v strom 1000 ili varadero 1ooo

varadero10 said:
dva puta pumpa regler i pukla mi guma na 180,pred županjom.a to kako mali strom slovi kao problematičan motor prvi put čujem.biće da ih oko dubrovnika ima jedno2,3 tisuće komada pa eto 2-3 nevaljaju. :mrgreen: (y)

Ti si neki pametnjakovic  :misli: :misli: :misli: To sto ti nesto prvi put cujes to nije razlog da zivis u neznanju  :dobar:
 
Zorro said:
.. i šta je na kraju bilo  :misli: ..baš me zanima pošto na strom forumu piše 95% ljudi koji voze takve motore, i imamo  svog majstora koji je isto tako (bar 95% stromova-klv-a u HR servisirao) , a još nisam ćuo da strom-klv nisu mogli upaliti (ne računajući slućajeve kad se iskopčao ili oštetio neki od prekidača (na boćnoj nogari, ručici kvačila ili sam prekidač za startanje...)
Jednom prilikom spale su mi obje usisne gume s tijela ..motor nije mogao raditi u leru ali je i takav palio bez problema
Godinu dana sam vozio sa sjebanim TPS senzorom..motor se znao ugasiti pri stajanju..ali opet nikada nije bilo da nije upalio.

Tak da ono..čudna mi ta izjava da prošle godine 3 nisu mogla upaliti  :misli: pa pitam čisto ak mi se nedajbože desi slično da znam na što pripaziti  :wink:

Interesantan podatak da je brum servisirao makar 95 posto stromova u HR  :misli: Aj lijepo je znati i to. Imas pravo stvarno ne vidim problem u tome sto se motor ugasi usred krizanja i onda nece odmah da upali  :mrgreen: BTW na koji strom forum mislis posto ih ima vise u HR  :misli: :misli:
 
Author said:
ovo je za mene objektivan čovjek  (y) ... sve ti je reko iz osobnog iskustva

kolko znam od frendova strom nikog nije ostavio na cesti, nekima je ružan i zbog toga ga ne uzimaju, ali mašina još uvijek nema mane

Kad već skupljaš iskustva, 2 Varadera u 160.000 km i samo jednom ostao na cesti - pumpa goriva.
I to je bilo predvidljivo jer pokazivao simptome...

Po meni je razlika u ta dva motora kolika i razlika u cijeni novih - 20%  :wink:
 
vickodu said:
Interesantan podatak da je brum servisirao makar 95 posto stromova u HR  :misli: Aj lijepo je znati i to. Imas pravo stvarno ne vidim problem u tome sto se motor ugasi usred krizanja i onda nece odmah da upali  :mrgreen: BTW na koji strom forum mislis posto ih ima vise u HR  :misli: :misli:
..i šta je na kraju bilo sa ta 3 stroma samo u prošloj godini  :misli:
 
evo ti si me i vascijeli puk prosvjetlio,normalno je da svaki motor se nekad i pokvari al motor koji je poznat po neproblematičnosti jedino oko dubrovnika se ne vozi nego ih ti u svojoj garaži sve dočekuješ.pretpostavljam da ti je sam japanski car hirohito dao vjerodajnice za popravak v stroma 650 .idi vrati se u radionu i nastavi šarafit po aprilijama i jamahama  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (y)
 
varadero10 said:
evo ti si me i vascijeli puk prosvjetlio,normalno je da svaki motor se nekad i pokvari al motor koji je poznat po neproblematičnosti jedino oko dubrovnika se ne vozi nego ih ti u svojoj garaži sve dočekuješ.pretpostavljam da ti je sam japanski car hirohito dao vjerodajnice za popravak v stroma 650 .idi vrati se u radionu i nastavi šarafit po aprilijama i jamahama  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (y)

Hirohito je mrtav dugi niz godina  :jesus: Jbg daj se odluci jeli se kvare ili ne kvare  :misli: :misli:

Zorro said:
..i šta je na kraju bilo sa ta 3 stroma samo u prošloj godini  :misli:

Struja na sva tri i na sva tri razlicite stvari
 
ma šta ti znači iskustva nekog tko ima par poznanika na malom stromu,potrošnja ulja :mrgreen:izdo si se ,jamahe su ti pomutile razum. :mrgreen:
 
varadero10 said:
ma šta ti znači iskustva nekog tko ima par poznanika na malom stromu,potrošnja ulja :mrgreen:izdo si se ,jamahe su ti pomutile razum. :mrgreen:

Zato prelazim na hondu  8) Jbg nemam par poznanika sto voze dječji strom  :mrgreen: ali jako dobro znam da neki troše ulja kao i benzina  :mrgreen:
 
Varadero i strom su odlični motori. Traju, pouzdani, servis i održavanje jeftini u odnosu na GS.
Meni moj stromić ne pije niti kapi ulja, niti sam imao ikakvih problema s njim, doduše nije baš star, 09 godište.
Ako strom spada u problematične motore, gdje spadaju Aprilije, Dukatiji ili Harliji?
 
Kupi sta ti je prihvatljivo po cijeni i po stanju u kakvom motor je... Iako se na prvu cini jednostavnim kupit pilu kad imas pare na hrpi...ako si picajzla kao sto sam ja bio, vjeruj da bi moglo proci dosta vremena dok ne nades nesto spomena vrijedno...

Ako kupis nesto u pristojnom stanju, neces imat problema ni s jednim, ni s drugim, to je sigurno  (y)
 
RoadRunner1 said:
Kupi sta ti je prihvatljivo po cijeni i po stanju u kakvom motor je... Iako se na prvu cini jednostavnim kupit pilu kad imas pare na hrpi...ako si picajzla kao sto sam ja bio, vjeruj da bi moglo proci dosta vremena dok ne nades nesto spomena vrijedno...

