ulje za stare motore

casrtol act evo 20-50 mineralno ,livam ga u bmw i prijatelj u ducatija 900ss zračnjaka .Ulje je napravljeno za straije zračne motore .U suzukia nemoj livati sintetiku i polusintetiku za aute jer kvačilo klizi i sa jednim i drugim
 
dado_vtc said:
Vjerujem, jer npr e90 ima isto kvačilo kao i APN (tj. poddimenzionirano nekoliko puta za realnu snagu) i jako se osjeti klizanje lamela ako su imalo potrošene. Na "starim" mineralnim uljima radi normalno, npr navedena klasična ina delta 5 (bez onog sint) bez problema , dok ako staviš bilo koju polusintetiku za aute, imaš osjećaj da voziš skuter sa variomatom  :mrgreen:

Sasvim normalne pojave, ali se mogu izbjeći poznavanjem problematike jer malo znanja o tribologiji ne bi škodilo.

A metoda pokušaja i pogreške je OK dok to možeš financijski podnositi  :mrgreen:

grafit said:
casrtol act evo 20-50 mineralno ,livam ga u bmw i prijatelj u ducatija 900ss zračnjaka .Ulje je napravljeno za straije zračne motore .U suzukia nemoj livati sintetiku i polusintetiku za aute jer kvačilo klizi i sa jednim i drugim

Niti u jedan motor nije preporučljivo točiti ulja za automobile, a ja u svoje Ducatie(M900 i 916SPS) točim samo sintetiku i rade bez greške, ali to je tema koju smo prožvakali prije 10 i više godina...
 
M900 said:
A metoda pokušaja i pogreške je OK dok to možeš financijski podnositi  :mrgreen:

U to vrijeme je to bilo financijski najisplativije  :mrgreen: , mazneš starom iz garaže tih par deci ulja od auta kakvih nađeš  :LOL:
 
M900: pa ovi tvoji bas i nisu za usporediti sa motorima s kraja 70-ih. Ja sintetiku necu sigurno jer je agresivna za brtvila na starim motorima i jednostavno nije predvidjena za to.

grafit: taj castrol je ok, ali šta ću s gradacijom. SAE 10-40 se traži
 
http://shop.topmoto.hr/index2.php?doslo=rez_po_tipu&id=ulje
 
Medic said:
M900: pa ovi tvoji bas i nisu za usporediti sa motorima s kraja 70-ih. Ja sintetiku necu sigurno jer je agresivna za brtvila na starim motorima i jednostavno nije predvidjena za to.

grafit: taj castrol je ok, ali šta ću s gradacijom. SAE 10-40 se traži
neće mu škoditi , :wink:
 
Medic said:
M900: pa ovi tvoji bas i nisu za usporediti sa motorima s kraja 70-ih. Ja sintetiku necu sigurno jer je agresivna za brtvila na starim motorima i jednostavno nije predvidjena za to.

grafit: taj castrol je ok, ali šta ću s gradacijom. SAE 10-40 se traži

Koja sintetika na koja brtvila i zašto se 10w-40 traži???
 
M900 said:
Koja sintetika na koja brtvila i zašto se 10w-40 traži???

Pa na stara brtvila na na starom motoru očito, ako ulje ide u motor :) To može i nemora biti istina ali svejedno.....za nijednog "oldtimera" nije sintetika. 
10-40 se traži zato jer tako piše na bloku, u papirima, internetu, manualu....preciznije  SAE 10W-40 SE-SD
 
Medic said:
Pa na stara brtvila na na starom motoru očito, ako ulje ide u motor :) To može i nemora biti istina ali svejedno.....za nijednog "oldtimera" nije sintetika. 
10-40 se traži zato jer tako piše na bloku, u papirima, internetu, manualu....preciznije  SAE 10W-40 SE-SD

Ahaaa, e pa onda obavezno SAE 10w-40 i to samo API SD ili SE specifikacija, ostalo NE SMIJE niti slučajno pošto može doći do neželjenih pojava i posljedica .
 
M900 said:
Ahaaa, e pa onda obavezno SAE 10w-40 i to samo API SD ili SE specifikacija, ostalo NE SMIJE niti slučajno pošto može doći do neželjenih pojava i posljedica .

Upravo tako......
Inače....topla voda je odavno izmišljena samo je treba na dobru temperaturu staviti. Nekima je svejedno jel pre topla ili pre hladna....meni nije. Isto tako je i s uljima
I obožavam ovakve sarkazme bez pokrića, a pogotovo kad netko misli da je pametniji od samog inžinjera koji je osmislio motor i preporučio nešto (y)
 
CASTROL ACT> EVO 4T
| 20W-50
Značajke
Štiti od početka do kraja
svakog putovanja
70% veća zaštita trošenje *
Active Protection Molekule (APM) pribiti na kritičnim dijelovima motora
Zakon> evo 4T je posebno dizajniran
s Trizone Technology ™
Kontinuirana zaštita na svim
radnim temperaturama
Zakon> evo 4T ne proizvodi hrđu u
korozije testova slane vode
Za četverotaktnih motora motocikla, gdje se preporučuje API SJ i JASO MA2 specifikacije
Castrol Act> evo 4T jedinstveno formuliran s Trizone Technology ™ - Trizone testiranje koristi Castrol vlastite metode ispitivanja motora dokazati učinkovitost u motoru (dobar detergentnost i trajnost), smanjene spojke slip i smanjene mjenjača stanjena
Castrol Act> evo 4T - posebno razvijena za četverotaktnih motora motocikla
Zakon> Evo 4T raspon je dokazano da daju 70% bolju zaštitu od habanja *. To je moguće zahvaljujući Active Protection molekula (APM) koji pribiti na kritičnim dijelovima motora, pružajući kontinuirani sloj zaštite od početka do kraja svakog putovanja.
Zakon Castrol> Evo 4T Raspon je testiran tijekom protuvrijednosti od 600.000 km kako bi se osiguralo iznimnu zaštitu za motocikle i skutera. malo specifikacija i zbog ovog mislim da je ovo ulje dušu dalo za zračnjake
 
Medic said:
I obožavam ovakve sarkazme bez pokrića, a pogotovo kad netko misli da je pametniji od samog inžinjera koji je osmislio motor i preporučio nešto (y)

Kako znaš da je sarkazam bez pokrića i tko piše?

Da li znaš onu poslovicu : "nije važno što je rekao, nego tko je rekao"
 
M900 said:
Kako znaš da je sarkazam bez pokrića i tko piše?

Da li znaš onu poslovicu : "nije važno što je rekao, nego tko je rekao"


Dobro, nebitno uopce. Svatko ima svoje misljenje, vjerovanje itd.....
Neki uljari cak na specifikacijama navode razloge koje ja spominjem tj. Imaju posebna mineralna  ulja za oldtimere gdje se znaju naci brtve od papira, pluta i slicnih stvari...a na sve to sintetika djeluje agresivno radi puno "deterdženata" i ostaloga....i znaju propišati.
Nisam ja to izmislio , a moj motor konkretno ima 34 godine, sad ce 60000 km i nije nikad otvaran (osim lanca i kuplunga nedavno) i želim da tak i ostane što duže.
Zato ak je japanac reko da ide to i to....mislim da tak treba.
A ovo dali znam tko piše....jel trebam znati ili?