Uvoz motora

stipe

New member
Planiram kupit neki motor do 5000 eura (ZR7, Bandit 600, Fazer) i gledajući oglase po Njemackoj vidim da su dosta jeftiniji nego tu, pa čak i kad se plate sva davanja. E sad me zanima, dali postoji, i koliki je povrat poreza na polovne motore u Njemačkoj, i koliko koštaju probne tablice za dofurat motor doma, ako mi to neko može reć bio bi jako zahvalan...
 
Par ekipe koji su to isto tili uradit mi je reklo da kad zbrojiš sva davanja državi da te više-manje dođe na isto u Lipoj našoj! :evil:
 
stipe said:
Planiram kupit neki motor do 5000 eura (ZR7, Bandit 600, Fazer) i gledajući oglase po Njemackoj vidim da su dosta jeftiniji nego tu, pa čak i kad se plate sva davanja. E sad me zanima, dali postoji, i koliki je povrat poreza na polovne motore u Njemačkoj, i koliko koštaju probne tablice za dofurat motor doma, ako mi to neko može reć bio bi jako zahvalan...

povrat je 16%... a mislim da su col tablice oko 30 eura il' nesto vise (poskupile su).

Prednost kupovine u Njemackoj je u tome sto ces kod njih kupiti motor koji je ocuvaniji, a mozes naci motor 96' - '97 god. da je presao samo par hiljada km (uglavnom garazirani)... i uvijek se cjenkaj.
 
Pa to je ok, čak ni tablica nije preskupa, evo vidio sam u oglasu BMW F650 3600 € i jos dobijem povrat, godina 98 na slici izgleda super, a oni s motorom obično daju i kofere. Poslao sam i upit na nekoliko oglasa i uvjek sam dobio kulturan odgovor. Pogledat ću još malo pa ako ništa ne nadjem u Hrvatskoj, karta do Münchena je 289 kn i putujem......

E sad još jedno pitanje, zna li netko gdje bi se mogle saznati kataloške vrijednosti motora????
 
Povrat jeste 16% ali samo tamo gdje je naznaccen. Ako kupujesh motor od fizicckog lica ili ako kupujesh motor kod handle-ra koji ima formirane "export" cijene ili cijene za prodaju drugom handle-ru onda slobodno mozzesh zaboraviti na tih 16%.
Druga stvar koja je bitna a vezana je za coll table jeste TUV. Bez njihovog tehnicckog (TUV) jako teshko ccesh registrovati motor ccak i na coll (export) tablice. Pored dodatnog troshka za TUV takodjer njihov pregled je jako zahtjevan ali barem si siguran da je motor tehniccki ispravan ukoliko vozilo vecc posjeduje TUV.
Knjizzica za coll table koshta izmedju 50 i 90 EUR plus troshkovi registracije koje iznosi oko 40 EUR. Na ovo josh dodash speditercke troshkove prilikom uvoza motocikla u HR (oko 80EUR) i to je to.

Kataloshku vrijednost mozzesh saznati na carini ili putem nekog od shpeditera.
 
Povrat poreya ces dobiti ako kupujes od firme a ne od privatne osobe .Ali to je ziva zajebancija

1.Provjeri katalosku vrijednost motora
2.Prije kupnje trazi da ti da seriski broj motora radi provijere homologacije
3.Kad ti obracunaju carinu i trosarinu na sve to onda placas porez
4.Odlicna stranica za trazenje polovnih vozila i cijeloj njemackoj
WWW.MOBILE.DE
5.Motor se isplati kupiti u njemackoj jer je skoro pa nevozen
 
pa i nije neki veli problem za povrat poreza(Mehrwertsteuera). ja sam pred malo uvezl kombi i dobil san nastrag porez bez problema.
www.mobile.de je zbilja po meni najbolja stranica i samo si odmah na pocetku klikni dole va prozorcic MwSt. ausweisbar i izbacit ce ti samo motore za ke mores dobit povrat poreza.
mores ga dobit i od privatne osobe natrag ako je motor bil kupljen na firmu ili na lizing.

sretno!
 
Eto hvala na informacijama, ja sad čitam oglase, pa i mobile.de pa ako nešto uleti idem po motor, u biti mislim da se možda onda više isplati otić kombijem po njega nego tražit i plaćat privremene table (likovi u oglasniku traže 50€ za najam kombija što i nije pretjerano).....
 
tu ti je link

ubaciš brojke i sve se izračuna

http://www.hak.hr/hrv/tehnickeusluge/tehnickipregledcarinatrosarinapdv.asp




srki
jebo
 
Srki znam ja za tu stranicu, al neznam gdje da nadjem točne kataloške vrijednosti motora, jer vrijednost za koju ja kupim motor nije kataloška...
 
npr. ako uvezem motor,jel ga potrebno cariniti i homologirati u nekom zakonskom roku ili se to moze obavit i recimo za par mjeseci.....godinu dana?
 
stipe evo i ja se borim s tim nitko ti u carinskoj upravi ne želi dat osnovicu po kojoj oni rade izračun ima jedna caka u konkretno Varaždinskoj carini (na koju može doć bilo tko carinit ak kupuje na firmu)a to je da rade po onim katalozima koje ima svaki špediter a ostali tišalju papire u zagreb na kontrolu itamo to radi samo jedan čovijek!?on odredi osnovicu i to je to nikakve info unapred. i na kraju igraju kurvinsku igru -kažu ti da gospodine možete uvest to će bit oko tolko a kad jedom imaš motor u zemlji onda su oni gazde:
1.znaju da ga nemreš vratit
2.deru bez milosti jer "motocikl je luksuz"

Zaključak:čekaj doma spakiraj pare uvijek se kod nas najde neki motor u dobrom stanju a tipu se žuri za lovu :?
 