Ako kupis nesto u pristojnom stanju, neces imat problema ni s jednim, ni s drugim, to je sigurno  (y)
eh da znaš kakva je on picajzla oko kupovine  :LOL:
 
Ja sam imao oba suzukija i 650 i 100 i obojici je ista mana kocnice i ovjes koje su po meni tragedija nisan s njima puno prosao cca 10000 km s svakim i nikad nista problema nalij minjaj ulje i vozi, a varadera sam vozio par puta cca 500 km samo ovaj noviji model i na cesti je dosta bolji po pravcu pogotovo i na autocesti i kocnice su mu 50% bolje nego na stromovima.

Honda je honda pogotovo u toj klasi i da jos jedna stvar strom 1000 se osjeca da ima dosta vise snage naspram varadera pogotovo u visin okretajima.

ja sam za varadera bez trunke razmisljanja pa ako treba i 2000 eura vise nadoplatiti za njega naspram suzukija
 
kalimero said:
Varadero i strom su odlični motori. Traju, pouzdani, servis i održavanje jeftini u odnosu na GS.
Meni moj stromić ne pije niti kapi ulja, niti sam imao ikakvih problema s njim, doduše nije baš star, 09 godište.
Ako strom spada u problematične motore, gdje spadaju Aprilije, Dukatiji ili Harliji?

Običan servis (ulje, filter, sitnice), za Varadero i GS koštaju otprilike isto (Vara malo manje od 1000 kn, GS malo manje od 1100 u ovlaštenom servisu). 
 
ko samui said:
Ja sam imao oba suzukija i 650 i 100 i obojici je ista mana kocnice i ovjes koje su po meni tragedija nisan s njima puno prosao cca 10000 km s svakim i nikad nista problema nalij minjaj ulje i vozi, a varadera sam vozio par puta cca 500 km samo ovaj noviji model i na cesti je dosta bolji po pravcu pogotovo i na autocesti i kocnice su mu 50% bolje nego na stromovima.

Honda je honda pogotovo u toj klasi i da jos jedna stvar strom 1000 se osjeca da ima dosta vise snage naspram varadera pogotovo u visin okretajima.

ja sam za varadera bez trunke razmisljanja pa ako treba i 2000 eura vise nadoplatiti za njega naspram suzukija

Pojasni???  :misli:
 
ko samui said:
Ja sam imao oba suzukija i 650 i 100 i obojici je ista mana kocnice i ovjes koje su po meni tragedija nisan s njima puno prosao cca 10000 km s svakim i nikad nista problema nalij minjaj ulje i vozi, a varadera sam vozio par puta cca 500 km samo ovaj noviji model i na cesti je dosta bolji po pravcu pogotovo i na autocesti i kocnice su mu 50% bolje nego na stromovima.

Honda je honda pogotovo u toj klasi i da jos jedna stvar strom 1000 se osjeca da ima dosta vise snage naspram varadera pogotovo u visin okretajima.

ja sam za varadera bez trunke razmisljanja pa ako treba i 2000 eura vise nadoplatiti za njega naspram suzukija
Ako se odlučiš za stroma, kao što je kolega rekao mjenjaj kočnice.  :mrgreen:
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,221062.0.html
 
kalimero said:
Varadero i strom su odlični motori. Traju, pouzdani, servis i održavanje jeftini u odnosu na GS.
Meni moj stromić ne pije niti kapi ulja, niti sam imao ikakvih problema s njim, doduše nije baš star, 09 godište.
Ako strom spada u problematične motore, gdje spadaju Aprilije, Dukatiji ili Harliji?
                                                                                                                                          :LOL: :LOL: :LOL: ma zna sam ...kako neko uopće može i pomislit da se bilo koji japanski motor ili skuter može pokvarit ? kvarovi su rezervirani za navedene taljane apriliu , ducati  , a i podosta HD se kvari ..vjerovatnoih je masu po servisima pokvarenih jer ih jako malo viđam po cesti . serviseri taljana rade po 10 - 15 sat dnevno i ne stignu sve popravit jer skoro posli  svakih odvoženih 100ak km crkne poneki ducati ili aprilia , agusta ili neka gilera ..piaggio . vicodu je 100 % svoje tvrdnje izmislija da malo umanji totalnu dominaciju i superiornost japanaca u odnosu na sve druge . ja po gradu skoro  uopče ne viđam taljane jer su svi na popravku ..serviseri krvare  ..za razliku od servisera japanaca koji tuitamo naprave neki redovni servis , a u međuvremenu pijuckaju kave , puše i pričaju viceve o taljanima .
 
Super Jura said:
Običan servis (ulje, filter, sitnice), za Varadero i GS koštaju otprilike isto (Vara malo manje od 1000 kn, GS malo manje od 1100 u ovlaštenom servisu).
                                                                                                                                          u jbte... to je skoro pa besplatno . meni za taljana sve to sa njihovim uljem i satom rada košta nešto manje od 600 kna  :(  ali zato sam stalno pod stresom jer sam shvatija po pričama da su taljani poluproizvodi pa čekam  da nešto rikne . samo...izgleda da to motor ne zna pa radi bezprijekorno  8)
 
dr.chala said:
Pojasni???  :misli:
Ja sam mislil da si pametniji .....  sve stručnjak do stručnjaka , čemu se opče obazirat na držanje pravca na autocesti ... i lika koji to primječuje  :jesus: :jesus: :LOL: :LOL: :LOL: