Triumph cijene za 2009. JUPIIIIIIIIIII !!!!

meni je street triple broj 1 naked i od nakeda bi samo njega uzea trenutno, mljac

ali ona cijena...
 
Lucho 23 said:
Ne znam kako je uvoznik došao do 104000 kn,

Možda plaćaju motore yenima  :misli:
 
Neznam da li negdje ima ona tablica di se ubace podaci o netto cijeni, pa se izračuna kolika bi bila krajnja cijena sa trošarinom i PDV-om :misli:

Imao sam nedavno ponudu od Slovenaca (Bože, oprosti...) za Triumpha, pa mi se čini da ak se sve uračuna ispada manje od 104 000 kn



Srki
 
u Itakiji je Triumph u stalnom porastu
no, i mnogo više se reklamira

street triple..........uf koja makina (y)
 
Stvarno šteta da su takve cijene. Krasni motori i kao što je netko već rekao izdvajaju se iz konfekcije....
Možda da ga se malo više forsira na tržištu.....baš bi bilo osvježenje pored toliko japanaca svih vrsta vidjeti Scramblera, Tigera, triple.....
 
Lucho 23 said:
U Italiji je cijena 11350 E (oko 85000 kn) što je realna cijena. Ne znam kako je uvoznik došao do 104000 kn,

Pa isto onako kako i naši vulkanizeri dođu do toga da za dvije gume u Hrvatskoj kupim tri u Sloveniji...

Znači, i Triumphe treba kupovati vani, jer za istu ljutu ranu kao kod guma - ide i ista trava, tj. inozemni dućani...
 
Srki said:
Neznam da li negdje ima ona tablica di se ubace podaci o netto cijeni, pa se izračuna kolika bi bila krajnja cijena sa trošarinom i PDV-om :misli:

Imao sam nedavno ponudu od Slovenaca (Bože, oprosti...) za Triumpha, pa mi se čini da ak se sve uračuna ispada manje od 104 000 kn

Pa ja sam radio neke kalkulacije na bazi nekoliko modela BMW-a, a kako je Triumph isto europski proizvod, uvjeti bi bili isti glede carine.

Znači, kod uvoza u Hrvatsku iz Njemačke (ako uzmem za bazu inozemne maloprodajne cijene strani porez od cca 20%) ukupna cijena do registracije u Hrvatskoj (minus strani porez plus HR carina, trošarina, porez) bi bila cca 25,5 - 26% veća od maloprodajne cijene u Njemačkoj.

Drugim riječima, privatnim uvozom - svakih 10.000 eura maloprodajne cijene vani znači cca 12.600 eura kod nas (plus sitni troškovi špedicije, carinjenja...), a ako je kod dealera, onda na to treba dodati i prodavateljsku maržu... tako, otprilike, izgleda grubi izračun cijene koštanja do registracije novog motocikla, proizvedenog u EU, koji se uvozi u Hrvatsku.
 
Sledgehammer said:
Pa ja sam radio neke kalkulacije na bazi nekoliko modela BMW-a, a kako je Triumph isto europski proizvod, uvjeti bi bili isti glede carine.

Znači, kod uvoza u Hrvatsku iz Njemačke (ako uzmem za bazu inozemne maloprodajne cijene strani porez od cca 20%) ukupna cijena do registracije u Hrvatskoj (minus strani porez plus HR carina, trošarina, porez) bi bila cca 25,5 - 26% veća od maloprodajne cijene u Njemačkoj.

Drugim riječima, privatnim uvozom - svakih 10.000 eura maloprodajne cijene vani znači cca 12.600 eura kod nas (plus sitni troškovi špedicije, carinjenja...), a ako je kod dealera, onda na to treba dodati i prodavateljsku maržu... tako, otprilike, izgleda grubi izračun cijene koštanja do registracije novog motocikla, proizvedenog u EU, koji se uvozi u Hrvatsku.

