Tuning

Zlatni2001

New member
Evo zanima me sta se moze napravit da motor bar malo bolje ide... radi se o hondi hornet iz 2006-te godine
sta se dobije sa svjecicama, filterom, auspuhom ili ima nesto drugo za napravit
neki kazu da se nista ne dobiva sa auspuhom osim zvuka sta vi mislite o tome?!??!
 
Isti problem isto pitanje imam i ja.
Iz iskustva znam da samo sa topom (akrapović na CBR-ki) nema drastičnih promjena a čak sam i izgubio na krajnjoj brzini. Možda u paketu sa filterom i topom i štelanjem smjese s obzirom na otvoreniji usis i ispuh dobiješ nešto, ako nešto riješiš javi mi pa da se i ja poigram sa time, a ako ja nešto skužim javim ti...
 
Ak se ne varam,hornet 2006 ima frgiće,pa kad bi se mjenjao top i filter trebalo bi nekaj napravit i s frgazerima da bude smjesa kak treba i onda bi se motor pojačao za par konja.To je isto kao što treba uzet power commander za motor s direktnim ubrizgavanjem,ako se hoće iskoristit potencijal promjenjenog topa i filtera.
 
koliko znam ( a to nije puno)... obrada glave, drugačija bregasta(olakšana), veći dotok zraka, možda i protočniji fergazer... mislim da više info imaš u zadnjem broju "motorevije" ili pitaj g. Šileta. suzuki tuning meistera..
 
U novom broju MOTOREVIJE Gospon Zvonko Šitum ili ti Šile jako je dobro objasnio neke stvari u kratko,trč na kiosk oba trijica (y)
 
imaš love? vala uzmi auspuh sa granama pa onda šteluj sa ostalim dyno điđama filterima i šta ti ja znam pa će se neš i dobit....
sa otvorenim topom jako jako malo koliko sam čuo....malo brže u okretaje da ide....itd..ali ja n svom recimo nisam niš dobio na krajnjoj...malo je samo živahniji ali to je sve niš...sad ide na štelovanje pa ćemo vidit
 
Ausph i Dino jet bi trebali pomoći,ali pošto je to mašina cbr 600, pogledaj,dali ti paše kompletna glava sa bregastima.
Ako paše, dodaš ovo ranije navedeno i imaš oko 120 konja za par stotina € !!!
 
Lega  slanac Aurellie je svoju CBR600 f nabrijavao za Grobnik kolko znam pa javi se dečku valjda će ti uspijet dat koji savjet
 
stavi šajbu zada +3 zuba, ide kao metak, a troška 300kn :wink: :mrgreen:
 
A da, pa još se niko nije sjetio reći neka kupimo drugi motor i to R!!!
 
Mislim da je najjeftinije ovo što sam napisao, uzet glavu sa bregastima i puknut neki kit unutra.
Da ideš kupovat Yoshimurine ili slične djelove,jako puno love bi trebalo !
 
GIXER said:
Mislim da je najjeftinije ovo što sam napisao, uzet glavu sa bregastima i puknut neki kit unutra.
Da ideš kupovat Yoshimurine ili slične djelove,jako puno love bi trebalo !
pa kolko je meni jasno nije njemu problem....vidiš da je sve to naveo  :misli:
 
Zlatni2001 said:
htio bi napravit nesto da bude kvalitetno, trajno i dobro...

top + grane (mislim da akrap nema grane za hornet), dynojet kit, k&n fliter...to će ti dat par konja. I skraćeni prijenos naravno. I onda nemoj ko ja mislit da ćeš sam uštelit karbove nego izdvoji malo para i daj nekom ko zna da to napravi  :mrgreen:

I nemoj očekivat čuda, moć ćeš malo oderat nekog drugog horneta i to je to...
 
za to koliko češ platit top idt kupiš si glavu sa bregastama koje če ti dat više konja nego bilo koji top sa filterom naprimjer na ri 2005 bregaste dodu 500 e a akrapovič sa granama i filterom oko 19 000 kn  koji nebude dao toliko snage kao bregaste  (y)
 
r1 vtc said:
za to koliko češ platit top idt kupiš si glavu sa bregastama koje če ti dat više konja nego bilo koji top sa filterom naprimjer na ri 2005 bregaste dodu 500 e a akrapovič sa granama i filterom oko 19 000 kn  koji nebude dao toliko snage kao bregaste  (y)
Za R1 komplet Akrap oko 13000kn, bar sam tako dobio info prije par dana (bez ikakvih popusta).  :misli:
 
po meni je glupo tjunirat taj hornet,a neznam drugo da je to neki r motor pa da ideš po ubrzanjima il tak pa iz fore da ide da mažeš druge, ja ga nebi slago, puno para
 
Medo said:
Za R1 komplet Akrap oko 13000kn, bar sam tako dobio info prije par dana (bez ikakvih popusta).  :misli:
da za godinu 2003 valda meni u migo motu rekli tak kak sam napiso znači dva topa i grane za 2005 godinu  :misli: