Tvorničke reklamacije-otklanjanje kvarova

Sjedi na motor i odi do ovlastenog servisera koji ce to napravit za sat dva il kolko vec dok ti pojedes cevape i popijes pivu.
Stvarno mi nije jasno di je tu problem
 
nazovi barba Blaža i dogovori termin da ti riješi problem na motoru u vezi opoziva, a dal je ovlašten na nekoj stranici ili ne boli te patka  :wink: . formalnosti ostavi njemu nek se misli  :mrgreen:
 
Pa ako je Blažević ovlašten, onda je situacija glupa, ali ako nije ovlašten, onda su definitivno u pravu, a to što ti on lupa žig u knjižicu i što ti servisira motor, upitno je koliko bi to prošlo po pitanju garancije (ukoliko nije ovlašten). Da ti garantiraš za nešto svojom lovom, da li bi ti dozvolio da netko šarafi po stvari koga nisi ovlastio? Ponudili su ti servise gdje to možeš zamjeniti, napravi tako i riješio si neugodnosti sebi i drugima jer, ukoliko nije ovlašteni serviser, u pravu su.
 
Evo decki, kako sam zapoceo temu, mozda i u ljutitom tonu, tako cu je i zavrsiti u nekom boljem raspolozenju.
Stvari stoje ovako:
Problem ( po meni ga uopce nije bilo) je rijesen na moje veliko zadovoljstvo i bez teskih rijeci i nekih cimanja.
Dio koji je reklamiran, odnosno koji tvornica povlaci i zamjenjuje novim stize u servis "Motori Blazevic"
Nije to nikakva moja pobjeda, vec normalan i logican niz događaja.
Za sve one koji sumnjaju u barba Blaža i njegovu ulogu u cijeloj igri, mogu bez brige dovesti motore kod njega jer je bio i ostao oficijelni i deklarirani majstor za Kawasaki, ja bih dodao doktor za Kawe  (y)
Sto se tice Kaptol Carga, ja osobno sam komunicirao sa gospiđom Marinom, koja je bila vrlo ljubazna, pa cak i onda kada sam ja pokazivao znakove revolta po pitanju rjesavanja mog problema.
Zahvaljujem se gospođi Marini na strpljivosti i dakako na pozitivnom rjesenju mog problema oko zamjene tog dijela, koji ce sada biti i zamjenjen.
Postupak Kaptol Carga mi daje nade i vjere u bolje sutra u pogledu bolje zasticenosti nas koji kupujemo i servisiramo motore u oficjelnim radionama.
Eto, toliko od mene!
 
...ajd super da se sretno završilo...samo bih htio napomenuti; nitko ne sumnja u blaževića (koji god da je) no razumljivo je nastojanje zastupnika da se servis odradi u ovlaštenom servisu ili servisu s kojim su oni uponati :)
 
live-for-ride said:
...ajd super da se sretno završilo...samo bih htio napomenuti; nitko ne sumnja u blaževića (koji god da je) no razumljivo je nastojanje zastupnika da se servis odradi u ovlaštenom servisu ili servisu s kojim su oni uponati :)
Naravno, no to je i servis Kawasaki "Motori Blaževic"
No bilo je nekih nasih balkanskih smicalica..
Sada je sve ok
Moj sin, zivi u Zagrebu, vozi Zeca i on dolazi na servise u Split...  kod barba Blaža (y)
I nije jedini..
Mislim da to sve govori..
 
A što si mislio da će to proći ko reklamacija u JOTI .

Problem je u DKS-u i nekim HR dilerima.
Nedavno je jedan iz ZD kupio novi Kawasaki od brat bratu 500kg , roman za popizdit slično ko sa 2 St GTR-a ako ne i gore.
Ja sam nakon prvog servisa u "ovlaštenom" Honda servisu pitao dućan u D mogu li ići s tom Hondom na sevis kod Blaža , ako se sjećaš rekli su da ako ja smatram da je on bolji majstor od ovih koji su mi blizu da mogu i da mi priznaju PUNU TVORNIČKU GARANCIJU NA FRIZIRAN MOTOR.

