Ugradnja auto plina

Dylan said:
Ugradio sam plin u Xsaru prije mjesec dana kod Krehule blizu Varaždina. Sistem je Tartarini i za sada radi bez ikakvih problema. Potrošnja je povečana možda nekih 5%, a performanse su iste. Očita je razlika kad stanem na punjenju i 66,4 l plina platim 200 kunića i s time pređem skoro 800 km... (y)   

imaš li plastične ili metalne usisine grane na xsari? na svojoj corci `04 imam plastične i ugradnja bi me koštala oko 14 000 kuna jer sam išao prije nekih pola godine pitat za to  :? al mi ne troši više od 6,5 litara pa mi je i isplativost ugradnje upitna...
 
  Ja ugradio "Lovato" u Accenta MPI u Hyndai ovlaštenom servisu i do sada napravio oko 6500 km s plinom!  (y) Plastična grana - uređaj (Boca umjesto kotača od 49 l)+ ugradnja 10130 Kn + atest, a možeš i na kartice, onda ti je cca 65€ na 24 rate, što ti pokrije razlika u cijeni goriva.

  Za sada nikakvih problema, performanse iste, a potrošnja max. 9,3 litre (cca 1- 1,5 itra više od benge).
 
dečki... jedan savjet vezano za plin... koristite i benzin s vremena na vrijeme i OBAVEZNO imati antifriz u rashladnom sistemu, NIKAKO vodu..  (y)
 
A kaj nisu ovo tehnička pitanja za motore ili sam to ja kliknul na krivi forum?  :misli:
 
strasilo said:
OBAVEZNO imati antifriz u rashladnom sistemu, NIKAKO vodu..  (y)

Dali misliš, Full čisti antifriz? ili razredjen s vodom!?  :misli:
:?
 
frulek said:
kaj nije ovo moto forum??
di su sad moderatori??
zaspali?

heba te patak!!  :shock: "šta se uzrujavate!!!  :shock:
:x

kakvih sve "gluposti" i off ima na forumu!!! ova tema je za samu pohvalu!  :D
ako će vam bit srce na MJESTU! NEK NAS BACE MODERATORI U BIRTIJU...ALI nemoj te onda tam dolazit i skretat temu s njenog naslova!  :wink:


:palacdolje:
 
gloginjaR said:
Dali misliš, Full čisti antifriz? ili razredjen s vodom!?  :misli:
:?
razrijeđen sa vodom ( destiliranom ) na temperaturu od -20 do -30  (y)
 
strasilo said:
nikako čisti, jer je to koncentrat koji reagira sa gumom, aluminijem...  :wink:

ima za kupit vec razrijedjen  :whistle:

...jeeeer su ljudi sami mjesali sa vodom iz spine.
pa eto...iz prve ruke mogu rec da smo imali original kanistar takve smjese u servisu.




 
strasilo said:
nikako čisti, jer je to koncentrat koji reagira sa gumom, aluminijem...  :wink:

na golfu nisam imao tih problema... al dobro.. rijec golf se ne asocira sa "guma", "aluminij"
 
karamela said:
ima za kupit vec razrijedjen  :whistle:

...jeeeer su ljudi sami mjesali sa vodom iz spine.
pa eto...iz prve ruke mogu rec da smo imali original kanistar takve smjese u servisu.
ako je razrijeđen, znači da nije čisti, tj. koncentrat... pa ako je već razrijeđen, naravno da ge ne treba još razrijediti..  (y)
 
strasilo said:
ako je razrijeđen, znači da nije čisti, tj. koncentrat... pa ako je već razrijeđen, naravno da ge ne treba još razrijediti..  (y)
jur rajt.
ajm lajk dizl, start fankšning veri slooov.veeeri slooov.
(y)
 
.......
Samo bi nadoda još da sam riješio problem koji sam spominja da mi slabo vuče i da slabo radi na benzin!!!

A problem je u tome mi je MAF bio "zaprljan"!!!

