TWISTERI ZBOR - Kawasaki ER-5 generalni topic

Dylan

Well-known member
Kako nas ima dosta koji vozimo Kawasaki ER-5, bilo bi lijepo da se skupimo na jednom mjestu, u topicu koji bi se bavio samo našim Twisterom.
Nadam se da ćete pokazati interes za ovaj topic, a s vremenom ćemo se bolje upoznati, a ja se nadam i susresti u živo pa i dogovoriti koju grupnu vožnju.

Naravno da će ovaj topic biti otvoren svima, pa i onima koji ne voze ER-5, i nadam se i njihovom konstruktivnom doprinosu temi. Sa nekonstruktivnima ćemo se nemilosrdno obračunati :D!


 
Forumaši vozači Kawasaki ER-5:

Faber - Dubrovnik, Zagreb
Horny (ex Sporier5) - Zagreb (prodao Twistera i prešao na Horneta 08)
Saki
Borisss
staklarstvo - Sisak (prodao Twistera i prešao na Horneta)
Roadkiller - Zaprešić,    R.I.P. 17.10.2011.
2Fast - Zagreb
tomtigar
Turbo - Zagreb (prodao Twistera i prelazi na Horneta 07)
ScorpioN
Kawaman - Varaždin (prodao ER-5 i kupio ZR 7)
IgorIgor
Dylan - Rasinja (KC)
Don - Zagreb (edit by vlucic)
Ana (Tananda) - Zagreb, Milano (prodala ER-5 i prešla na ER6)
maala - Zagreb, Karlovac, prodala motor Ani!
zubo - Rijeka
sanja0544 - Osijek
mikolic - okolica Rijeke
skomrak - Zagreb- Koprivnica (Rasinja)
abercrombie - Sesvete
DeXter_13 - Split
rikard70 - Grobnik, Rijeka (bivši rmiculin)
Valkira-cbr - Split (prodala ER-5 Sky-u)
Lone_Rider - Zagreb
cocka13 - Zagreb
Cobra11 - Zagreb
Vigor - Zagreb, Karlovac
Joer5 - Split
Ivan - Sv.Ivan Zelina, R.I.P.  05.07.2007. kod Sesveta
Modesty40 - Zagreb
Ally007 - Rijeka
Mrav - Nova Gradiška
borki - Zagreb
ZIXON - Sarajevo- Dubrovnik
Pajo - Zagreb
Hawkeye - Zagreb
cele - Kantrida
djulo - Zagreb
kawadac - Ludbreg
IgorZg - Zagreb, Sveta Klara
Sky - Zaprešić (kupio ER-5 od Valkyre)
dkolakov - Rezovac, Virovitica
Bo - Majkovac, Virovitica, Sirija
GROM - Novalja
cosanostra - Petrinja
WindMakER5 - Osijek (kupio motor od Sakija)
BlackEye - Split
darko57 - Zagreb
tomo21 - okolica Vinkovaca, po novome (TT)
prof. - Moslavina
nacrtani - Zagreb
Gene - Zagreb (Zaprešić)
drupcic - Zagreb
er5 - Međimurje
ddujmo - Damir iz Poreča
Godfather - Ivica iz Kraljevice
bukovski - Vlasotince, Srbija
Sale184 - Koprivnica
zeppelin1 - Zagreb, Sl. Brod
AlekRe - Smederevo
Black Jack - Damir iz Siska
dust_ - Tomislav, Rajevo Selo kod Županje
fabo - Rijeka
Savle - Matija iz Siska
Scap - Dejan iz Kutine
osmica08 - Marijan iz Zagreba
Markoooooo - Marko iz Otočca (prodao motor Agricoli)
dexter - Virovitica
petraca - Župa Dubrovačka
Magnum1654 - Tin iz Zagreba
Cvajburg -
spoki - Zagreb
BananaOg87 - Ogulin, Rijeka
Mein Teil - Donji Miholjac
agricola - Velika Gorica
 
