Uvoz prikolice - pomoć

EXD9M

Member
Dakle stvar je jednostavna:

Mogu li uvesti prikolicu za motor iz Mađarske, koliko računam davanja i kako ide stvar sa homologacijom.

Da budemo jasniji, nasao sam jednu u Metro-u i mogu ju kupiti vrlo povoljno, ali me zanima na sto računam:

 
Normalno ju kupiš, ali kod plačanja uzmeš povrat poreza i kod nas ju normalno cariniš, plačaš samo porez 22%, carine nema jer je proizvod iz EU, poslije ides na homologaciju, platiš neku siću i imaš sve spremno za registraciju
 
a kolko je cijena ak se smije znati?
 
Bila je na nekoj ludoj akciji (ostecen blatobran) za  cca 215 EUR, ali prodana dok sam ja razmisljao pa nista od toga. Ima ih jos, ali po regularnoj cijeni cca 430 EUR.

METRO Budakalasz (Budimpesta).
 
Ja sam prije par godina uvozio rabljenu prikolicu (HEINEMANN) iz Njemacke.Nije ju bio problem uvesti i ocariniti to je sve proslo bez greske.Poslije carine kad sam ju htio registrirat na tehnickom pregledu u Varazdinu su mi radili probleme radi toga jer nisu imali nikakve podatke o toj prikolici tj zato jer je uvezena iz vana.Na kraju sam morao ici na HAK u Varazdinu,oni su prikolicu izmjerili(duzina,visina,sirina)sve zivo,morao sam kupiti katadioptere jer ih je prikolica imala samo iza a treba i bocno na blatobranima,napravili su skice i sve to zajedno poslali u Centar za motorna vozila u Zagreb.Svi ti papiri su se iz Zagreba vratili nakon ca dva tjedna i to je naravno kostalo 900kn i jako puno zivaca.Jos je bilo par sitnica u meduvremenu ali necu komplicirat.Bez obzira sta je prikolica iz EU idi na HAK i raspitaj se dobro prije nego uvozis.Mene ja prikolica sve u svemu izasla jeftinije nego sta bi je platio kod nas ali imao sam jos tih neplaniranih troskova.
 
Da ne otvaram novu temu, ja planiram kupiti prikolicu za motor kad kupim veci motor pa me zanima kolika kilazu se moze potjerati u prikolici?? Da li to ovisi od prikolice ili od zakona, ili i od jedno i od drugog? Inace radim takav poso da cesto sa sobom teram alat i pribor pa bi mi dobro dosla jedna prikolica. Ali mi je bitno vidjeti za kilazu koju mogu prikolicom potjerati jer da ne kupujem dzaba ako je malo.
 
teret na prikolici zavisi i od prikolice i od zakona... :)

za teže prikolice (za šlepu automobila) po novom zakonu moraš imati B+E kategoriju ... a to se veže za težinu ...
 
sa B kategorijom možeš voziti brikolice ukupne težine do 750 kg
za motore je to sigurno dosta a za ostalo ovisi o tebi
nedavno kupih jednu kod torbatine u mlaki jer sam nakon gledanja onih u metrou, pevcu, bauhausu i slično zaključio da je to tek toliko za nešto lagano i čini mi se da nebi izdržale ni onoliko koliko piše da mogu
 
Bager said:
sa B kategorijom možeš voziti brikolice ukupne težine do 750 kg
za motore je to sigurno dosta a za ostalo ovisi o tebi
nedavno kupih jednu kod torbatine u mlaki jer sam nakon gledanja onih u metrou, pevcu, bauhausu i slično zaključio da je to tek toliko za nešto lagano i čini mi se da nebi izdržale ni onoliko koliko piše da mogu

Moje iskustvo je bilo obrnuto, prvo sam bio kod Torbarine da bi kasnije skužio da mi se slovenski TPV više isplati. Tad još Šepić nije uvozio one svoje a u Pevecu i sličnima nije bilo prikolica... možda samo Yamahe. :mrgreen: Ali svejedno sam imao zanimljivo iskustvo s Torbarinom. Gledamo mi prikolice i pitam ja njega što je sa papirima za homologaciju a on se onak blesavo kesi i veli ma jooooj, kaj sad to, pa ziher imaš neku vezu tam u CZV pa si središ. I fakat sam imao, pa su mi rekli da se maknem od njega i njegovih umotvorina.  :mrgreen:
 
