dado_vtc said:Vjerujem, jer npr e90 ima isto kvačilo kao i APN (tj. poddimenzionirano nekoliko puta za realnu snagu) i jako se osjeti klizanje lamela ako su imalo potrošene. Na "starim" mineralnim uljima radi normalno, npr navedena klasična ina delta 5 (bez onog sint) bez problema , dok ako staviš bilo koju polusintetiku za aute, imaš osjećaj da voziš skuter sa variomatom
grafit said:casrtol act evo 20-50 mineralno ,livam ga u bmw i prijatelj u ducatija 900ss zračnjaka .Ulje je napravljeno za straije zračne motore .U suzukia nemoj livati sintetiku i polusintetiku za aute jer kvačilo klizi i sa jednim i drugim
M900 said:A metoda pokušaja i pogreške je OK dok to možeš financijski podnositi
neće mu škoditi , :wink:Medic said:M900: pa ovi tvoji bas i nisu za usporediti sa motorima s kraja 70-ih. Ja sintetiku necu sigurno jer je agresivna za brtvila na starim motorima i jednostavno nije predvidjena za to.
grafit: taj castrol je ok, ali šta ću s gradacijom. SAE 10-40 se traži
Medic said:M900: pa ovi tvoji bas i nisu za usporediti sa motorima s kraja 70-ih. Ja sintetiku necu sigurno jer je agresivna za brtvila na starim motorima i jednostavno nije predvidjena za to.
grafit: taj castrol je ok, ali šta ću s gradacijom. SAE 10-40 se traži
M900 said:Koja sintetika na koja brtvila i zašto se 10w-40 traži???
Medic said:Pa na stara brtvila na na starom motoru očito, ako ulje ide u motor To može i nemora biti istina ali svejedno.....za nijednog "oldtimera" nije sintetika.
10-40 se traži zato jer tako piše na bloku, u papirima, internetu, manualu....preciznije SAE 10W-40 SE-SD
M900 said:Ahaaa, e pa onda obavezno SAE 10w-40 i to samo API SD ili SE specifikacija, ostalo NE SMIJE niti slučajno pošto može doći do neželjenih pojava i posljedica .
Medic said:I obožavam ovakve sarkazme bez pokrića, a pogotovo kad netko misli da je pametniji od samog inžinjera koji je osmislio motor i preporučio nešto
M900 said:Kako znaš da je sarkazam bez pokrića i tko piše?
Da li znaš onu poslovicu : "nije važno što je rekao, nego tko je rekao"