Uvoz motora

Pametna stvar još ako se dogovoriš s dilerom da preko banke uplatiš manju svotu, a ostatak u kešu :mrgreen:
Imam još jedno pitanje: Prilikom uvoza motora iz EU oslobođeni smo carine (12%) dali se to odnosi samo na vozila proizvedena u EU (npr. BMW) ili na sva vozila koja su bila registrirana u EU (npr. japanci) :?:
 
Tea02 said:
tomee said:
Tea02 said:
ovako, mi smo jedan motor uvezli iz Fr. HD Sportster '71.g. motor je najnormalnije bio u voznom stanju.. rastavili smo ga i uvezli kao karambol.. platili smo na 300 eura porez i kada smo ga uvezli najnormalnije sastavili i registrirali ovdje.
eto to ti je isto jedan od nacina kako prefurat motor preko granice...
tea da li je to tako jer je to kao oldtimer ili je to standardna procedura????????????????????????????????????
ps. daj bože

ne, to ti je standardna procedura... ali samo je malo bed za homologaciju za tako stara godista... ali i to se sredi...
mislim da bi nam puna lakse bilo da samo isli uvozit kao old timer...
barem kasnije kad smo se raspitivali, ipada da smo samo trebali potvrdu od nekog old timer kluba u CRO i to je to... nisam sada 100% sigurna da je tako, ali neki ljudi su nam tako rekli...
a sta se tice ovakvog nacina uvoza, nismo imali uopce problema, jedino smo isli u dva puta, jer kada smo ga carinili ostavili smo preko rezervar i blatobrane.. da ipak nesto nedostaje... kasnije smo to prosvercali i to ti je sve :)
tea taj dio mi je jasan ali kaj je s homologacijom i registracijom kak ste to izveli ??zanima me ak treba piši na mail ili daj br telefona htio bi detalje hvala unapred :wink:
 
stipe said:
Pametna stvar još ako se dogovoriš s dilerom da preko banke uplatiš manju svotu, a ostatak u kešu :mrgreen:
Imam još jedno pitanje: Prilikom uvoza motora iz EU oslobođeni smo carine (12%) dali se to odnosi samo na vozila proizvedena u EU (npr. BMW) ili na sva vozila koja su bila registrirana u EU (npr. japanci) :?:
oslobođenje od carine vrijedi samo za motocikle proizvedene u EU i kao dokaz trebaš pribaviti obrazac EUR1 izdaje se na Carini u Njemačkoj ili njihovoj gospodarskoj komori
 
[/quote]tea taj dio mi je jasan ali kaj je s homologacijom i registracijom kak ste to izveli ??zanima me ak treba piši na mail ili daj br telefona htio bi detalje hvala unapred :wink:[/quote]

registracija je lako... homologacija je zajeb.. platis.. :) ali kazem da se sve moze za 300 eurica, dobit ces homologaciju za NLO..
a kada ga uvezes i sklopis... a imas sve papire, najnormalnije ga registriras.. ako te zanima tocno sve kako smo mi to izveli... pustim ti broj na pp.. pa zovi.. ali bez veze nema nista, sta se tice homologacije... ali za mladja godista nema razloga da ju nebi dobio???
 
Moj prijatelj kupio Kawasaki Vulcan Drifter (American Edition) vanka mu tip rekao 5600 Eura, spustio na 5.300 Eura (Njemacka), a ovdje kad ad sve skupa izaslo dodatnih 3.300 Eura ili 8.600 Eura.

Motor je 2002/03 mj. godine. Uf meni se to ucinilo skupo jer i sam kupujem nesto tipa Enduro motora, Yamaha TDM ili Suzuki VSTROM, no bilo kako bilo ako se pogleda za istu lovu mozes kupiti novi novcati.

Nekako mi se cini da cijene slabo opadaju, vani su cijene lijepe, ali te opeljese nasi :(.

