TWISTERI ZBOR - Kawasaki ER-5 generalni topic

Dal slucajno neko ima nosac kofera viska il se zeli rijesiti svoga?
Ja sam sebi sam radio nosač koji dolazi umjsto ručke za držanje suvozača izgleda efetno mogu sutra poslikati
 
  • Like
Reactions: snake123
Pa jel nema za kupit?vidis..nikad nisam stavio kufer na svog bivseg kawicha..sve nesto danas cu sutra cu...pa nikad
 
naravno da ima, al to je nesto kaj se ne kvari pa ak mozes dobiti u pol cijene sto da ne... ak nema bude po punoj iz ducana...
 
Dal slucajno neko ima nosac kofera viska il se zeli rijesiti svoga?
Baš nosač (konstrukcija) ili onaj dio koji se zašarafi na nosaš pa na njega klikne kofer?

Btw, pozdrav svima!
Pitanje vezano za utege (guvernal).

Ima li netko sugestiju gdje kupiti unutarnje utege sa retainerima (oni što se zaguraju u guvernal pa se eventualno vanjski uteg pritegne na njih).
Također, može iskustva sa ugradnjom etc...

Hvala!
 
Pozdrav svima :)
Čitajući vaše prethodne postove, odlučio sam i ja kupiti ER 5 kao prvi motor.
Kupio sam 2005. godinu s 60 000.

Motor ima original auspuh, međutim izvađen je db killer. Tehnički je prošao uz malo nagovora :ROFLMAO: međutim na leru malo nemirno radi, konkretnije, okretaji malo variraju. Da li može to biti do auspuha? Kako to utječe na potrošnju? Prodaje li tko originalni?


Dobro bi mi došao i kofer. Trenutno nemam ništa pa da li tko prodaje možda nosač i kofer u kompletu? Gdje bi bilo povoljno kupiti novi?

Da li je tko ugrađivao LED far? Vidio sam ih par s univerzalnim 7'' farovima i stvarno dobro izgleda pa bi možda i to
 
Napravi jedan dobar servis i radil bude ko beba. Pitanje je da li je motor servisiran kak treba ili je fora Motul 5100 i filter. Na tim kilometrima ja bi prvo pogledal stanje ventila, španera, servis fergazera, pregledati crijeva i zamijeniti loša i ispucala ako ih ima. Nove svjećice i filter zraka. I onda si miran 30-40 tkm.
 
  • Like
Reactions: lordalbatraoz
Pozdrav svima :)
Čitajući vaše prethodne postove, odlučio sam i ja kupiti ER 5 kao prvi motor.
Kupio sam 2005. godinu s 60 000.

Motor ima original auspuh, međutim izvađen je db killer. Tehnički je prošao uz malo nagovora :ROFLMAO: međutim na leru malo nemirno radi, konkretnije, okretaji malo variraju. Da li može to biti do auspuha? Kako to utječe na potrošnju? Prodaje li tko originalni?


Dobro bi mi došao i kofer. Trenutno nemam ništa pa da li tko prodaje možda nosač i kofer u kompletu? Gdje bi bilo povoljno kupiti novi?

Da li je tko ugrađivao LED far? Vidio sam ih par s univerzalnim 7'' farovima i stvarno dobro izgleda pa bi možda i to

Okretaji variraju najvjerojatnije zbog karburatora koje treba očistiti i servisirati (možda negdje vuče falši zrak). Auspuh ne bi trebao utjecati na to.

Potrošnja će ti biti ista, jedino buka manja.

Što se led farova tiče, to misliš na žarulje ili farove? U svakom slučaju, preskoči to, nijedno nije legalno i izgleda upitno. Pogotovo led far.
 
  • Like
Reactions: lordalbatraoz
Da auspuh sa okretajima nema nikakove veze jedino da je zaštopan a što se auspuha tiče na 2005-oj godini je kompletan od inoxa i nema db killer nego pregrade koje su mogli izbušiti ili otvarati lonac pa vaditi pregrade.
 
  • Like
Reactions: lordalbatraoz
Nemoj LED na klasični naked.

Svoj ER5 sam prije jedno 5-6 godina prodao sa 86.000 km, i prije par mjeseci ga vidim parkiranog dok sam prolazio (bilo nezgodno za zaustavit se).

Jbt kako mi je bilo drago da još uvijek vozi i uredno izgleda :)

Slika prije prodaje;

IMG_20160704_130046.jpg
 
ekipa koja jos vozi, jeste li na tvornickim dimenzijama guma il ste kaj mijenjali?
 
Već dugo nema promjena dimenzija jedino na svakom tehničkom mijenjati gume dva puta.
 
Mogu ako ih je proizvođač homologirao za taj tip vozila. Varijanta B raditi homologaciju u CVH koja i košta i traje i nemaš garanciju da će proći. Uz to na tom motoru bi sa širom gumom nešto dobio na izgledu i vjerojatno izgubio na stabilnosti u zavoju jer ti guma na toj felgi promijeni malo oblik u jaje.
 
Znači ukratko, šuti, ne talasaj i uživaj😁
Morat ću mijenjati zadnju a gore je upisana van standarda 150/70 17 pa mozgam dal uzeti istu il original... Očito original (Al da, dobro izgleda ova sirina 😬)
 
Ako ti je upisana u prometnu onda može
 
Je li tko vozio ER-6, koja je razlika u vožnji u ta 2 motora, volio bih probat ER-5, ali ih nema okolo, imam samo 6icu ?
 
Ako ti je upisana u prometnu onda može
znam da moze al me zanima dal je neko vozio 😄
jer sam citao ovo sto je i tu neko spomenuo da se mijenja ciklistika pa me zanima iz prve ruke sto bih dobio/izgubio da ostanem na ovoj il odem nazad na serijsku.
kad kupim gumu vozio bih ju dok ju ne potrosim pa mi se ne da nakon par km skuziti da sam se zaj... (a i cijene guma rastu 😬)
 
Napravi jedan dobar servis i radil bude ko beba. Pitanje je da li je motor servisiran kak treba ili je fora Motul 5100 i filter. Na tim kilometrima ja bi prvo pogledal stanje ventila, španera, servis fergazera, pregledati crijeva i zamijeniti loša i ispucala ako ih ima. Nove svjećice i filter zraka. I onda si miran 30-40 tkm.
Dao sam majstoru motor i tražio da sve složi kak treba. Međutim on je samo promijenio filtere i ulje. Pošto je prije kupnje motor jedno duže vrijeme stajao, majstor mi rekao da ga nek samo vozim jedno vrijeme da potrošim benzin koji je bio unutra, a onda ako i dalje bude nemirno radio da će vaditi fergazer i čistiti i sve ostalo što bude trebalo.
Ako slučajno koga zanima😂 prijatelj od prijašnjeg vlasnika je snimio i video s njim.