trebam pomoc pri kupnji motora

cdawg said:
sorry  :?

da evo i trece..

eto ti alien.. ima ljudi

a ja? a ja?  :mrgreen:

ja isto vozim polako...

 
Sve se može vozit i sve se može guštat ali pitanje je kolko.
Hornet 600 nije raketa ali netreba zaboravit da ima skoro 100 konja i da ćeš manje uživat na njemu nego na nekom slabijem jer pored svega šta te hebe kao početnika još moraš pazit kolko odvrćeš gas(a to je velika razlika na nečemu od 50 ili 100ks)....kasnije kad se privikneš sve je lakše al počet sa skoro 100 konja nije neka uživancija, dakle preporuka nađi nešto slabije za početak dok se ne skupi nešto iskustva pa onda si kupi recimo taj hornet...poslije toga uživancija na njemu je zagarantirana.
..uostalom zar nije neko ograničenje za početnike  :misli:
 
baxy said:
Sve se može vozit i sve se može guštat ali pitanje je kolko.
Hornet 600 nije raketa ali netreba zaboravit da ima skoro 100 konja i da ćeš manje uživat na njemu nego na nekom slabijem jer pored svega šta te hebe kao početnika još moraš pazit kolko odvrćeš gas(a to je velika razlika na nečemu od 50 ili 100ks)....kasnije kad se privikneš sve je lakše al počet sa skoro 100 konja nije neka uživancija, dakle preporuka nađi nešto slabije za početak dok se ne skupi nešto iskustva pa onda si kupi recimo taj hornet...poslije toga uživancija na njemu je zagarantirana.
..uostalom zar nije neko ograničenje za početnike  :misli:

ja recimo uopce ne gledam te zakone.. jedva skupis pare za motor i onda da jos to gledas... pfff

sta ce ona, recimo, ako kupi 250??... pitanje kome i kad ce to prodat kad se zazeli neceg jaceg, a ovako ce se morat kontrolirat, sto ce je jos dulje ''zadrzat'' u kolko tolko ''sigurnoj'' poziciji..

evo necu vise, stvarno  :mrgreen:
 
cdawg said:
sorry  :?

da evo i trece..

eto ti alien.. ima ljudi

Je, to ti je isto ko da san oženjen za Moniku Belucci al je ne j... nego je samo gledam!  :mrgreen:
I onda bi me zvali čovikom?
Il nekako drugačije?

Al onda da pitam, ta šta vozi TDM 900 i nikad ga nije odvrnila do kraja: koju gospu će joj onda TDM?  :misli: :misli: Ako se vozi lagano, lagano onda može vozit i KLE isto tako a uštedit gomilu love...
Il ženske kupuju motore obzirom koje su boje i jel im se slažu sa cipelama i torbicom?  :misli:
Molio bih odgovor jer me živo interesira...
 
TDM joj je uletio za jako male novce, a cesto se vozi nekim puteljcima, po gradu, rinzolima i tako to...
ne kuzim sta mislis ZAST GA JE UZELA?

motor joj se svidjo, ne voli R-ove..

90 i neka godina je i super je ocuvan...


nadam se da sam ti odgovorio
 
alien said:
Je, to ti je isto ko da san oženjen za Moniku Belucci al je ne j... nego je samo gledam!  :mrgreen:
I onda bi me zvali čovikom?
Il nekako drugačije?

Al onda da pitam, ta šta vozi TDM 900 i nikad ga nije odvrnila do kraja: koju gospu će joj onda TDM?  :misli: :misli: Ako se vozi lagano, lagano onda može vozit i KLE isto tako a uštedit gomilu love...
Il ženske kupuju motore obzirom koje su boje i jel im se slažu sa cipelama i torbicom?  :misli:
Molio bih odgovor jer me živo interesira...

naravno da je razlika izmedu KLE i TDM... recimo da se vozis 150... TDM pri toj brzini ide normalno, bez ikakvog forsiranja motora.. a KLE.. eh.. neznam sad koja mu je tocno krajnja brzina, ali ziher se vrti na vise okretaja..

a i zasto si nebi netko kupil TDM ako mu se to svida? i ako to hoce? i ako ima mogucnosti... apsurdno bi bilo da si onda kupi npr. KLE, samo zato jer ne misli voziti motor do blokade..
 
