Turbo 2t (nastavak)

yatasaki said:
vecina detroit diesela je 2t
ja tvrdim da bi se 2T diesel mogao itekako upotrijebiti na motociklima zbog vece specificne snage po kili
danas se vise ne proizvode 2T dieseli bez ispusnog/ispusnih ventila jer  se koristi tangencijalno ispiranje/prednabijanje koje je najucinkovitije i nemoze se izvest ako nema ispusnog?ispusnih ventila


Rastavljao detroita  :wink: Razvijaju motore predvidene za ugradnju u automobile koji bi t6rebali biti gabaritno mali i male potrosnje i puno veci okretni moment u odnosu na cetvorotaktne motore .

Ja se nadao d ce mi koss objasnit  :mrgreen:
 
A što ću ti odgovoriti kad ti sam sebi postavljaš pitanja i odgovore :mrgreen:
 
vickodu said:
Rastavljao detroita  :wink: Razvijaju motore predvidene za ugradnju u automobile koji bi t6rebali biti gabaritno mali i male potrosnje i puno veci okretni moment u odnosu na cetvorotaktne motore .
jedva cekam ,trebao bi biti skoro dupli okretni moment, a valjda ce se pocet i na motore ugradjivat
ja sam rastavljao GM iz 1943 v8 dvotaktni na jednoj koći..potpuno ista koncepcija ko i na detroitima..pumpa-špric i 4 ispušna ventila..s rootovim puhalom
 
Turbo charging a two stroke snowmobile has great benefits. The stock 700 cc Liberty engines in a Polaris Pro X 2 snowmobile have a crank horse power rating of 136. With a turbo charger set at 8 psi it is predicted to increase the horse power of the engine by 70%. Basically more air equals more torque and more complete combustion...............TEKST NADEN NA OVOJ STRANICI http://www.snowmobilefanatics.com/forum/topic/97279/display.aspx
 
http://www.youtube.com/watch?v=GGXcM9evUpo
nije neizvedivo ima i verzija sa potpuno elektronskim turbom.
švabe koriste turbine osd mitsubishija jer su najmanje na tržištu i nalaze ih obično na auto otpadu.