Sve teme o Kawi ER-5 do sada objavljene na forumu:

http://www.motori.hr/forum/index.php?action=search2;params=YWR2YW5jZWR8J3wxfCJ8YnJkfCd8MiwyNywzMCwxOSwxNiwyOSwzMSwyNSw0LDIzLDI4LDMsMTQsMjIsMjYsMjQsMTgsMTUsNSwxMCwxMiwyMSwyMCwxM3wifHNob3dfY29tcGxldGV8J3x8InxzdWJqZWN0X29ubHl8J3x8Inxzb3J0X2RpcnwnfGRlc2N8Inxzb3J0fCd8cmVsZXZhbmNlfCJ8c2VhcmNofCd8RVItNQ==

http://www.motori.hr/forum/index.php?action=search2;params=YWR2YW5jZWR8J3wxfCJ8YnJkfCd8MiwyNywzMCwxOSwxNiwyOSwzMSwyNSw0LDIzLDI4LDMsMTQsMjIsMjYsMjQsMTgsMTUsNSwxMCwxMiwyMSwyMCwxM3wifHNob3dfY29tcGxldGV8J3x8InxzdWJqZWN0X29ubHl8J3x8Inxzb3J0X2RpcnwnfGRlc2N8Inxzb3J0fCd8cmVsZXZhbmNlfCJ8c2VhcmNofCd8RVI1

http://www.motori.hr/forum/index.php?action=search2;params=YWR2YW5jZWR8J3wxfCJ8YnJkfCd8MiwyNywzMCwxOSwxNiwyOSwzMSwyNSw0LDIzLDI4LDMsMTQsMjIsMjYsMjQsMTgsMTUsNSwxMCwxMiwyMSwyMCwxM3wifHNob3dfY29tcGxldGV8J3x8InxzdWJqZWN0X29ubHl8J3x8Inxzb3J0X2RpcnwnfGRlc2N8Inxzb3J0fCd8cmVsZXZhbmNlfCJ8c2VhcmNofCd8VHdpc3Rlcg==



Mnogi pitaju koji motor izabrati kao prvi. Kawasaki ER-5 dobar izbor za početnika pa ovdje možete pročitati članak o tome:

http://www.motori.hr/KUPOVINA_PRVOG_MOTORA_1557.html


Če vam slovenščina ni problem, tukaj boste lahko prebrali kakšno besedo o vašem lušnome motorčku  :D :

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=1054&hl=Kawasaki+ER-5

SERVISNI PRIRUČNIK ZA KAWASAKI ER-5:

Obratite mi se na PP!


 
Evo javljam ti se na tpoic :mrgreen:

Sada trenutno sam na poslu pa nemam nikakvih svojih slika jer je ipak komp. poslovne svrhe, a čim se ulogiram doma biti če i slika 8)

Bravo za Dylana kaj je otvorio temu za motoriste koji imaju limitiran budžet ili za početnike ili za one kojima se taj motor jednostavno sviđa 8)

 
Nemam sad nikakvu sliku,ali motor je plavi u potpuno originalnom stanju,2006g ,6000km. Vozim motore 20-tak godina i sam ih održavam.Volim motore i moram imati motor,bez njega se osjećam loše,mada se s godinama sve manje vozim.ER-5 zadovoljava sada moje potrebe,uglavnom za grad ,odlazak na vikendicu,do kafića,pogledati Grobnik,ponekad ja i žena do toplica i Opatije.Do sada sam uglavnom vozio velike kubikaže,ali to mi je postalo neprihvatljivo financijski(reg,porez,gume,potrošnja),jer djeca rastu i treba ih oblačiti i školovati,a to je ipak najvažnije.Meni je motor OK za te novce,za 50KS ide odlično,za razliku od većine nemam prigovora na kočnice,već bi volio da ovjes malo mekše radi,ali to je Kawasaki i to su oduvijek bili MUŠKI motori.Šteta što se u Evropu  ne uvoze motori klase 400cm koji bi imali dobru prođu, sve su to umanjene verzije postojećih motora-XJR 400,ZRX 400,hornet 250,GSX 400,CB400-svi imaju po 4 cilindra.Er-5 više nije u programu .YBR 250-36800kn-CBF 250 34000kn-20KS TO NIJE TO
 
Bravo za Dylana i topic. A šta reći nego da je ovako nešto i trebalo otvoriti na forumu. Iako ER-5 vozim tek par mjeseci (kupio sam novi) I prešao nešto više od 7000 km do sada nisam imao baš nikakvih problema, ali ništa manje nisam ni očekivao. Pa agregat se proizvodi preko 20 godina i da nekaj ne vrijedi s njim sigurno ne bi ostao u proizvodnji. Slažem se s Borisssom da je malo ovjes pretvrdi, ali navikneš se. Da, i kad sam ga odlučio kupiti, upozoravali su me na kočnice, lijepo ubrzava, ali teže staje. Ugradio sam čelični lajtung i imam osjećaj da s manjim pritiskom na ručicu kočnice bolje koči. Pošto sam servis radio po zimi, još to nisam dovoljno ''proaktao'' iako se vozikam bez obzira na vrijeme. Ugradio sam i vipera, dyna kit, KN-a, puig.
Po meni, največe su mu prednosti jako lagana upravljivost, mala cjena održavanja, registracije, a kak veli Igy (vozi srada) ''izgleda ko pravi motor, a i čuje se ko pravi motor''.
Da, i veseli me ideja da bi se mogli nači i upoznati.....
 