Prvo sam nedilju dana luta po meštrima i te je ovo-ono...no na jednom forumu sam sazna da bi moga bit MAF! i
evo sad sam u roku 15minuta sredia problem!

Heba te patak!  :cool: 

pošprica sam samo dva puta sa Clean sprejom! i vratia nazad!
Auto IDEEEEEEEEEE ka LUD!  :mrgreen:  :roll:  :lool:  :lool:

ps:nisam ima prikkladan alat da odvidam skroz ovaj Chip! (slika 1)


Pa sam samo pošprica sastrane...i efekat je TOTALNO UČINKOVIT!  :lool: 



....vuče ravnomjerno, nema trokiranja, trzanja i svega ostalog što sam naveo!
Znači radi na benzin ka i kako bi treba! ;)


eto nadam se da ako kome bude trebalo (nedaj bože)! ali ....
potrebno je s vremena na vreme malo pošpricat taj senzor za protok zraka i to je to!  8)


 
moto-kumek said:
ak ugrađuješ plin savjetujem ti da si daš ugraditi BRC sistem. (y)

neznam zašto BRC,za njega su rekli da je najskuplji i najkompliciraniji.......ovdje kod nas ugrađuju večinom lovato,kažu da je najjeftiniji i najjednostavniji za održavanje......ja imam automobil s karbom,i do sada sam prešao više od 10 000km s plinom i nemam problema........palim na plin i vozim na plin,na benzin samo potjeram možda 5km,kada nestane plina.......imam bocu od 40 litara (preporučio bi drugima koji se odluče na ugradnju da uzmu obavezno bocu na mjesto rezervnog kotača i najveću moguću što stane),na OMV stane u nju 38litara,a na INI oko 34litre.........potrošnja oko 8.5 litara pri brzini 100,110km/h,al nikada nije bila veća od 9.5-10litara.......jedina stvar je kod mene,imam "plinski čok" (ušpricavanje plina prije početka rada) kada ga ujutro upalim,dok se nezagrije,valjda dok nedođe topal antifriz u isparivač,nedrži mi ler gas,gasi se.....al to tako mora biti,kada se zagrije sve uredu.....svakom bi preporučio ugradnju......a cjena ugradnje me izašla 3300kuna + 1100kn za atest i pri svakoj registraciji uzimaju neku naknadu od 500kuna........
 
braco_s_kiflom said:
Ja imam od 80 litara i stane oko 74 litre kad je skroz prazan..  :)
 

74 ili 64 litre??  :misli: :misli: :misli:

Obzirom da ispravan sigurnosni tlačni ventil isključuje dovod plina u spremnik kada je napunjenost cca 80%, što kod spremnika od 80 litara, kakav imam i sam, znači cca 64 litre kada je full prazan...  kolega ima isto spremnik od 80 litara i isto natanka cca 64 litre.

Ako stane više, to je možda uzrok u prevelikom tlaku punjenja, pa ventil propušta plin u spremnik dok se tlakovi punjenja i spremnika ne izjednače. No nisam čuo da je to preporučljivo.
 
Sledgehammer said:
 

74 ili 64 litre??  :misli: :misli: :misli:

Obzirom da ispravan sigurnosni tlačni ventil isključuje dovod plina u spremnik kada je napunjenost cca 80%, što kod spremnika od 80 litara, kakav imam i sam, znači cca 64 litre kada je full prazan...  kolega ima isto spremnik od 80 litara i isto natanka cca 64 litre.

Ako stane više, to je možda uzrok u prevelikom tlaku punjenja, pa ventil propušta plin u spremnik dok se tlakovi punjenja i spremnika ne izjednače. No nisam čuo da je to preporučljivo.
po atestu bi ta cifra bila točno 82% .... što se gotovo strogo mora poštivati u ljetnim mjesecima, odnosno toplim danima, zbog širenja "tekućine" plina .... dok zimi može biti skoro skroz puna... Riječi su više iskusnih "plin majstora" ...  (y)