mate said:
Moje iskustvo je bilo obrnuto, prvo sam bio kod Torbarine da bi kasnije skužio da mi se slovenski TPV više isplati. Tad još Šepić nije uvozio one svoje a u Pevecu i sličnima nije bilo prikolica... možda samo Yamahe. :mrgreen: Ali svejedno sam imao zanimljivo iskustvo s Torbarinom. Gledamo mi prikolice i pitam ja njega što je sa papirima za homologaciju a on se onak blesavo kesi i veli ma jooooj, kaj sad to, pa ziher imaš neku vezu tam u CZV pa si središ. I fakat sam imao, pa su mi rekli da se maknem od njega i njegovih umotvorina.  :mrgreen:
ja zadovoljan
došao, pogledao, zaključio da je prikolica ono što sam htio, platio, dobio sve papire, registrirao sat vremena kasnije, nikakvih problema
ja sam kupio prije mjesec-dva, možda se i on opametio u međuvremenu
 
Bager said:
ja zadovoljan
došao, pogledao, zaključio da je prikolica ono što sam htio, platio, dobio sve papire, registrirao sat vremena kasnije, nikakvih problema
ja sam kupio prije mjesec-dva, možda se i on opametio u međuvremenu

Ajde podjeli s nama kakvu si prikolicu kupio( jel stanu 2 motora) i koliko te kostala? Dali tamo ima vise razlicitih modela za prijevoz motora ili samo jedan?
Hvala unaprijed
 
Musashi said:
Ajde podjeli s nama kakvu si prikolicu kupio( jel stanu 2 motora) i koliko te kostala? Dali tamo ima vise razlicitih modela za prijevoz motora ili samo jedan?
Hvala unaprijed
kupio sam klasničnu prikolicu , znači sandučarka, ali sam si ugradio na dno alke za vezanje tako da ako baš zatreba budem motor nekak privezal i stanu 2 , jedan do drugog
radije se vozim sa motorom nego da ga nekud vozim pa to i nije bio kriterij
svidjelo mi se što ima pocinčanu nosivu šasiju od četvrtastih cijevi dok je kod onih iz bauhausa i slično nosivi dio šperploča na podu a okolo je samo tanki popigani lim
cifra je bila cca 7000 jer ima pojačanu osovinu a time i nosivost veću od navedenih 750 kg
dimenzije sanduka su standardne, 2x1 m (odokativno)
za ostalo www.torbarina.hr
 
Bager said:
ja zadovoljan
došao, pogledao, zaključio da je prikolica ono što sam htio, platio, dobio sve papire, registrirao sat vremena kasnije, nikakvih problema
ja sam kupio prije mjesec-dva, možda se i on opametio u međuvremenu

Sigurno, ovo moje se događalo prije desetak ako ne i više godina... :mrgreen:
 
vzblade said:
Ja sam prije par godina uvozio rabljenu prikolicu (HEINEMANN) iz Njemacke.Nije ju bio problem uvesti i ocariniti to je sve proslo bez greske.Poslije carine kad sam ju htio registrirat na tehnickom pregledu u Varazdinu su mi radili probleme radi toga jer nisu imali nikakve podatke o toj prikolici tj zato jer je uvezena iz vana.Na kraju sam morao ici na HAK u Varazdinu,oni su prikolicu izmjerili(duzina,visina,sirina)sve zivo,morao sam kupiti katadioptere jer ih je prikolica imala samo iza a treba i bocno na blatobranima,napravili su skice i sve to zajedno poslali u Centar za motorna vozila u Zagreb.Svi ti papiri su se iz Zagreba vratili nakon ca dva tjedna i to je naravno kostalo 900kn i jako puno zivaca.Jos je bilo par sitnica u meduvremenu ali necu komplicirat.Bez obzira sta je prikolica iz EU idi na HAK i raspitaj se dobro prije nego uvozis.Mene ja prikolica sve u svemu izasla jeftinije nego sta bi je platio kod nas ali imao sam jos tih neplaniranih troskova.



sorry kaj dizem staru temu ,ali bas ovo mene sad čeka ....  Dobio sam gratis prikolicu za čamca i na njoj, što ? čamac ... besplatno sve..... :D  .. i jos se nalazi u zagrebu... prikolica je regana na austrijske table... čovjek ima papire od nje... koja je procedura da ju prebacim na zg table ?  koliko god me koštalo, u plusu sam svaka... a vidim da je ovaj član imao isto iskustvo.....

hvala
 
Nisam baš siguran da si u plusu svakak, najjednostavnije bi bilo da kupiš neku starudiju od prikolice sa HR papirima. Ne znam kakva je sad procedura na tehničkom obzirom da ta stara prikolica  ziher nema ni onu limenu pločicu ni brojeve šasije. Nazovi CZVH/carinu/tehnički i provjeri da budeš siguran.