Ubrizgavanje umjesto fergazera ,izvedivo ili ne ?

Kawah

Well-known member
Jasno ,fergazeri su prošlost,ubrizgavanje goriva je zavladalo . Zanima me što cijenjeno pučanstvo misli da li je izvedivo na starijim bajkovima iz 90ih ,tipa Gsx, Cbr, Fzr ugradnja ubrizgavanja i koje modifikacije bi trebale ?Jutros smo poslije kratke vožnje o tome diskutirali na kavi . Ajd da čujem . 8) :021:
 
Drugi ECU, nekoliko senzora, lambda sonda, instalacija, dizne i EFI..
I vjerovatno još štošta


Poslano sa crikvenog tornja...mit tapatalk und ajfonx
 
Ok. 16ventilska glava ,centralna svjećica . Gdje postaviti injektore,kako modificirati usisni trakt? (y) :021:
 
http://www.fjowners.com/index.php?topic=12003.0

Evo ti cijela diskusija za FJ. I nikada završen projekt...
 
Kawah said:
Jasno ,fergazeri su prošlost,ubrizgavanje goriva je zavladalo . Zanima me što cijenjeno pučanstvo misli da li je izvedivo na starijim bajkovima iz 90ih ,tipa Gsx, Cbr, Fzr ugradnja ubrizgavanja i koje modifikacije bi trebale ?Jutros smo poslije kratke vožnje o tome diskutirali na kavi . Ajd da čujem . 8) :021:
Ja bi napravija obrnuto da mogu,izbacija ubrizgavanje i stavija karburatore ;)

Poslano sa mog NEM-L21 koristeći Tapatalk

 
ubrizgavanje je postojalo i 40tih godina, i bilo superiorno nad fergazerom aka karburatorem , to je u danasnje vrijeme kao vozit ford t 1912 godina spram ford rs ili st 2018 godina.............. dakle motori u otisli nizvodno sad se samo vrau gdje trebaju biti ! ;) i daboga ne postojao nijedan karburator vise ,

e sad ontopic , kolko ti znaci taj motor i kolko ga volis i zelis zadrzat ? jer skoro za svaki postoji odredjeni retrofit efija samo je pitanje finansija i isplativosti na kraju dana
 
crnogorac said:
ubrizgavanje je postojalo i 40tih godina, i bilo superiorno nad fergazerom aka karburatorem , to je u danasnje vrijeme kao vozit ford t 1912 godina spram ford rs ili st 2018 godina.............. dakle motori u otisli nizvodno sad se samo vrau gdje trebaju biti ! ;) i daboga ne postojao nijedan karburator vise ,

e sad ontopic , kolko ti znaci taj motor i kolko ga volis i zelis zadrzat ? jer skoro za svaki postoji odredjeni retrofit efija samo je pitanje finansija i isplativosti na kraju dana
Postoja je I elektricni pogon pa nije zazivija do sad,sta to znaci da je to najbolji pogon ikad napravjen.Niposto jer je kao I ubrizgavanje ekonomican ali za k...

Poslano sa mog NEM-L21 koristeći Tapatalk

 
faliti karburatore spram efija u danasnje vrijeme je faliti yuga spram porsea iskreno ;) ja kliknem telefon i postelim sve u hodu, ako crkne iscupam i nabodem drugo za 2 min s kraja na kraj svijeta, a ti sjednes pa vrtis dizne cio dan dok strefis mjeru, a tek ako krenes uzbrdo moras li postelovat na sred puta? a onda prelivanje, pa isparavanje, pa sto zajebancija ,jedino sto nikad se nije mrdnulo jer je to nekako radilo i bilo jedini nacin mijesanja goriva i vazduha koji je radio na raspale stare elektro tehnike na motorima, sa novim tehnologijama se ide naprijed ,
prije 2000 godina je toljaga pecina i skakanje naokolo bos bilo strava , a sad imas patike avione , kamione i sl........... kakav karb sve bi ih zabranio i uklonio iz postojanja ;p
 
Tri motora sa karburatorima I nikad greske,po tvome motor s ubrizgavanjem nikad nije sta(koliko problema ima sa sustavima I koliko je kompkiciraniji nego karburator???)Kod hvaljenja karburatora san prvenstveno mislija na subjektivni dojam voznje koji je neusporediv sa ubrizgavanjem jer daje puno vise duse u voznji,sta se tice odrzavanja nikad nisan ima nikakvih problema niti su mi trosili ista vise od ovih sa ubrizgavanjem a to sta si ti vozija neke sklepotine nije argument jer si nakon toga ocito kupija posten motor koji ima ubrizgavanje pa si skuzija da je to bolje :)

Poslano sa mog NEM-L21 koristeći Tapatalk

 
Mene zanima način na koji bi vi pristupili kad bi skinuli karbove i onda umjesto njih krenuli s montažom ubrizgavanja . Dakle,prijedlozi s nekim tehničkim uporištem . Konstruktivno . (y) :021:
 
cadjo said:
Tri motora sa karburatorima I nikad greske,po tvome motor s ubrizgavanjem nikad nije sta(koliko problema ima sa sustavima I koliko je kompkiciraniji nego karburator???)Kod hvaljenja karburatora san prvenstveno mislija na subjektivni dojam voznje koji je neusporediv sa ubrizgavanjem jer daje puno vise duse u voznji,sta se tice odrzavanja nikad nisan ima nikakvih problema niti su mi trosili ista vise od ovih sa ubrizgavanjem a to sta si ti vozija neke sklepotine nije argument jer si nakon toga ocito kupija posten motor koji ima ubrizgavanje pa si skuzija da je to bolje :)

