga!
Stoga duboko udahni slijedeći puta prije negoli ideš učiti tateka kako se deca delaju... :dobar: :dobar: :dobar: :dobar:
tibor_zg said:inace po mom osobnom iskustvu owner (user) manual za hondu je gotovo nemoguce nac na netu ... service manuala ima kolko ti srce zeli :?
CHAGO! said:da to je standardni boxer....može RT 100 od 1985 do 1991. jer je više manje sve isto osim gabarita cilindara i klipova....trebam više specifikacije i odstupanja i kakav dobar prikaz vađenja radilice..
Bilo bi dobro da ima service plan: svako koliko se mjenjaju djelovi, tekućine....itd i onaj plan kvarova
To je duh pravoga bikera....srećom te BMW modele se ponekad mogu nać za male novce po 1 500 eura u raspadu, a stvarno nisu zahtjevni za održavanje a ni nešto skupi u uređenju (ako koristiš polovne djelove kojih još uvjek ima u izobilju zahvaljujući MUPu i SUPu) a usput upoznaš stvarno odlične ljude....Ivanicak said:Gospodo,
tema je namijenjena nečem drugom, ali kako se radi o BMW-u sličnog tipa kakav bi ja htio nabaviti, mislio sam da ako neko ima R 65 ili R 80 ili nešto treće (od BMW-a) a da mu je viška u garaži, kokošinjcu, ispod sijena, razvaljen, nerazvaljen ili bilo kakav drugi, ja bi se sa zadovoljstvom potrudio vratiti ga u život...
makazica said:Uglavnom, u njima vidim smisla samo kod motora koji su stari godinu dvije.