Jesi stipe nasao TDM koji viska, ja pucam na model 98-2001, taj mi njabolji pogotovi onaj cijeli srebrni, uhh....
 
dove_g said:
Moj prijatelj kupio Kawasaki Vulcan Drifter (American Edition) vanka mu tip rekao 5600 Eura, spustio na 5.300 Eura (Njemacka), a ovdje kad ad sve skupa izaslo dodatnih 3.300 Eura ili 8.600 Eura.

Motor je 2002/03 mj. godine. Uf meni se to ucinilo skupo jer i sam kupujem nesto tipa Enduro motora, Yamaha TDM ili Suzuki VSTROM, no bilo kako bilo ako se pogleda za istu lovu mozes kupiti novi novcati.

Nekako mi se cini da cijene slabo opadaju, vani su cijene lijepe, ali te opeljese nasi :(.

Jesi stipe nasao TDM koji viska, ja pucam na model 98-2001, taj mi njabolji pogotovi onaj cijeli srebrni, uhh....
ak si prije čital kaj sam pisao problem je u tome kaj je nemoguće saznat osnovicu a kad jednom imaš bike u hr oni su gazde i deru te kak hoće i kad bi znali koliko je osnovica mogli bi odlućit da li van ili kupit doma :|
 
Da tomee u pravu si najgore je kaj ne mozes unaprijed znat osnovicu, a špediteri nisu voljni reć, postoje tablice po kojima oni rade, al gdje ih nabavit :?: ...
A za tebe dove_g imaš ih na mobile.de, i autoscout.de kolko oćeš..
 
stipe said:
Da tomee u pravu si najgore je kaj ne mozes unaprijed znat osnovicu, a špediteri nisu voljni reć, postoje tablice po kojima oni rade, al gdje ih nabavit :?: ...
A za tebe dove_g imaš ih na mobile.de, i autoscout.de kolko oćeš..
stipe dragi nema tablica ja ti se bavim prevozništvom i dnevno sam u kontaktu al sve ide (papiri)iz cijele hr na provjeru u zg gdje to radi jedna osoba i pravu osnovicu ti neože dat nitko.navodno u varaždinu rade po tim tablicama o kojim pričaš al ak uvoziš na ime moraš ić na carinu po mjestu stanovanja .
 
stipe treba kontakzirat teu s foruma telefonski i pitatkak su točno riješili onaj harli mislim da je to jedini način da ih sjebemo
 
Tablice sigurno postoje meni je špediter, dao vrijednost koju je našao u tablicama, jedino se pitam dal se carina drži tih tablica???
Ako te zanima dat ću ti broj špeditera pa pitaj, a meni malo glupo da za svaki oglas koji vidim zovem čovjeka i pitam vrijednost...
 
PROVJERENO.... drže se iznosa iz kataloga CVH, ali se ta cijena množi sa nekim koeficjentom...svaki špediter koji se time bavi ima taj katalog. Uostalom na našoj stranici ima tekst o uvozu motocikala i ima taj koeficjent.
Drugo...homologacija za vozila starija od 30 godina nije potrebna, ali mora se kontaktirati g. Gorup iz DRŽAVNOG ZAVODA ZA NORMIZACIJU I MJERITELJSTVO, ZAGREB, ULICA GRADA VUKOVARA 78. Pod oldtimer, tj vozilo od povijesne vrijednosti, može proči i vozilo mlađe od 30 godina, ali o tome direktno u DZNM. O oslobođenju od postupka homologacije dobijete potvrdu i sa njom prolazite carinu i tehnički pregled.
Treče, ne savjetujem ono kaj Tea02 veli jer...manje više sve se kontrolira, i takva stara vozila upadaju u oko ako se napravi homologacija. A onda dolaze stričeki iz krim policije i oduzimaju vozilo, vi idete na informativne razgovore, i na kraju su velike šanse da završite na županijskom sudu u kaznenom postupku kao okrivljeni...sad je na redu 1999,2000 godina. Lete neki motorići iz ZG, i tak...dobro se čuvajte.

