doktor dare
Active member
Deo puta izmedju Aksaray-a i Konya-e, osim što je jedan dugačak pravac, nema bilo šta zanimljivo da ponudi. Sećamo ga se po jatima žutih leptirova kojih je bilo u neobično velikom broju. Sve je bilo žuto i oprema i motori.
Na ulasku u Konya-u, bili smo počašćeni pravim malim aero-performansom, koje nam je priredio neki pilot turskog vazduhoplovstva. Sigurno preko desetak kilometara je nadletao nad nama i sve vreme izvodio fenomenalne bravure i akrobacije sa avionom. Više sam gledao u nebo nego u put.
Baš na ulasku u grad, prilikom uključenja sa jedne petlje, Nikoli je proklizao prednji točak i za tren se našao na zemlji. Sva sreća bez ikakvih posledica po njega, a što se tiče KTM-a, od ranije znam da ga je gotovo nemoguće ubiti padovima. Nekoliko minuta nakon toga, prilikom prestrojavanja i vraćanja u pravu traku i Čamo pretura motor u mestu, takođe bez posledica. Izgleda da je vreme za pauzu, samo još da nadjemo gde. Želimo da se izvučemo iz grada pa ćemo stati u neku kafanu.
Nedugo zatim, stajemo u neku drumsku kafanu. Sve to skromno izgleda, ali bi da napravimo pauzu. Tu ćemo i da klopamo. Samo još da se sporazumemo oko naručivanja. To je malo potrajalo, uglavnom se govorilo telesnim. Nismo bili sigurni ni da li su nas razumeli, ali kad su počeli da iznose klopu, svi su se ozarili. Kako je klopa u suštini jeftina, najbolje stvari smo naručili ponovo. Navike u ishrani, koje smo stidljivo usvajali od samog polaska, ovde su se nastavile u svom pravom svetlu. Povrće je zastupljeno u svim mogućim i nemogućim oblicima, namazi bilo slatki ili slani takođe, mlečni proizvodi u bezbroj kombinacija, meso nije ni izbliza dominatno kao kod nas.
Polako počinje da nas okružuje planinki krajolik. Već odavno se nismo dotakli ozbiljnijih krivina. Dosadni ravničarski deo je iza nas, i osmeh se vraća na lice. Negde baš u trenutku kada su počeli usponi, a vrhovi okovani snegom da nas okružuju, u kacigi je počeo Run to the hills (Iron Maiden). Čitava vožnja je poprimila potpuno novu dimenziju. Muziku u kacigi slušam isključivo na shuffle, i neverovatno je kako se pojedine pesme uklope sa pejsažima kroz koje voziš. Već na prvom stajanju, da se svi prikupimo, komentarišem baš o tome sa Aleksom.
Sve do morske obale smo uživali u planinskoj vožnji. Prilikom prilaska moru, nailazimo in na prvi policijski punkt. Kratka kontrola, traže samo pasoše i čim vide odakle smo, odmah ih vraćaju uz želju za srećan put. Kasnije smo ovakve punktove vidjali na ulasku u svako malo veće turističko mesto. Uglavnom kratka kontrola. Čudi me da oko Kapadokije nije bilo ovih punktova, ipak je i tamo baš dosta turista. Ako ovo uopše sa tim ima bilo kakve veze.
Čim smo se domogli puta oko pored mora, stajemo na pumpu da pokušamo da rešimo neki smeštaj za večeras. Nata, Aleksina žena je uspela da rezerviše baš dobre apartmane u Antaliji. Iako je prvobitna ideja bila da idemo do Kemera, ipak smo odlučili da ostanemo Antaliji, jer je već počelo da pada veče. Neki su pauzu na pumpi iskoristili da operu motore od leptira kroz koje smo prolazili u toku dana.
Ubrzo nakon polaska sa pumpe, pao je i mrak. Put ima po dve trake u oba pravca i vozi se dosta brzo. Ulazak u Antaliju je dosta dugačak, ipak je u pitanju milionski grad. Smeštaj je na dobroj poziciji, tako da smo malo prošetali rivom u toku večeri. Još od ranije, poznat mi je običaj da se na šetalištima prodaju dagnje na komad, poput grickalica, pa ne propuštamo priliku da se malo počastimo.