Ajde da i ja malo pišem o svome motorčiću :), plave je boje ima preko 6000 km, malo je zgreban sa desne strane  8)

Godina proizvodnje je 2006. a slike bute dobili da se možete divit i ako znate možete mi reči di u Zagrebu mogu stavit nekakav auspuh, a da je povoljan i kvalitetan jer bih htio da se dobro čuje, abože moj i da ide malo brže :mrgreen:
 
Zovem se Mario, živim u Rasinji kraj Koprivnice, ove godine navršiti ću pola stoljeća, veterinar sam i radim u Virju, 35 km od kuće.

Preko dvadeset godina vozio sam mopede, dvije godine skuter Honda Dylan 150 s kojim sam imao prometnu, u ovo doba prošle godine kupio sam Kawu ER-5 `04.

Motor je imao Viper a ja sam stavio vjetrobran Puig, crashbar i kofer Givi 35 l.

Here we are!
 
Bok. Prije sam vozio ER-5, valjda imam pravo glasa :) Htio bih samo reći da su (mislim) Twister modeli bili do 2000. godine, a od 2000. godine imaju malo drugačije dizajnirane bočne plastike (+ više ne piše Twister),  onu zaštitu na prednjoj vilici, malo drugačiji sic, te drugačiji tank.
 
Ja sam Marko i iz Zagreba sam imam pola od pola stoljeća godina:mrgreen:

Imal sam jedno izljetanje sa ceste malo poslije gorskog kotara, kada sam išao na more sa svojom er peticom, ali sve je dobro prošlo recimo,malo je motor dobil na desnoj strani, a ja sam istegnuo si oba dva ramena, ali ni to me nije spriječilo da odmah sjednem na njega i zapičim na more i da se okupam 8)

Vozil sam prije motor, ali ovo mi je prvi motor koji je baš moj (y)

Slike dobijete danas kada dođem doma jer još uvijek radim...


 
Bravo za Dylana. Vozim Twistera 99. godiste vec pet godina i savrseno sam zadovoljan njime. Kupio sam ga sa tadasnjim financijskim maksimumom (relativno nov, a jeftin). Za motorom se nitko nece okrenut, a kad je parkan medju jacim modelima i jurilicama izgleda ko komarac, ali.....
Stvoren je za gradske guzve i provlacenje medju automobilima. Po gradu se vozi ko bicikl, a na otvorenoj cesti tipa Gorski Kotar i sl. ide ko zmaj, samo ak se oces vozit kak spada moras ga stalno vrtit u najvisim okretajima. Kad dodje potreba za adrenalinom i polegavanje u zavojima je jednostavan uzitak (jedino kaj zna zastrugat auspuh, al to je boljka premekanog ovjesa koji je turisticki udoban). Voznja udvoje sa koferom, satorom i tank torbom je takodjer cisto zadovoljstvo uz neznatan pad snage. Iako prilikom voznje suvozaca uvijek vozim ko po jajima bez ikakvih rizika. Jedini nedostatak vidim u preslabim prednjim kocnicama, al i to je stvar navike i procjene situacije pred sobom na vrijeme. U pet godina jedini kvar je bila pregorjela zaruljica kilometar sata i nist drugo. Toci i vozi uz redovito odrzavanje. Motor iskreno preporucujem svakome ko zeli realan, a konkretan motor. Pod realno mislim da je best buy sto se tice cijene, odrzavanja, snage i sl. Sve iznad toga je odabir srca, preseravanja ili ljubavi prema jacim modelima. Iskreno moja tiha patnja je Z1000 i nadam se da ce jednog dana biti moj, a sadasnji ER-5 bi tada zauzeo mjesto u vitrini u dnevnoj sobi jer mi je fakat prirastao srcu  :D
E da, da pokucam u drvo, u dosadasnjoj desetgodisnjoj karijeri nisam imao niti jedan jedini pad. Do prije cca cetiri godine sam se vozio ko papak i onda je dosla voznja na Grobnik sa Grawetom, GPZejcem, Mey, Boolom i jos cijenjenim nekima (svima se zahvaljujem) koji su mi uz moj panican strah otkrili sve cari (za mene tada) jebeno brze voznje u kojoj i dalje uzivam punim plucima uz uvijek veliki respect. Iako vozim slabasan motor, zadovoljstvo zavoja je nenadmasno i u tome se moze uzivati (sta god ostali rekli) cak i na nasem motoru.