Kaj sam zaboravil? :mrgreen:
 
Bandit said:
PROVJERENO.... drže se iznosa iz kataloga CVH, ali se ta cijena množi sa nekim koeficjentom...svaki špediter koji se time bavi ima taj katalog. Uostalom na našoj stranici ima tekst o uvozu motocikala i ima taj koeficjent.
Drugo...homologacija za vozila starija od 30 godina nije potrebna, ali mora se kontaktirati g. Gorup iz DRŽAVNOG ZAVODA ZA NORMIZACIJU I MJERITELJSTVO, ZAGREB, ULICA GRADA VUKOVARA 78. Pod oldtimer, tj vozilo od povijesne vrijednosti, može proči i vozilo mlađe od 30 godina, ali o tome direktno u DZNM. O oslobođenju od postupka homologacije dobijete potvrdu i sa njom prolazite carinu i tehnički pregled.
Treče, ne savjetujem ono kaj Tea02 veli jer...manje više sve se kontrolira, i takva stara vozila upadaju u oko ako se napravi homologacija. A onda dolaze stričeki iz krim policije i oduzimaju vozilo, vi idete na informativne razgovore, i na kraju su velike šanse da završite na županijskom sudu u kaznenom postupku kao okrivljeni...sad je na redu 1999,2000 godina. Lete neki motorići iz ZG, i tak...dobro se čuvajte.

Kaj sam zaboravil? :mrgreen:
1.znaš kaj me mući :ako se rama s papirima može uvest kao rezervni dio zašto ne platit carinu samo na djelove sve doma sklopit pa na regu.

2.nije fora nekog zmuljat nego naći rupu


3. i dalje nitko nedaje informaciju unaprijed samo za broj šasije a ako i dobiješ nešto neslužbeno je.a kad dofuraš motor u hr rade ti što hoće.krivo mi je što je za aute normalna procedura a za motore...
u konačnici nemaš pravu info i nemožeš ocjenit da li se više isplati ići van ili kupit doma a to je i poanta ovog pitanja :|
 
Stipe, jesi kupio bike ili nisi?

Gledam ja na mobile.de ima dosta toga, ali cijene su lijepe. Da zivim u Njemackoj vec bi kupio neki motor.

Istina da nisam uzivo vidio Yamaha TDM 850 ali mi se stvarno dopada, vjerujem da bude dosta golemo izgledao (ja sam 192 cm, 94 kg). Sjedio sam na Suzuki VSTROM i na Suzuki Wind-nešto i to mi se dopada, isto tako sam sjedio na Kawasaki KLE500 ali taj motor mi je djecja igracka, izgleda i jednostavno premalen je.
Pa me samo sada zanima usporedba, Yamaha TDM prema V-Strom, sto se tice glomaznosti, zelim da motor bude malo glomazniji.

Sto se tice uvoza ovo zaista ne bih isao na takvu soluciju, jer ako uvozim a motor Yamaha TDM dodje nekih 4-5000 Eura, dok ga dopremim simo izadje me kojih 8-9000 Eura. A sad lupam napamet, vjerujem da novi dodje nekih 10-12.000 Eura, pa ono nije velika razlika u cijeni, imas novi, a platis visoku cifru za 5-7 god. stari motor.

Zasto je tome tako, zasto u HR ima tako malo motora, kad cemo u EU jel ce biti sto drugacije :)? Kako sada slovenci kupuju motore u Njemackoj?
 
Dogovorio sam s tipom u Švicarskoj za 5800 CHF Hondu NTV 650, još ću provjerit koliko su tamo zoll table i ak je sve ok idem u subotu po njega, ....
Racunam sve skupa proć za 5500 eurića....[/list][/url]
 
PICT6843.jpg
 
Čestitam, malo mi liči na bmw-e :mrgreen:
 
Podsjeća me motor na neki policijski motorčić, dobar je.
Stipe misliš proć 5500 CHF, a tu kod nas? Carina i to?

Kolko je uopće odnos CHF <> Euro?