Čuj ovak ja sam se već malo informirao, meni je špediter po katalogu odredio cijenu i kaže da je to to, konkretno carina, trošarina, i PDV na Suzukija GSX 600 F 98 godina bi bil 5600 kn, Naravno plus homologacija i neki sitni troškovi, recimo sve skupa nebi trebalo preć 1000€, ostale motore koje gledam su tu negdje u cjeni, pa mislim da bi i kataloška cijena morala bit tu negdje...
A što je problem u spremanju para i čekanju da netko uleti s jeftinim motorom: Ja već dva mjeseca listam oglase i nitko ne nudi motor koji ja želim za normalnu cijenu, čak ih ni nema u oglasu ( to je npr TDM, XTZ 750, suzuki freevind, Honda transalp, NTV 650, Varadero, itd..) ako netko ima takav motor i voljan ga je prodat za 5000€ nebih se ja da prostite jebao sa uvozom...
 
ovako, mi smo jedan motor uvezli iz Fr. HD Sportster '71.g. motor je najnormalnije bio u voznom stanju.. rastavili smo ga i uvezli kao karambol.. platili smo na 300 eura porez i kada smo ga uvezli najnormalnije sastavili i registrirali ovdje.
eto to ti je isto jedan od nacina kako prefurat motor preko granice...
 
Tea02 said:
ovako, mi smo jedan motor uvezli iz Fr. HD Sportster '71.g. motor je najnormalnije bio u voznom stanju.. rastavili smo ga i uvezli kao karambol.. platili smo na 300 eura porez i kada smo ga uvezli najnormalnije sastavili i registrirali ovdje.
eto to ti je isto jedan od nacina kako prefurat motor preko granice...
tea da li je to tako jer je to kao oldtimer ili je to standardna procedura????????????????????????????????????
ps. daj bože
 
stipe said:
A što je problem u spremanju para i čekanju da netko uleti s jeftinim motorom: Ja već dva mjeseca listam oglase i nitko ne nudi motor koji ja želim za normalnu cijenu, čak ih ni nema u oglasu ( to je npr TDM, XTZ 750, suzuki freevind, Honda transalp, NTV 650, Varadero, itd..) ako netko ima takav motor i voljan ga je prodat za 5000€ nebih se ja da prostite jebao sa uvozom...

Bilo ti je sad u plavom oglasniku ZX6R, 2003.g., 6500€, hitno, mislim ako te zanimaju R-ovi.
 
Pa za 5000 eura možeš dobit takav motor. Npr. moja XTZ 750 93.god u super stanju je prije 2 miseca otišla za 3900 eura. Pogledaj dalmatinske oglase mislim da bi trebalo za tu lovu bit ovih motora!
 
tomee said:
Tea02 said:
ovako, mi smo jedan motor uvezli iz Fr. HD Sportster '71.g. motor je najnormalnije bio u voznom stanju.. rastavili smo ga i uvezli kao karambol.. platili smo na 300 eura porez i kada smo ga uvezli najnormalnije sastavili i registrirali ovdje.
eto to ti je isto jedan od nacina kako prefurat motor preko granice...
tea da li je to tako jer je to kao oldtimer ili je to standardna procedura????????????????????????????????????
ps. daj bože

ne, to ti je standardna procedura... ali samo je malo bed za homologaciju za tako stara godista... ali i to se sredi...
mislim da bi nam puna lakse bilo da samo isli uvozit kao old timer...
barem kasnije kad smo se raspitivali, ipada da smo samo trebali potvrdu od nekog old timer kluba u CRO i to je to... nisam sada 100% sigurna da je tako, ali neki ljudi su nam tako rekli...
a sta se tice ovakvog nacina uvoza, nismo imali uopce problema, jedino smo isli u dva puta, jer kada smo ga carinili ostavili smo preko rezervar i blatobrane.. da ipak nesto nedostaje... kasnije smo to prosvercali i to ti je sve :)
 
tomee said:
stipe evo i ja se borim s tim nitko ti u carinskoj upravi ne želi dat osnovicu po kojoj oni rade izračun ima jedna caka u konkretno Varaždinskoj carini (na koju može doć bilo tko carinit ak kupuje na firmu)a to je da rade po onim katalozima koje ima svaki špediter a ostali tišalju papire u zagreb na kontrolu itamo to radi samo jedan čovijek!?on odredi osnovicu i to je to nikakve info unapred. i na kraju igraju kurvinsku igru -kažu ti da gospodine možete uvest to će bit oko tolko a kad jedom imaš motor u zemlji onda su oni gazde:
1.znaju da ga nemreš vratit
2.deru bez milosti jer "motocikl je luksuz"

Zaključak:čekaj doma spakiraj pare uvijek se kod nas najde neki motor u dobrom stanju a tipu se žuri za lovu :?
Što se tiće deranja osnovice u pravu ste, ali postoji jos jedena caka ako kupuješ od firme napravi izvoznu carinsku deklaraciju ,ovjerenu fakturu i ako je moguče izvrši uplatu preko banke. Znam da je zajebancija ali imaš sve uvijete da dobiješ spor sa carinom po pitanju vrijednosti.
Novi carinski zakon ne dozvoljava procijenu vrijednosti, postoji uredba koja nije jača od zakona.Na žalost svi odustaju od borbe sa birokracijom.
Ako imaš sve elemente na drugostupanjskom postupku dobivaš spor