Mislim da je mnogo važnije da obratiš pažnju na težinu tog motora i visinu sica od poda nego na krajnju brzinu.
Za početnika je jako važno da su ti noge čvrsto na podu, vjeruj mi jer govorim iz vlastitog iskustva. I onako si na čudu kada prvi put sjedneš na veliki motor , prevari te čas posla, malo zakrenut volan kod stajanja ili kretanja i katapultira te u sekundi. Kada jednom kreneš nije problem ali treba naučit krenut, skrenut, i još štošta što je majstorima smiješno, ali meni je bio problem  :mrgreen: Ako , npr. moraš krenut na uzbrdici teško ćeš kao početnik to izvest bez nožne kočnice, znači trebaš moć držat taj motor na jednoj nozi.
Što se tiče snage, daje sigurnost kod preticanja i dobro dođe kada zaboraviš u kojoj si brzini pa krećeš iz druge  :mrgreen:, ja nikada nisam išla brže od 130 ...
I da, naravno žuto je zgodna boja za motor jer paše uz sve boje pa ne možeš pogriješit sa krivim cipelama  :wink:
 
alien said:
Je, to ti je isto ko da san oženjen za Moniku Belucci al je ne j... nego je samo gledam!  :mrgreen:
I onda bi me zvali čovikom?
Il nekako drugačije?

Al onda da pitam, ta šta vozi TDM 900 i nikad ga nije odvrnila do kraja: koju gospu će joj onda TDM?  :misli: :misli: Ako se vozi lagano, lagano onda može vozit i KLE isto tako a uštedit gomilu love...
Il ženske kupuju motore obzirom koje su boje i jel im se slažu sa cipelama i torbicom?  :misli:
Molio bih odgovor jer me živo interesira...

jesi ikad pomislio na draži kod motora od 100 + konja kad se voziš, a ne moraš razmišljat o tome da ti neće povuć u šestoj kod brda ili preticanja ?

ja bih rekla da prije većina frajera kupuje motore koji su daleko iznad njihovih vozačkih sposobnosti, ali ne žele i ne smiju priznat da nisu nikad potegli koliko motor ide. to je jedna od osnovnih razlika između muških i ženskih vozača, većina baba nema kočnicu u glavi kad treba priznat da ne mogu ili ne smiju, a kad muško to kaže onda je papak.

nadalje, ima nas pun kufer koje stvarno kupuju motor po izgledu, boji i ne-znam-ni-ja-čemu, šta ćeš kad babe pate na estetiku  :mrgreen:  ali to je kategorija koja postoji i kod muških, tako da ću je zanemarit.  :jesus:

hormoni su posebna priča, dokazivanje i potreba za tim -  također, žene koje voze motore su opreznije, staloženije i defanzivniji vozači. iako sam ja veliki protivnik novih motora za početnike, mogu se složit da ženska glava na 100 konja ima taj divni kontrolirajući kromosom koji joj neće dati da frlji gas bezveze....

kako je jedan stari prijatelj rekao : nema motora koji ne ide na zadnji i nema motora koji se ne da vozi polako  :mrgreen:
 
Iwa said:
jesi ikad pomislio na draži kod motora od 100 + konja kad se voziš, a ne moraš razmišljat o tome da ti neće povuć u šestoj kod brda ili preticanja ?

ja bih rekla da prije većina frajera kupuje motore koji su daleko iznad njihovih vozačkih sposobnosti, ali ne žele i ne smiju priznat da nisu nikad potegli koliko motor ide. to je jedna od osnovnih razlika između muških i ženskih vozača, većina baba nema kočnicu u glavi kad treba priznat da ne mogu ili ne smiju, a kad muško to kaže onda je papak.

nadalje, ima nas pun kufer koje stvarno kupuju motor po izgledu, boji i ne-znam-ni-ja-čemu, šta ćeš kad babe pate na estetiku  :mrgreen:  ali to je kategorija koja postoji i kod muških, tako da ću je zanemarit.  :jesus:

hormoni su posebna priča, dokazivanje i potreba za tim -  također, žene koje voze motore su opreznije, staloženije i defanzivniji vozači. iako sam ja veliki protivnik novih motora za početnike, mogu se složit da ženska glava na 100 konja ima taj divni kontrolirajući kromosom koji joj neće dati da frlji gas bezveze....

kako je jedan stari prijatelj rekao : nema motora koji ne ide na zadnji i nema motora koji se ne da vozi polako  :mrgreen:

eto ja nisam frajer i ja se  usudim javno priznat da me trta ganjat se po cesti koju neznam barem 80 % i mislim da svako ko kaze da je 600 slabo, pogotovo neki R, sere bezveze.. ja cu si kupim 1000 kad ovog naucim shrekat na 120 i kad kontrolirano bjezi lijevo desno po sredini i u sto ostalih strana na kocenju - onda mozes rec da ti je slabo i da ZNAS vozit..

stisnuo sam sve sta sam imo i to je ''normalno'' yebiga..
 
