Tuning

Medo said:
Ja bi rekao da je to cijena za Slip-on, nikako za komplet (a kolko vidim na Akrapovič stranici za Horneta nema komplet uopće).

pa nema sa onim granama od cilindara al ima sa onom granom sta ide umjesto katalizatora pa do topa  :wink:
e sad ne znam kako se to zove, mozda je to slip on...
 
Zlatni2001 said:
akrapovic sa granama za horneta je 3600 kn i to mi je neki dan joke poslao na PP!

to ti je cijena za slip-on :wink:
 
Frane said:
stavi šajbu zada +3 zuba, ide kao metak, a troška 300kn :wink: :mrgreen:
:misli: gle i ja mislim da trebaš prvo potrošiti tih 300 kn, jer ti to ionak ne gine, i onda buš dalje razmišljal o tim , meni konjskim ciframa,  :misli: prvo probaj pa odi dalje, da nebi dao cifru , a efekat ti možda , nebu po volji....
 
sto se tice akrapovica... ja imam na cbr 1000 '04 samo top (4700 kn) i na snazi nisam dobio nista, a zvuk je jako dobar. frend ima isti cbr ali je stavio ful akrap. (13000 kn) i na krajnjoj me ima i ima fenomenalan zvuk.
vracali smo se iz samobora i ja u ljevoj traci jurim ko lud (na cuki 290) brijem si da sam najbrzi, kad ono frajer me polako ali sigurno u desnoj pretice. kaze da mu na cuki pise 299 i da se motor dalje razvrtava...

po akrapovicevom dijagramu top daje 1 ks, a ful daje 10-11 ks i istina je.
 
Po Akrapovoj stranici piše da samo top na 1000RR daje 1.1 KS (dakle ništa) a komplet 7.7KS.

A šta dobiješ sa slip-on-om najviše ovisi kolko je motor zagušen sa seriskim spuhom. Neki dobiju osjetno snage a neki gotovo ništa. Npr FZ1 sa Slip on dobije 9Ks a sa kompletom 10.7KS. Dakle premala razlika za utuć lovu u komplet auspuh. Ali razlika se vidi na krivulji okretnog momenta koja je naravno na strani kompletnog auspuha.
 
Medo said:
Po Akrapovoj stranici piše da samo top na 1000RR daje 1.1 KS (dakle ništa) a komplet 7.7KS.

A šta dobiješ sa slip-on-om najviše ovisi kolko je motor zagušen sa seriskim spuhom. Neki dobiju osjetno snage a neki gotovo ništa. Npr FZ1 sa Slip on dobije 9Ks a sa kompletom 10.7KS. Dakle premala razlika za utuć lovu u komplet auspuh. Ali razlika se vidi na krivulji okretnog momenta koja je naravno na strani kompletnog auspuha.
slažem se s tobom  (y)
 
što se tiće tuinga na YAMAHI R1 o tome znam sve jer sam skoro sve imao na svojoj jamahi. Koliko koštaju tunin djelovi za yamahu imate to na internetu ali je to tvornička cjena bez PDV-a i bilo kakve marže trgovca.osim toga to možete naručiti samo u dvanajstom mjesecu i ponovno u trećem mjesecu. CJENA bregaste je po komadu a ne obadvje bregaste.Znaci za model r1 2004-2006 jedna bregasta košta 605,76 eura +pdv i marža barem 10%. Funel set je 8o1,65 eura +pdv i marža elektronika 543,21 + ostala davanja itd. Moram napomeniti da za trkaću elektroniku morate imati i trkaču instalaciju ili još skuplju američku instalaciju koja podržava sve. Tu svoju jamahu r1 sam prodao prije par dana ali sam sve komponente izvadio iz nje i imam ih kod kuće. KIT BREGASTE, INSTALACIJU AMERIČU, ELEKTRONIKU YEC 2006, FUNEL SET, KOMPLET NOVIH TRKACIH VENTILA S RAVNOM GLAVOM, I REGULATOR VISOKOG PRITISKA 4,6 bara (seriski 2bara) Sve to prodajem povoljno u kompletu ali pošto ne budem kod kuće i nisam ćesto na internetu možete me dobiti na 098341958 ili 0912554955 Josip
 
ja sam na banditu mjenja samo top
karbonski neki nom name kupio od nekog talijana na grobniku za 100 ojra
i bogami jako sam zadovoljan
drukcije se motor vozi...radje se vrti ,ide i sa malim okretajima...jedino sam izgubija na brzini
ali ono sad mi ide 200-220 ovisi o temperaturi vani i ovisi di san tanka benzinu a prije san uspija i 230
ali ono na nakedu sve sto je preko 170 je jebena muka i nepotrebno
a frend je mjenja strazni (ili prednji) lancanik na R1 i osjeti se dosta
a na 600-ici bi se osjetilo jos i vise tako da ja preporucam lancanik i top i to ce bit dosta a za ostale stvari ono po meni nema logike vise ti se isplati kupt neku 1000-icu.... :misli:
 