Ne razumijem ovaj dio...
 
makazica said:
Stvarno šteta da su takve cijene. Krasni motori i kao što je netko već rekao izdvajaju se iz konfekcije....
Možda da ga se malo više forsira na tržištu.....baš bi bilo osvježenje pored toliko japanaca svih vrsta vidjeti Scramblera, Tigera, triple.....

Pa dao sam frendov Speed Triple u savršenom stanju u oglasnik na ovom portalu, pa tko voli, može dobiti ekskluzivu u izvrsno uređenom Triumphu za malo novca (5000 €), a imati sve - od airbrusha, Shakalovog ispuha vrhunskog zvuka, do crashpadova i karbonskih detalja maske i ostaloga... nisam ljubitelj Triumpha u tolikoj mjeri da bih ga pretpostavio Deurtschland ueber alles, ali kako sam ga probao, znam da onaj sretnik koji si ga uzme neće biti nezapažen ma gdje god da se pojavi, jer je prejebeno atraktivan, uz zvučnu kulisu koja izaziva strahopoštovanje... Tu je ta "ptica":



A ovdje je najnoviji model Speed Triplea povodom 15 godina prisustva Triumpha u Njemačkoj:

 
Sledgehammer said:
Znači, kod uvoza u Hrvatsku iz Njemačke (ako uzmem za bazu inozemne maloprodajne cijene strani porez od cca 20%) ukupna cijena do registracije u Hrvatskoj (minus strani porez plus HR carina, trošarina, porez) bi bila cca 25,5 - 26% veća od maloprodajne cijene u Njemačkoj.

Ta razlika je taman trošarina + razlika u PDVu, a ima nešta i u troškovima uvoza.
 
Mene su isto ove cijene neugodno iznenadile. Sjećam se da kad sam prije 2 god.uzimao R6, Daytona je bila 91xxxkn i nije toliko odskakala od cijene ostalih 600-ica. A ovo sad :misli:
 
Ma ovo je smijeh za cijenu Triplea  si moežš kupit japansku somaču novu novcatu.

Budu prodali 2 ili 3 komada nekom ko je malo blesav il zaluđen sa tom markom. Mislim da bi se najviše isplatilo uzet polovni iz ITA ili tako nešto
 
Icek said:
Ma ovo je smijeh za cijenu Triplea  si moežš kupit japansku somaču novu novcatu.

Onome tko kupuje BMW, Triumph, Benelli, MV Agustu, Ducati, Harleya itd itd ta filozofija sa bezličnim japancima ionako ne drži vodu... što bi onda rekao koliko japanskog metala i plastike si možeš kupiti za jednog Harleya??

To je samo dokaz da tvoje tumačenje baš i nije "ono pravo"... pusti logiku! Sa logikom se ne kupuje motocikl... 
 
puskacbr said:
Sad u novom broju motorevije bio je usporedni test 6- ica, triumph daytona 675 opet prvi. Gledam cijenu a piše 91.859 kn, mislim si j..... cijena naspram novih japanskih cijena, a sad ovo....... :palacdolje:

evo sa sluzbenih stranica za triumpha
"
Priced at £7,589 OTR the new 2009 Daytona 675 raises the bar once again.
"

znaci oko 60 000 kn + pdv i ostale forice koje idu...
 
zbog ovakvih cijena mi se gadi nase hrvatsko razmisljanje.
gledao sam test z7500 s street triple-a na nekom njemackom kanalu...
uglavnom, zakljucak je bio taj, da se za dodatnih 200€ koliko je street skuplji, dobije dosta kompletniji i zivahniji motocikl...
katastrofa od cijena
 
za tigera cijena i nije nešto katastrofalna pa u tom cijenovnom razredu je i Varadero :misli: :misli:
 
Rusu stara legendo,meni je Tiger super motor,cak sam se mislija da ga kupim,ali dis ga servisirat,dok je kosta oko 90 tisuca jos nekako,sad je brate preskup,a Varadero je oko 90 t