:shock: sa 9500rpm na 12000 samo na racun karbonskih lamelica,jeste li sigurni da su samo lamelice zasluzne za to?
Evo i da podjelim iskustvo probne voznje....
Znaci prva probna voznja napravljena je sa starim 26mm mikuni karburatorima od rda a inace na ove cilindre idu karburatori od 38-42mm....
Nevjerovatno je koliko je eksplozivan,na male okretaje ga nema nigdi ali kad "otvori" vrti se u nedogled(snaga samo dolazi i dolazi) i pritom ima tako brutalnu eksploziju da sam jedva uspija iskontrolirat situaciju (nisam uspija pustit niti da se odvrti do kraja) i to sve sa karburatorima od 26mm...mislim sta je onda sa 40mm :shock:
Zna sam da ce bit brutalan ali bas ovako to ne.....sad vidim zasto su mi ovi iz amerike govorili da to nije bas za cestovni motor
Sudeci po ovome istustvu mislim da ovaj motor nije prikladan za normalnu upotrebu te bi moga na prodaju