uvoz motora

u zadnje vrime sam se malo raspitiva o uvozu motora iz italije...

vidio sam dosta na ovom postu o tome što se sve plaća...

al nigdje ne mogu naći CVH katalog da pogledam cijene motora...

zanima me cijena za X9, 2002 god, za verzije od 250 i 500...

ako ko ima vremena i može mi izračunati koliko će me to sve skupa na uvozu doći, bilo bi super  :)

 
Pitanje: ako poskidam sve s njega pri uvozu (odnosno carinjenju-procjena), dakle ostavim samo ramu i motor, pa valjda pi troskovi onda morali biti jeftiniji, ILI?!
 
Catch Me said:
Pitanje: ako poskidam sve s njega pri uvozu (odnosno carinjenju-procjena), dakle ostavim samo ramu i motor, pa valjda pi troskovi onda morali biti jeftiniji, ILI?!
procijena vozila se vrši temeljem izražene vrijednosti u katalogu, znaći vozilo mora biti tehnički ispravno a kojekavi nedostaci i oštečenja ili velika kilometraža se više ne uzimaju u obzir.
 
Pozz ljudi!

Oprostite ak upadam u temu. Znam da je o ovome puno puta pisano ali evo da pokušam!
Ja imam rođake u Americi i bio sam tamo prije nekoliko godina. E sada mene zanima koliko bi dosao mene do Hrv.  sa svim taksama jer problem je sto bi to bio motor koji se ne moze registrirat, tj cross motor. Evo ovaj model: http://www.yamaha-motor.com/sport/products/modelhome/237/0/home.aspx
Mislim da mi se uvoz isplati, jer mi je frend nasao tamo u ducanu novi samo model 2008. god za 2000 dolara na akciji, a kod nas je cjena oko 25000 kn (ako vam se da pogledajte na http://www.yamaha.com.hr/katalog.asp?g=1&p=1).

Pa ako mi Vi mozete reci okvirnu cjenu uvoza bio bih vam stvarno zahvalan.  (y)

Hvala
 
bok svima,
zanima me da li mi netko može objasnit proceduru uvoza motora iz Italije na firmu, kolika su davanja, trošarine... šta već ide
naime, riječ je o motoru suzuki V-strom 650 Traveller koji je u Italiji MC: 8000E, u nas je 68000kn, naime razklika je 10 000 kn
da li se isplati uvozit i za.ebavat s tim, može i na PM
Unaprijed hvala
 
jel_te_baca said:
bok svima,
zanima me da li mi netko može objasnit proceduru uvoza motora iz Italije na firmu, kolika su davanja, trošarine... šta već ide
naime, riječ je o motoru suzuki V-strom 650 Traveller koji je u Italiji MC: 8000E, u nas je 68000kn, naime razklika je 10 000 kn
da li se isplati uvozit i za.ebavat s tim, može i na PM
Unaprijed hvala
moraš vidjeti kolika ti je exportna cijena bez IVE . Davanja su vrlo visoka tako da nema računice za novi motor  :palacdolje:
 
Super Jura said:
Evo situacija je ovakva i nadam se da ce nekome pomoci:

1. Odaberi si motor i dilera i raspitaj se koliko bi te taj motor izisao (nabavna cijena, bez poreza:

Meni je cijena motora (VARADERO s ABS-om) bila 10628,50 eura, toliko smo morali platiti austrijskom dileru u tu cijenu je uracunat i njihov merver od 1771,42 eura koji smo kasnije dobili natrag.
Drugim rijecima gola cijena motora je 8857,08 eura!
Ovisno gdje je motor proizveden - u mom slucaju rijec je o HONDI  koja je JAPANSKA firma, ali obzirom da imaju tvornicu u Spanjolskoj, zemlja proizvodnja koja prise u papirima je SPANJOLSKA, drugim rijecima po ugovoru izmedju Europskih zemalja oslobodjeno je placanja carine - DAKLE CARINSK STOPA =0%

2. Ako se odlucis za kupovinu u Austriji, prodavac ti daje knjizicu koja se zove TYPENSCHEIN sto je u Austriji nesto poput osobne karte motora i u njoj pisu svi detalji o tome gdje je motor proizvede, kada, koji motor ima... Izmedju ostalog pise EU - GENEHMIGUNG sto je najvazniji podatak za daljnje dobivanje EUR-1 potvrde koja te na nasoj carini oslobadja placanja carine!