I, kad je okupljanje?
 
Samo reci kada pa ako ništa drugo bumo sjeli na piće u pit stop-u ili kada bude ljepo vrijeme onda i na nekakav đir po otvorenoj cesti, 2fast kakav imaš auspuh na motoru serijski ili... :misli:
 
Kao nekadašnji vlasnik "sestrinskog" stroja samo u tijelu KLE-a da vas podržim u onome čemu bi moto-forum trebao služiti: razmjeni iskustava, rješavanju tehničkih problema, ugovaranju vožnji, druženjima...

Evo vam i prigodnog linka na njemački site za kawine twinove od 500 ccm.

http://www.twin500.de/
 
Bravo za topic!najjači smo!
dakle mene znate kao Faber ali i inače me svi zovu Faber,propali student sam računarstva  :? radim na plaži već jedno 5-6 godina kod mene doma.
Pa sam si uspio kupit ER-5 kupljen je 2006 godine krajem sedmog mjeseca  (y)
za sada sam mu stavio otvoreni top shacal od titana itd itd....
odmah na početku sam sa njim prešao skoro pa cijelu Hrvatsku tako da nam ne govore da je motor za odbacit!  (y) :wink:

a za one koji nekim slučajom još nisu vdijeli putopis evo link  (y)
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,32210.0.html
 
Sporier5 said:
Samo reci kada pa ako ništa drugo bumo sjeli na piće u pit stop-u ili kada bude ljepo vrijeme onda i na nekakav đir po otvorenoj cesti, 2fast kakav imaš auspuh na motoru serijski ili... :misli:
apsolutno sam za! bar dok sam još tu jer za mjesec dana moram natrag za jug  :( a bilo bi lijeppo da pođemo na čaj kavu pivu u pit stop  itd... (y)
 
Dakle,braćo po stroju :D ,želim vam ugodno druženje i nadam se da nemate ništa protiv da vam se ponekad uključim u raspravice ili na ponekoj vožnji (y) .

...2>2fast< bio sam i ja na onom putu za Grobnik(na povratku) (y) .Bok.
 
tako je ljepo upoznavanje...a kasnije da se raspišemo baš o motoru jer bome imam toliko pitanja...a svaki puta kad oću nkog nešto pitt pitam Dylana na PP...(jučer za gume..)itd..
vidim da se neki bune...ali mislim da nemaju pravo jer naš motor ER-5 je najspominjaniji motor , na tržištu se držao jako dugo....
a da ja odmah lijepo pitam ....trebam li dat nekom meštru da mi prčka oko karburatora zbog toga što sam shacalov top stavio?
inače znate da sam g u kptol cargu uzeo i ne smijem prić i kms...itd..td.......
pošto sam u ZGu možda da pođem u Motormanie ili gdje već?a da mi bude sve pod zakonom  :mrgreen: :wink:
 
Motormania ti ima super mehaničare koji su ti slagali motore za trkalište, barem je tak vlasnik dućana rekao, a to mi je potvrdila i nekolicina ljudi (y)

A ima jedan veliki nedostatak to kaj sam isto ćuo da ti oće uvalit i polovne dijelove :palacdolje:
Pošto kod štelanja nema nikakvih izmjena dijelova možeš ič tamo, a bio sam ti kod Markeza(SV. Nedjelja), oni su ti super sve ti preko knjiga rade i kada sam pital zakej, mehaničar mi veli: Znam ja to sve napravit sam, ali ipak propisi se trebaju poštivat tak da sve radim po propisima. (y) (y)
Moja preporuka, Markez, ako ti se neda ići do KMS-a
 
2Faber link ti je mrak i svaka čast na prođenom putovanju  8)

A Markez ti je i ovlašteni serviser Kawasakia, a još su ti i partneri sa kaptol cargom