Tvorničke reklamacije-otklanjanje kvarova

Bubbica

Active member
Jucer sam kontaktiorao gospodu Kaptol Cargu gdje je i kupljen moj motor u vezi zamjene jednog dijela koji se mijenja na svim GTR-ovima po nalogu tvornice radi nekakve tvornicke greske na tom dijelu.
Banalna stvar u bilo kojoj zemlji osim kod nas.
Odmah na pocetku pri samom prvom kontaktu ........ ZID!
Da pocnem redom
Nazovem gospođu u Kaptol Cargu radi zamijene tog dijela (koje po tvornickoj naredbi mijenjaju na racun tvornice) napomenem joj da zivim u Zadru i da ce se zamjena tog dijela izvrsiti u servisu "MOTORI BLAZEVIC" i tu nastaju problemi.
Lijepo mi je receno da takva opcija nepostoji jer slovenci (zamislite o njima zavisi moja zamjena dijela od nekoliko eura a motor im platio 20.000€) nedozvoljavaju da se taj dio zamijeni u servisu "Motori Blazevic" (valjda majstor Blaž nije dovoljno kompetentan za tako opsezan zahvat kao sto je promjena dijela na kocnicama) te me upucuju kod nekog servisera u Splitu za kojeg nikada cuo.
Malo sam se raspitao i dosao do slijedecih saznanja:
Kaptol Cargo je duzan po nalogu tvornice Kawasaki rijesiti moj problem, zamijeniti doticni dio u bilo kojoj oficjelnoj radionici za te motocikle, pa tako onda i u servisu "MOTORI BLAZEVIC"
Danas sam ponovo kontaktirao gospodu iz Kaptol Carga, reko sam da cu dio naruciti JA, platiti sva davanja kao i ugradnju istog u srvisu "motori blazevic", a njima, Kaptol Cargu cu poslati inspekciju, kontaktirati i glavnog uvoznika Kawasakija za Europu, te isto tako i Kawasaki Japan. Bilo je mucanja i da ce vidjet u ponedjeljak sa slovencima.
Ovo sto oni nama pokusavaju prodati nema nigdje.
Jeste li vi imali takvih slucajeva i kako ste ih rijesavali?
 
Mala zemlja za velika sranja na brdovitom Balkanu.

P.S.
Lazu te za ponediljak.
Tada je u nas praznik i nece radit

Send from my Mobitelnik
 
S obzirom na kronicni umor, nedostatak vremena i zivot koji me ganja 101%, prihvatio bi ponudu i zamijenio dio kod tog žlj majstora.
Ne zato kaj sam papak nego zato kaj je takvih slucajeva, barem u mom zivotu, 3 dnevno i jednostavno nemam snage sve uciti i ukazivati im na propuste jer je cijela ova zemlja zemlja fuseraja  :?
 
Koliko se sjećam, postojale su dvije frakcije uvoza Kawasakija u HR, jedan su bili slovenci koji su dilali preko npr. KMS-a, drugi su bili ovi iz Kaptol Carga i nisu imali veze jedni s drugima. Odi kod servisera na kojeg su te uputili, a onda poslije odi kod "Blaževića" da provjeri stvar i miran si  :wink:
 
Maestral said:
S obzirom na kronicni umor, nedostatak vremena i zivot koji me ganja 101%, prihvatio bi ponudu i zamijenio dio kod tog žlj majstora.
Ne zato kaj sam papak nego zato kaj je takvih slucajeva, barem u mom zivotu, 3 dnevno i jednostavno nemam snage sve uciti i ukazivati im na propuste jer je cijela ova zemlja zemlja fuseraja  :?

Nema teorije, naruct cu ga, platiti, a onda lijepo na Kaptol Cargo sruciti sve sto se u ovoj drzavi da..
I necu odustat..
ako nasi seronje nece reagirati, Japanci sigurno hoce!
I neko ce dobit po prstima!
 
a zašto si uopće zvao uvoznika?
kod ovakvog slučaja odeš u ovlašteni servis, kažeš da trebaš obaviti recall, on obavlja ostalo (tako sam bar je napravio, uz napomenu da je moj motor bio star 5 godina, i ja sam bio 3 vlasnik, niti jedan prije mene nije obavio taj recall. za to sam saznao preko net-a...)
 
Merla said:
a zašto si uopće zvao uvoznika?
kod ovakvog slučaja odeš u ovlašteni servis, kažeš da trebaš obaviti recall, on obavlja ostalo (tako sam bar je napravio, uz napomenu da je moj motor bio star 5 godina, i ja sam bio 3 vlasnik, niti jedan prije mene nije obavio taj recall. za to sam saznao preko net-a...)

Zato sto mi uvoznik u Zagrebu, ja u Zadru, a servis (koji oni najradije nebi priznali) u Splitu
No rijesit cu to, malo igre i zahebancije(mada vjerujem da nekima nece biti do zahebancije)
 
Izgleda da nije svejedno gdje kupite motor, kod nekih to ide vrlo glatko, za razliku od Kaptol Carga..



cF7iC.png
 
Jbg ne vidim Blaža na spisku ovlastenih servisera  :mrgreen:
 
Taman sam to htio napisati. Ako se radi o tvorničkom opozivu, taj komad se o njihovom trošku mora zamijeniti u ovlašetenom servisu, bez obzira da li postoji jedna mreža ili više.  Dakle, nebitno je tko tu koga voli , ne voli, itd.  bitno je samo jedno. Da li je Blažević ovlašteni serviser Kawasaki-a ili nije. Ako nije, onda u sklopu opoziva , bez ikakve nadoknade, zamijena tog dijela se ne može obaviti kod njega.
 
Ako mi odrzava moj motor u garantnom roku, ako sam vec imao reklamacije koje su odrađene preko Motora Blaževic, ako  mi uredno vec tri godine udara zig u servisnu knjizicu, onda sami prosudite!
Samo prvi servis je odrađen u Kaptol Cargu, svi ostali kod Blaža!
 
Radio sam u ovlastenim servisima motocikala i skutera i nikada mi nije bilo jasno zasto je tako tesko "kolegi" na prijemu provjeriti i obaviti sve sto se tice povratnih akcija??

Moje misljenje je da bi to bio jasan i vrlo logicki korak za odrzavanje vjernosti musterija , ali isto tako i jedan obavezni dio posla ovlastenog servisa.
I iz nekih iskustava znam da netreba uvijek taj posso obaviti ovlasteni servis jer se nekoliko puta i slalo dijelove u neovlasteni servis.

Samo da se ne zakljuci krivo ja sa kaptol cargom nemam nikakve veze.
 
Dawg said:
Koliko se sjećam, postojale su dvije frakcije uvoza Kawasakija u HR, jedan su bili slovenci koji su dilali preko npr. KMS-a, drugi su bili ovi iz Kaptol Carga i nisu imali veze jedni s drugima. Odi kod servisera na kojeg su te uputili, a onda poslije odi kod "Blaževića" da provjeri stvar i miran si  :wink:

Pogledom na listu ovlastenih uvoznika se sada stvar promijenila. Kaptok Cargo je vec neko vrijeme na popisu, a KMS nije.
 
Za reklamaciju si se trebao obratiti ovlastenom serviseru a ne prodavacu kod kojega si kupio moror. :wink:
 
vickodu said:
Za reklamaciju si se trebao obratiti ovlastenom serviseru a ne prodavacu kod kojega si kupio moror. :wink:

To nije moja reklamacija, vec tvronicka obavjest iz Kawasakija  o zamjeni dijela koji se pokazao kao manjkav..
 
Bubbica said:
To nije moja reklamacija, vec tvronicka obavjest iz Kawasakija  o zamjeni dijela koji se pokazao kao manjkav..

U tom slucaju te prodavac ili uvoznik obavjestava o tome pismenim putem te te upucuje na ispravak neispravnosti motocikla kod ovlastenog servisa koji se nalazi na njihovom spisku.Serviser tebi otklanja nesostatak i naplaciva svoje usluge od uvoznika po satnici koju su oni propisali za takvu vrstu rada
 
Bubbica said:
Ako mi odrzava moj motor u garantnom roku, ako sam vec imao reklamacije koje su odrađene preko Motora Blaževic, ako  mi uredno vec tri godine udara zig u servisnu knjizicu, onda sami prosudite!
Samo prvi servis je odrađen u Kaptol Cargu, svi ostali kod Blaža!

problem je taj jer vjerovatno od početka nisu trebali dopustiti da neovlaštenim serviserima vaš motor dođe u ruke ,već u ruke ovlaštenog servisa s njihove strane! mogu i ja opalit koji žig ima deda iz partije :)

problem ne pridržavanja ovlasti jednostavno Hrvatska realnost! (y)
 
sehrz said:
problem je taj jer vjerovatno od početka nisu trebali dopustiti da neovlaštenim serviserima vaš motor dođe u ruke ,već u ruke ovlaštenog servisa s njihove strane! mogu i ja opalit koji žig ima deda iz partije :)

problem ne pridržavanja ovlasti jednostavno Hrvatska realnost! (y)

Ti provjereno znaš da Blažević nije ovlašteni kawasaki servis? 
 
danijel044 said:
Ti provjereno znaš da Blažević nije ovlašteni kawasaki servis?

neznam ali ga nema na listi kod dks pa je malo kontradiktorno da je jel!?
možda ne rade update stranice redovito!?
 
3alfa3 said:
Pogledom na listu ovlastenih uvoznika se sada stvar promijenila. Kaptok Cargo je vec neko vrijeme na popisu, a KMS nije.

Dala sam samo primjer što bi mogao biti razlog upućivanja u određeni servis, a za KMS znam da više nemaju zastupstvo.