Sam formular EUR-1 je besplatan, nama ga je (praznog) podigao frend iz Beca i to u Wirtschaftskammer Oestereich u Becu.
Taj formular ti popunjava prodavatelj motora.
S originalnim racunom i paprima koje ti da diler ides kod osiguravatelja (obzirom da sam se ja dovezao na njemu) probna tablica koju mozes kasnije vratiti kosta 35 eura (kad ju vratis dobis lovu nazad), al mi smo si ju ostavili za uspomenu i visi nam doma na zidu kao slika, zajedno s osiguranje za 10 dana sa zelenom kartom smo platili 160 eura, sto moram reci da nam je bila turbo bezobrazna cifra, ali kao da smo imali izbora....

3. Obzirom da smo imali podatke o motoru prije odlaska u Austriju po njega culi smo se sa Hondom Ruting iz Rijeke koji su nam morali izdati Homologaciju... S njima je bilo problema jer nam nisu htjeli izdati homologaciju bez originalnog racuna, a da ne kazem da su nas uvjeravali da nam ne mogu izdati homologaciju na kojoj pise zemlja porijekla Spanjolska... Al o tome drugom prilikom. Uplatili smo prije polaska ak se ne varam 400 kn, faksirali papire iz Austrije i homologacija nam je stigla poštom tjedan dana kasnije sa ispravno napisanom zemljom porijekla, a isti dan su nam poslali fax, koji nam je zahvaljujuci Banditu posluzio da obavimo svu papirologiju!

4. Na Austrijsku carinu u mjestu kupnje smo odnjeli sve papire koje su nam zbog sazaljenja sami napravili bez speditera, jer mi nismo ni znali gdje tamo postoji spedicija... Uglavnom ne bi vjerovao, ali tam nismo morali nis platiti....
I tako krenuli smo put Hrvatske....

5. Sljedeca stanica MACELJ.... Slovenci ti moraju postambiljati sve papire kako bi kasnije mogao dici merver i dokaz da si ispeljao motor iz EU. Na HR spediciju, gdje su uporno zeljeli osiguranje spedicije koje mi nismo imali, ali uz par telefonskih poziva i to je bilo rijeseno... u roku 10-tak min smo rijesili papire, ostavili 195 kuna i dosli u Zagreb.

6. U Zg smo odmah otisli u Siget - Stanica za tehnicki pregled gdje smo morali dobiti potvrdu E25 - Potvrda o suglasnosti pojedninacno pregledanog vozila koju dobivas na osnovu pregleda vozila, homologacije, svih ostalih papira i provjere po knjizi , valjda...
A ta potvrda je potrebna za carinu na koju smo isli sljedece jutro.

7. Na carini predas cjelu hrpu papira svom spediteru koji ti sve papire sredi i da skratim... NEMA CARINE AKO imas EUR-1, sto znaci da na neto cijenu koju si platio bez mervera placas 22% PDV.
Meni je spedicija bila besplatna zahvaljujuci frendu, al to isto sigurno nekoliko stotina kuna...

I na kraju kalkulacija izgleda ovako:

NETO motor = 8857,08 eura
Osiguranje + probna Austrijska tablica = 160 eura
HR granicna spedicija = 195 kn = 26,21 euro
Trošarina + 22% poreza= 25943,84 kn = 3486,1 euro
Homologacija = 400 kn = 53 eura
Nesto je kostalo i izdavanje potvrde E25, to fakat vise ne znam koliko....
Uglavnom UKUPNO = 12617,39 eura = 94300 kn

Moram naglasiti da je HONDA u HRVATSKOJ imala cijenu od 12 500 eura za Hondu Varadero bez ABS-a, a da smo mi nas motor dobili u varijanti s ABS i dodatnom opremom i to centralni nogar, GIVI nosac top case-a i crash-bar (ta oprema sama za sebe vrijedi oko 500 eura).

Eto, pa ti procijeni dal se isplati ili ne!!!!!
NAMA SE ISPLATILO!!!