Na ulasku u Konya-u, bili smo počašćeni pravim malim aero-performansom, koje nam je priredio neki pilot turskog vazduhoplovstva. Sigurno preko desetak kilometara je nadletao nad nama i sve vreme izvodio fenomenalne bravure i akrobacije sa avionom. Više sam gledao u nebo nego u put.
Baš na ulasku u grad, prilikom uključenja sa jedne petlje, Nikoli je proklizao prednji točak i za tren se našao na zemlji. Sva sreća bez ikakvih posledica po njega, a što se tiče KTM-a, od ranije znam da ga je gotovo nemoguće ubiti padovima. Nekoliko minuta nakon toga, prilikom prestrojavanja i vraćanja u pravu traku i Čamo pretura motor u mestu, takođe bez posledica. Izgleda da je vreme za pauzu, samo još da nadjemo gde. Želimo da se izvučemo iz grada pa ćemo stati u neku kafanu.
Nedugo zatim, stajemo u neku drumsku kafanu. Sve to skromno izgleda, ali bi da napravimo pauzu. Tu ćemo i da klopamo. Samo još da se sporazumemo oko naručivanja. To je malo potrajalo, uglavnom se govorilo telesnim. Nismo bili sigurni ni da li su nas razumeli, ali kad su počeli da iznose klopu, svi su se ozarili. Kako je klopa u suštini jeftina, najbolje stvari smo naručili ponovo. Navike u ishrani, koje smo stidljivo usvajali od samog polaska, ovde su se nastavile u svom pravom svetlu. Povrće je zastupljeno u svim mogućim i nemogućim oblicima, namazi bilo slatki ili slani takođe, mlečni proizvodi u bezbroj kombinacija, meso nije ni izbliza dominatno kao kod nas.
Polako počinje da nas okružuje planinki krajolik. Već odavno se nismo dotakli ozbiljnijih krivina. Dosadni ravničarski deo je iza nas, i osmeh se vraća na lice. Negde baš u trenutku kada su počeli usponi, a vrhovi okovani snegom da nas okružuju, u kacigi je počeo Run to the hills (Iron Maiden). Čitava vožnja je poprimila potpuno novu dimenziju. Muziku u kacigi slušam isključivo na shuffle, i neverovatno je kako se pojedine pesme uklope sa pejsažima kroz koje voziš. Već na prvom stajanju, da se svi prikupimo, komentarišem baš o tome sa Aleksom.
Sve do morske obale smo uživali u planinskoj vožnji. Prilikom prilaska moru, nailazimo in na prvi policijski punkt. Kratka kontrola, traže samo pasoše i čim vide odakle smo, odmah ih vraćaju uz želju za srećan put. Kasnije smo ovakve punktove vidjali na ulasku u svako malo veće turističko mesto. Uglavnom kratka kontrola. Čudi me da oko Kapadokije nije bilo ovih punktova, ipak je i tamo baš dosta turista. Ako ovo uopše sa tim ima bilo kakve veze.
Čim smo se domogli puta oko pored mora, stajemo na pumpu da pokušamo da rešimo neki smeštaj za večeras. Nata, Aleksina žena je uspela da rezerviše baš dobre apartmane u Antaliji. Iako je prvobitna ideja bila da idemo do Kemera, ipak smo odlučili da ostanemo Antaliji, jer je već počelo da pada veče. Neki su pauzu na pumpi iskoristili da operu motore od leptira kroz koje smo prolazili u toku dana.
Ubrzo nakon polaska sa pumpe, pao je i mrak. Put ima po dve trake u oba pravca i vozi se dosta brzo. Ulazak u Antaliju je dosta dugačak, ipak je u pitanju milionski grad. Smeštaj je na dobroj poziciji, tako da smo malo prošetali rivom u toku večeri. Još od ranije, poznat mi je običaj da se na šetalištima prodaju dagnje na komad, poput grickalica, pa ne propuštamo priliku da se malo počastimo.