Evo bas sam montirao Leo vince SBK auspuh, DNA filter i postelao smjesu na frgama i mogu reci da motor malo nemirnije radi na 1000-3000 okretaja al kasnije vuce do blokade ko lud u svim brzinama...
sljedeci korak tuninga ce biti nesto puno ozbiljnije samo moram skupit jos malo para :)
e da zaboravio sam i iridium svjecice su gore  :mrgreen:
jedini problem je taj sto sad slajdra u prvoj i drugoj i guma mi je zadnja vec mrtva i na platnu
 
Medo said:
Po Akrapovoj stranici piše da samo top na 1000RR daje 1.1 KS (dakle ništa) a komplet 7.7KS.

A šta dobiješ sa slip-on-om najviše ovisi kolko je motor zagušen sa seriskim spuhom. Neki dobiju osjetno snage a neki gotovo ništa. Npr FZ1 sa Slip on dobije 9Ks a sa kompletom 10.7KS. Dakle premala razlika za utuć lovu u komplet auspuh. Ali razlika se vidi na krivulji okretnog momenta koja je naravno na strani kompletnog auspuha.

znam samo da na toj grani od leo vincea nema vise katalizatora a on dosta prigusuje a i top je oko 3 kg a onaj stari ima mislim negdje oko 14 kg. al strsljen se razvrtava bolesno
 
Nema ga ni na grani od Akrapa pa je povećanje na Hornetu 2.5ks.
A inače taj katalizator baš i ne guši motor kolko ljudi misle, bar po onim mjerenjima šta sam ja gledao po netu sa i bez katalizatora.
 
e nek sad meni netko kaze gdje se moze kupit dyno jet kit i tko to zna jebeno postelat???
koliko otprilike kosta za horneta???
 
koje ti je godište hornet

Dynojet kit bi ti trebao bit oko 100-tinjak eura. Možda da i fliter uzmeš? (50-80€ pojma nemam koliko su, ja sams voj platio 25$  :D)
 
netko je bio spomenuo i glavu od 600f-a ili tako neceg al masine su potpuno iste pa ne znam sta bi dobio...
danas sam bas vidio jednog starijeg 600f-a rastavljenog i na oko mi je masina potpuno ista
 
Ako ti pomogne na moj Hornet je bilo ovako:

1. Iridium svjećice
2. Remus
3. KN
4. Dinojet


Uglavnom tko god ima Hornet 600 i vozio je moj, čudio se kako se moj vrtio nasuprot njegovog  (y)
 
BikesRule said:
Ako ti pomogne na moj Hornet je bilo ovako:

1. Iridium svjećice
2. Remus
3. KN
4. Dinojet


Uglavnom tko god ima Hornet 600 i vozio je moj, čudio se kako se moj vrtio nasuprot njegovog  (y)

moj se vec sad razvrtava  bolje nego orginal jer smo podesili koliko smo mogli smjesu na frgama al nije to jos to bez drugih dizni tj. dyno jet kita. pa me sad zanima gdje to mogu kupit
 
jel se moze prodat original auspuh od horneta i koliko to moze vrijedit???
star je 8 mjeseci i ima 8000 km nije izgorio iznutra ko nov
 
Zlatni2001 said:
jel se moze prodat original auspuh od horneta i koliko to moze vrijedit???
star je 8 mjeseci i ima 8000 km nije izgorio iznutra ko nov

Možeš prodat samo nekom tko je imao karambol i oče staviti original. Večina ljudi će pokupit veliku svotu za original od osiguranja (ako imaju priliku) i onda montirati bolji zamjenski. Ali probaj  (y)
 
Zlatni2001 said:
moj se vec sad razvrtava  bolje nego orginal jer smo podesili koliko smo mogli smjesu na frgama al nije to jos to bez drugih dizni tj. dyno jet kita. pa me sad zanima gdje to mogu kupit

Dynojet na ebay-u. Moj motor je uvijek išao dobro, no kad sam promijenio servis i krenuo na održavanje majstoru po nadimku Kina u Koprivnici i on mi je poštelao sve što se da i tek se onda vidlo što taj motor može  (y)