"Super Buba"
toliko se jebavat za tako malu razliku u cijeni :misli:
 
vinko22 said:
toliko se jebavat za tako malu razliku u cijeni :misli:

Radi se o motoru sa ABSom za koji su mi u HR blebnuli cijenu od 101.000 kn iako do tada (2005.) nisu uvezli ni jednoga (sa ABSom).
I htio sam ga naručiti u HR u 11/2004, ali su mi rekli da su narudžbe za 2005. otišle u 10. mjesecu i da mogu naručiti motor tek za 2006  :shock:

Znači i da sam želio dati 101.000 nisam ga mogao kupiti u HR :!:

 
nekuzim kako mi generalni uvoznik za ktm - moto špica nemoze reci "otprilike" koja godina odredenog modela se moze uvest?! kaze treba mi COC dokument...pa ako oni ovjeravaju taj dokument nemoguce da neznaju sta su ovjeravali a sta ne...al naravno da zna da se isplati uvoz exc 200-250ccm... :D kul
 
Malo citam po temi ali nigde nisam primjetio uvoz cross motora  (y)  dali neko zna neke podatke  tj. samo me postoci zanimaju...ovo za carinu sam pokopcal da se motori iz  EU ne plača carina ali to samo na nove motore kolko ja znam  :mrgreen:  a mene trenutno zanima uvoz rabljenog mcros motora tocnije suzukija rm 125 2005 godište  (y)
 
predrag22 said:
Malo citam po temi ali nigde nisam primjetio uvoz cross motora  (y)  dali neko zna neke podatke  tj. samo me postoci zanimaju...ovo za carinu sam pokopcal da se motori iz  EU ne plača carina ali to samo na nove motore kolko ja znam  :mrgreen:  a mene trenutno zanima uvoz rabljenog mcros motora tocnije suzukija rm 125 2005 godište  (y)
hondamoto je ljepo objasnil :wink:
Prilikom uvoza homologaciji podlježu samo vozila koje se registriraju,takmičarska vozila nemaju tu obavezu a ako imaš dobrog špeditera , ni carinu ni PDV ni trošarinu pod uvijetom da si licenciran vozać i u klubu 
 
hondamoto said:
Prilikom uvoza homologaciji podlježu samo vozila koje se registriraju,takmičarska vozila nemaju tu obavezu a ako imaš dobrog špeditera , ni carinu ni PDV ni trošarinu pod uvijetom da si licenciran vozać i u klubu :mrgreen:

našel sam KTM 2003 1800eura u sloveniji....znači ili se regat u klub ili tražit na karti šumu prek koji pobjeći u HR  :mrgreen:
 
  Ovako, rođak iz Njemačke je kupio novi motor te bih ja rado uzeo njegov, jer znam sve o motoru, kako je čuvan,kako je vožen, a stanje je odlično (osim nedavno malo postruganih oklopa).
 
                            Radi se o Hondi VFR 800 (rc 46) iz 2001.god.

  Mene zanima, prvo, jeli uopće moguće dobiti homologaciju za taj motor tu godinu?

  Te, ako je kome dostupan katalog CVH, kolika je kataloška vrijednost tog motocikla ( po papirima vfr 800, 782 ccm, 78 kw, 25000 km, 01.07.2001.) ?
 
Mayco said:
   Ovako, rođak iz Njemačke je kupio novi motor te bih ja rado uzeo njegov, jer znam sve o motoru, kako je čuvan,kako je vožen, a stanje je odlično (osim nedavno malo postruganih oklopa).
 
                             Radi se o Hondi VFR 800 (rc 46) iz 2001.god.

   Mene zanima, prvo, jeli uopće moguće dobiti homologaciju za taj motor tu godinu?

   Te, ako je kome dostupan katalog CVH, kolika je kataloška vrijednost tog motocikla ( po papirima vfr 800, 782 ccm, 78 kw, 25000 km, 01.07.2001.) ?
Nazovi Ruting pa češ znati za homologaciju ili neku bolju stanicu za teh . pregled, trenutno nemam katalog ali ima ga svaki diler vozila ili ko vrši komisione prepise vozila, prepolovi osnovicu i to je to :)
 
pa evo novi sam ovdje pa se nadam de cete mi malo pomoci?????
Imam yamahu dragstar 2001g 650 je na talijanskim tablicam kod upita centu za homologaciju vozila sam dobio odgovor da ga nemogu uvesti u RH zbog toga zato sta je stariji od 7 godina. zanima me dal je to stvarno problem sta je stariji od sedam godina ili postoji neka druga mogucnost uvoza. jos cu napomenuti da sam imao trenutacno prebivaliste  u milanu i sad kad sam se vratio nakon nekog vremena nemogu je uvesti u RH. dal neko ima nekakvo rjesenje zato jer mi je glupo da se vozim sa talijanskim tablicama a motor je ovdje i svake godine moram u milano na tehnicki s njim a ako ga odjavim trajno u milanu onda imam motor bez papira ovdje a to nebih htio. ako netko zna neko rjesenje unaprijed se zahvaljujem.