U rutingu su mi rekli da ako montiram POWER COMMANDER da mi neće priznat garanciju , na to su se ovi u D povaljali od smjeha.

Ući će mo i mi valjda u tu EU , tad će ta zajebancija s generalnim i ovlaštenim past u vodu.

Dakle tad će svaka firma imati EU porezni broj , moći kupovati djelove ili što već za neto cjenu s dilerskim rabatom koji nije mali a djelovi će doć u roku 2-3 dana jer neće biti zadržavanja na pošti i carinjenju u ZG.
Ista stvar s našim "generalnim ili ovlaštenim" .
Da ne kažem da platiš motor 100% unaprjed a onda ga čekeš puno duže nego je rečeno u startu a naglo ti iskoče još neki troškovi.
Kad bude roba u dućanu , kupac lovu a trgovac robu .

Jedva čekam , tada valjda neće biti firmi iz prvog ili drugog reda .
 
Eto, na moje veliku srecu sve je rijeseno na obostrano zadovoljstvo
Ne kuzim de je i bio problem osim mozda nekih starih racuna ili jednostavno balkanskog menraliteta
Jos da je to bio dio koji kosta 1-2.000€ bi razumio, no to jsitnica koja mozda kosta  20-30 € i traje 20-30 minuta montaze
A sprdacija je veca u tome sto to tvornica mijenja dio koji se smatra opasan po voznju pa ga zamjenjuju novim sa otklonjenim problemom ...
 
Bubica daj mi recina osnovu cega si zakljucio da netko sumnja u strucnost Blaza i di se to moze vidit da je on ovlasteni serviser Kawasakija  :misli:
 
vickodu said:
Bubica daj mi recina osnovu cega si zakljucio da netko sumnja u strucnost Blaza i di se to moze vidit da je on ovlasteni serviser Kawasakija  :misli:

A bilo je svakakvih komentara, kao i uvijek na takvim topicima..
Kada dobijem papir, skenirat cu ga i tu staviti ... Da nebude nedoumica  (y)
 
Bubbica said:
A bilo je svakakvih komentara, kao i uvijek na takvim topicima..
Kada dobijem papir, skenirat cu ga i tu staviti ... Da nebude nedoumica  (y)

Jbg izgleda da je KMS izgubio "bitku" od DKS .Samim tim su i svi ovlasteni servisi osmd strane KMS postali neovlasteni .Drago mi je da si uspio rijesit problem  (y)
 
vickodu said:
Jbg izgleda da je KMS izgubio "bitku" od DKS .Samim tim su i svi ovlasteni servisi osmd strane KMS postali neovlasteni .Drago mi je da si uspio rijesit problem  (y)

Nazalost to je kod nas igra bez granica
Neulazim u strucnost servisa, no sumnjam da to jesi li ili nisi strucan najbitnija stvar...
Kako se postaje "oficjelni" ili gubi to pravo neznam, no mislim da bi i Kawasaki trebao to pronjuskati, ipak je njihova reputacija u igri..
Ja sam svoj problem rijesio, no i dalje stojim kod svoje tvrdnje da do ovoga nije ni trebalo doci...
No hebi ga, tu smo gdje jesmo...
Moj motor je jedino prvi servis imao u Zagrebu, od tada pa nadalje o njemu brine Blaž i ja se ugodno i sigurno vozim (y)
 
Prije kad sam vozio kawasakija to jest uzeo sam motor u doslovno derutnom stanju :D Cak mi je Blaž rekao da bježim od toga da je to katastrofa :D ali ja sam tvrdoglav po prirodi i ja sam to uzeo mislim 2003 :misli: cjelu sam zimu radio motor i tu mi je Blaž jako puno pomogao oko nabavke djelova i rješavanje nekih bolesti motora  :D Od 2003 pa do sada samo sa njim radim  (y)Prvo jer je covjek  (y)Drugo jer je meštar sa veeeelikkimmm iskustvom (y) Zato DADO :peace:
 
poštar said:
Prije kad sam vozio kawasakija to jest uzeo sam motor u doslovno derutnom stanju :D Cak mi je Blaž rekao da bježim od toga da je to katastrofa :D ali ja sam tvrdoglav po prirodi i ja sam to uzeo mislim 2003 :misli: cjelu sam zimu radio motor i tu mi je Blaž jako puno pomogao oko nabavke djelova i rješavanje nekih bolesti motora  :D Od 2003 pa do sada samo sa njim radim  (y)Prvo jer je covjek  (y)Drugo jer je meštar sa veeeelikkimmm iskustvom (y) Zato DADO :peace:

A sta ja stalno trubim  :jesus:
 
jota said:
Ja sam nakon prvog servisa u "ovlaštenom" Honda servisu pitao dućan u D mogu li ići s tom Hondom na sevis kod Blaža , ako se sjećaš rekli su da ako ja smatram da je on bolji majstor od ovih koji su mi blizu da mogu i da mi priznaju PUNU TVORNIČKU GARANCIJU NA FRIZIRAN MOTOR.
Jel si opet pretjeral s bunikom????

Koji proizvođač će ti priznat garanciju na friziran motor i servisiran kod nekog tko nije u njihovoj servisnoj mreži????

Ne lupetaj gluposti....

 
Fronius said:
Jel si opet pretjeral s bunikom????

Koji proizvođač će ti priznat garanciju na friziran motor i servisiran kod nekog tko nije u njihovoj servisnoj mreži????

Ne lupetaj gluposti....

www.wellbrock.com Hondin diler i uvoznik za Morivaki i HRC, s tim djelovima je motor friziran. Ako si pratio po njemačkim novinama Tuner GP oni su vrlo često pobjedinici zadnji 20 godina .
U ZD je bio "ovlašteni" servis koji je jedino imao pečat , niti zadnji stender nisu imali . Znanje 0 i još bahati a htjeli na silu ulit u motor krivo ulje.
Prvi servis 1280kn , nebi se bunio ali osim ulja i filtera nisu ni pogledali motor ( jer ni neznaju što im je radit) .
Pošto si tako pametan i usudiš se nekom koga nepoznaš reći da lupeta gluposti( valjda ti je to stvar odgoja i osobne kulture) predlažem da u Wellbrocku kupiš novi motor i daš ga frizirati pa pitaj hoće li ti priznati garanciju ili ne.
Njima je u svakom slučaju bolje da to servisira neko ko zna što radi nego mehaničar koji je tek završio zanat na kojem nije naučio ništa a u servisu radi za 3000kn , majstora koji ima znanje neće dobiti za taj sitniš.
Osim toga izjava firme Honda Wellbrock je bila sljedeća " vaš motor je friziran HRC i Moriwaki djelovima na te djelove i na naš rada priznajemo punu tvorničku garanciju" to rade ne zato što me vole već kad to nebi bilo tako niko im nebi kupio takav motor.
Taj motor sad ima nimalo nježnih 32000km , ne troši ni kap ulja od izmjene do izmjene . Nikad nikakvog kvara , a taj majstor u ST održava sve moje motore i tako će biti dokle god ja budem vozio bilo koji motor.
Valjda za svoju lovu mogu birati ko će mi šereafiti po motoru, nažalost u HR sam imao s "majstorima" iskustava koja su me više puta zamalo koštala glave.

Buniku možeš koristiti sam , a lupetati možeš sa sebi sličnima .
Nivo komunikacije govori sve o tebi , ako ti se nesviđa što pišem zaobiđi moje postove .
 
jota said:
Ajde da se i to rješilo , bez nervoze izgleda neide ništa.
Jesam, mada sam sumnjao u miroljubiv zavrseak price
No ajde da i u ovoj drzavi ljudi poceli trezveno razmisljati i donositi logicne zakljucke (y)
 
Bubbica said:
Jesam, mada sam sumnjao u miroljubiv zavrseak price
No ajde da i u ovoj drzavi ljudi poceli trezveno razmisljati i donositi logicne zakljucke (y)

Desi se i to ponekad.