Eeeeeeeee, malo ih je koji ovako javno priznaju da nisu frajeri, svaka čast  (y)
ja samo znam da sam se deset godina vozila iza, sto puta maznula muža po kacigi i stiskala ga i nogama i rukama za razne dijelove tijela  :mrgreen: i sišla sa motora mokra od znoja. Čim bi nas bilo nekoliko, pratio se ritam prvoga pasalo to meni ili ne.
A sada fućkam pod kacigom, mašem turistima, imam kofer i u njemu japanke, ručnik i knjigu i uživam ko prase.  :mrgreen:
 
Nije sad stvar laprdanja o krajnjoj brzini jer se ne raspravlja o tome nego primjerice o sljedećim momentima:
1. krečeš sa semafora i odvrneš gas (ne do blokade nego daš gasa): jedno je odvrnit kod horneta a drugo kod KLE!
2. pretičeš auto a vidiš nekog iz drugog smjera: - ideš preticati sa hornetom jer misliš kako je to jak motor i može, a ne pretičeš sa KLE jer znaš da ne može!
3. ulečeš u okuku pod veći kutem sa hornetom jer misliš da može, ali nečeš sa KLEom jer znaš da taj kut ne može...
itd...itd...

U kojem slučaju imaš više šanse da se razbiješ ako si početnik? KAd voziš horneta ili KLE: govorimo od prethodnim situacijama...

P.S. inače statistika je neloša stvar: otiđite do poznatog prodavača ili sevisera motora pa ih pitajte koliko su recimo desetki/iljadarki prodali ove godine i koji je postotak njih koji još nisu pali/razbili se?
Onda pitajte koji su još šta se nisu razbili?
Bit će vam puno jasnije!

Nadam se da je sad jasnije!
 
alien said:
Nije sad stvar laprdanja o krajnjoj brzini jer se ne raspravlja o tome nego primjerice o sljedećim momentima:
1. krečeš sa semafora i odvrneš gas (ne do blokade nego daš gasa): jedno je odvrnit kod horneta a drugo kod KLE!
2. pretičeš auto a vidiš nekog iz drugog smjera: - ideš preticati sa hornetom jer misliš kako je to jak motor i može, a ne pretičeš sa KLE jer znaš da ne može!
3. ulečeš u okuku pod veći kutem sa hornetom jer misliš da može, ali nečeš sa KLEom jer znaš da taj kut ne može...
itd...itd...

U kojem slučaju imaš više šanse da se razbiješ ako si početnik? KAd voziš horneta ili KLE: govorimo od prethodnim situacijama...

P.S. inače statistika je neloša stvar: otiđite do poznatog prodavača ili sevisera motora pa ih pitajte koliko su recimo desetki/iljadarki prodali ove godine i koji je postotak njih koji još nisu pali/razbili se?
Onda pitajte koji su još šta se nisu razbili?
Bit će vam puno jasnije!

Nadam se da je sad jasnije!

neke igračke su skuplje od drugih...

šta je brže ili zec?

ako cemo tako gledat, onda sam si ja trebo uzet CBR-ku koja bolje šalta brzine, tako da mi na grobniku kawac ne ostaje izmedju 4. i 3. pred zagrebački ako ga preniježno zašaltam...

nemoš tako razmišljat
 
Odustajem, mislim da sam uradio što sam mogao!
Sretno sa bilo čime!
 
Motorček je bombon, sam ti zemi to, ako želiš. Ali, pamet u glavu! Možeš se s njime i pametno, laganini kotrljati i guštati. No, sve je to stvar individue, ak si bedasta, ništa i nitko ti ne može pomoći!  :D
Sretno i puuuno lijepih kilometara napravi...  (y)
 
tanja_ said:
kakav je izbor Daelim Roadwin (125)?
(za "zenu", prvi motor)  :misli: :wink:
sasvim dobar izbor  (y) ne trosi puno oko 4-5 l to je max. servis nije skup , jedino kaj znaju brzine otic jako brzo 2 frenda imaju i uvijek treci zupcanik se istrosio ali to ide pod garanciju malo natezanja i sve se dogovori i sad idu bez problema ,treci zupcanik im je valjda mana... ako mislis kupit to onda (y) i sretno  (y)
 
MHORNET said:
A ER5??? :misli:

Bit ce izgleda da ce taj bit moj, za prvu ruku... (y)

E, a onda Hornet 900...  :D

najrazumiji potez za početnika  (y)

ja sam sebi rekla da kad prodam bmw-a kupujem custom motor, intrudera. Bilo je to ili umrijet !!!
danas vozim cbr-a 1000 ..... nekako se ukus promijenio i otišlo sve na sasvim drugu stranu  :mrgreen: tako da taj tvoj hornet ko zna šta će bit kad završiš sa ER 5  :wink:

 
meni osobno er5 da se ne zamjerim nekom ne dopada uopce,ako bi uzimao uzeo bi er6 ali to je samo moje misljenje ako bi uzimal vec tak nes vece i ako ti novac ne igra ulogu a ako igra ulogu onda bi uzel recimo daelim roadwin osobno izgleda mi bolje od er5 i mislim da neces puno izgubit... ali to je moje misljenje  (y)
 
cdawg said:
eto ja nisam frajer i ja se  usudim javno priznat da me trta ganjat se po cesti koju neznam barem 80 % i mislim da svako ko kaze da je 600 slabo, pogotovo neki R, sere bezveze.. ja cu si kupim 1000 kad ovog naucim shrekat na 120 i kad kontrolirano bjezi lijevo desno po sredini i u sto ostalih strana na kocenju - onda mozes rec da ti je slabo i da ZNAS vozit..

stisnuo sam sve sta sam imo i to je ''normalno'' yebiga..
apsolutno se slazem sa drugarom CDAWG.. ja sam uvjek vozio tudje motore...nikad nisam imao novaca da kupim svoj pravi motor..uvjek su to bile lagane voznjice po kvartu bez  navijanja i forsanja..imao sam svoje apn..automatike...nsr...AF1..vespe...pa dugo godina nikaj..sad se eto konacno nekaj zaradilo i skupilo na hrpu i odo ja po suzukija srada 750.... vozim se lagano prema svojim mogucnostima,svi me u drustvu zajebavaju da se vozim ko papak da kajs am si kupil takav motor ali ja ih ne dozivljavam..malo pomalo i ulazim kak bi se reklo u grif i vozim se sve bolje i ne marim za tudje komentare jer mi se nosi moja glava na ramenima..jako dobro nam taj osjecaj kako pece i boli kad tresnes sa motora mada sam opal sa automatika i 125ice pri jako malim brzinama...al kad god pozelim odvrnut gas sjetim se da nemam iskustva i odvrnem prema svojim mogucnostima  (y) dakle sve je u glavi  (y)
 
alien said:
Nije sad stvar laprdanja o krajnjoj brzini jer se ne raspravlja o tome nego primjerice o sljedećim momentima:
1. krečeš sa semafora i odvrneš gas (ne do blokade nego daš gasa): jedno je odvrnit kod horneta a drugo kod KLE!
2. pretičeš auto a vidiš nekog iz drugog smjera: - ideš preticati sa hornetom jer misliš kako je to jak motor i može, a ne pretičeš sa KLE jer znaš da ne može!
3. ulečeš u okuku pod veći kutem sa hornetom jer misliš da može, ali nečeš sa KLEom jer znaš da taj kut ne može...
itd...itd...

U kojem slučaju imaš više šanse da se razbiješ ako si početnik? KAd voziš horneta ili KLE: govorimo od prethodnim situacijama...

P.S. inače statistika je neloša stvar: otiđite do poznatog prodavača ili sevisera motora pa ih pitajte koliko su recimo desetki/iljadarki prodali ove godine i koji je postotak njih koji još nisu pali/razbili se?
Onda pitajte koji su još šta se nisu razbili?
Bit će vam puno jasnije!

Nadam se da je sad jasnije!

ja sam si kupio skutera runnera50 i razbio sam se odma drugi dan. šta sam si trebo kupit jijn janga jel je on sporiji pa ne bi mogo pretjecat aute po gradu i naginjat se tolko u zavoju? pa bi pao svejedno jel nisam zbog nićeg drugog nego zbog sline na cesti pao?