Poslano sa mog NEM-L21 koristeći Tapatalk
O potrošnji bi se dalo roman napisati... :shocked: ...nego jesi li ti spremija šator za ovi vikend da te slućajno ne izdadu karburatori... :misli: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Nista od mene na zalost za vikend,obaveze su me stisle a modernizira san se I ja pa prisa na indžekšn :)
pamzor said:
O potrošnji bi se dalo roman napisati... :shocked: ...nego jesi li ti spremija šator za ovi vikend da te slućajno ne izdadu karburatori... :misli: [emoji38] [emoji38] [emoji38] [emoji38]

Poslano sa mog NEM-L21 koristeći Tapatalk

 
Kawah said:
Mene zanima način na koji bi vi pristupili kad bi skinuli karbove i onda umjesto njih krenuli s montažom ubrizgavanja . Dakle,prijedlozi s nekim tehničkim uporištem . Konstruktivno . (y) :021:

Najjednostavnije je kupit throttle body sa slupanog motora, kakvih imaš po koliko oćeš po e jebu te to onda spojit na neki aftermarket ecu. Npr. u tom entry level tuning svijetu je dosta popularan MegaSquirt: http://megasquirt.info/

I onda kad si to sve spojio, i uspio upalit motor, moraš ga odvest nekome na probni stol da ti poštima paljenje i ubrzigavanje. Imaj na umu da će te tuning izać više nego gore spomenuti dijelovi.
 
cadjo said:
Tri motora sa karburatorima I nikad greske,po tvome motor s ubrizgavanjem nikad nije sta(koliko problema ima sa sustavima I koliko je kompkiciraniji nego karburator???)Kod hvaljenja karburatora san prvenstveno mislija na subjektivni dojam voznje koji je neusporediv sa ubrizgavanjem jer daje puno vise duse u voznji,sta se tice odrzavanja nikad nisan ima nikakvih problema niti su mi trosili ista vise od ovih sa ubrizgavanjem a to sta si ti vozija neke sklepotine nije argument jer si nakon toga ocito kupija posten motor koji ima ubrizgavanje pa si skuzija da je to bolje :)

Poslano sa mog NEM-L21 koristeći Tapatalk

Injection moze apsolutno sve sto i karburator. Ukljucujuci i famoznu ''dusu''. Samo ga treba tako podesiti.

Karburator ne moze sto i injection. Karburatoru je mjesto u ropotarnici povijesti.
 
Kawah said:
Mene zanima način na koji bi vi pristupili kad bi skinuli karbove i onda umjesto njih krenuli s montažom ubrizgavanja . Dakle,prijedlozi s nekim tehničkim uporištem . Konstruktivno . (y) :021:

throttle body u promjeru za tvoj motor i broj cilindara a sa njima uzmes aftermarket ecu koji vec na harnessu nosi od lambda sonde, do tps do iac i slicnih senzora , sve spojis nakacis na laptop i guras stelovanje , ili ides na dyno, a uz megasquirt imas bazzaz , imas madjarski vems imas opcija do mile volje , najbolja trgovina je iz usa jer je najveci izbor najbolja cijena i to se tamo radi kolko dobar dan jer nisu pecinski ljudi ka mi da voe na karburatore ;)
 
Svi Vi kaj sugerirate ove linkove za nabavu  elemenata ste uglavnom gugl zna i yutub majstori . Znam da je najjednostavnije sa slupanog bajka skinuti potrebno i te šeme.Konkretno, ima li mogućnosti ubaciti injektor u usisni dio cijevi gdje je dosad bio jedan od fergazera,gdje smjestiti lambda sondu,može li se iskoristiti zajednički vod goriva pod pritiskom,nešto kao comonrail ?  (y) 8) :021:
 
Kawah said:
Svi Vi kaj sugerirate ove linkove za nabavu  elemenata ste uglavnom gugl zna i yutub majstori . Znam da je najjednostavnije sa slupanog bajka skinuti potrebno i te šeme.Konkretno, ima li mogućnosti ubaciti injektor u usisni dio cijevi gdje je dosad bio jedan od fergazera,gdje smjestiti lambda sondu,može li se iskoristiti zajednički vod goriva pod pritiskom,nešto kao comonrail ?  (y) 8) :021:
Jel ti znaš koliko vremena trebaš da napraviš usisno tijelo (kako ti kažeš "ubaciti injektor u usisni dio cijevi gdje je dosad bio jedan od fergazera")? Cijela znanost stoji iza toga, a ti bi samo ubacio komad cijevi, probušio rupu i zašerafio injektor? A leptir, a TPS, a MAF, a MAP??? Upiši faks i postdiplomski - tako ćeš najbrže saznati što ti sve treba da u garaži sklepaš svoje usisno tijelo, i da na kraju zaključiš da ti je bilo isplativije poslušati iskusnije i uzeti ga s polupanog motora i zašerafiti umjesto fergazera