V-Strom 1000

Fusbremzer

Member
http://www.suzuki-vstrom.com/en/index.html

bas mi se dopada ovo cudo novo,dali neko sa foruma planira ovak nekaj kupiti,ili je ipak prerano za tak nekaj jos?
 
Zasto prerano :misli:
 
tak pitam,ne znam kak je u hrvatskoj dostupan u momentu,i cijene dal variraju tu il kajaznam slovenija,austrija i slicno,il se ceka mozda da se rabljeni pojave pa da onda krene se u kupovinu :wink:
 
Fusbremzer said:
tak pitam,ne znam kak je u hrvatskoj dostupan u momentu,i cijene dal variraju tu il kajaznam slovenija,austrija i slicno,il se ceka mozda da se rabljeni pojave pa da onda krene se u kupovinu :wink:

U HR dostupan ...cijena mu je 99990 kn ..navodno imaju dva u hr i oba dva su na moru.Jedan je bijeli i taman treba na servis na 1000 km  :mrgreen:
 
Fusbremzer said:
:D moze koja slikica tu,da vidim kak to zgleda poblize?

Slikam ga pa stavim koju sliku..u svakom slucaju uzivo izgleda puno bolje nego na slikama
 
na slikama mi je jako dopadljiv,gledal sam na motorradovoj stranici,u crvenoj boji je bil motor,i bas je okej,pohvale je dobil u svakom slucaju.
 
Meni je na slikama bio grozan, na IMOTU ga vidio uživo i dopao mi se prvi čas, kad sam sjeo ohladio sam se. Užasno pasivan položaj sjedenja, kao da je gornji dio tjela nagnut unazad. I ono što najviše vidiš, instrument tabla, čudno je pozicionirana i okružena hrpetinom ružne jeftine plastike.
 
liberty said:
ja ga vidio danas uživo (neke IZTA tablice)
ogavan :mrgreen:

Meni su gotovo svi RR-ovi prekrasni, ali je na njima ogavno voziti 500-600 km dnevno.  :LOL: :LOL:
 
kalimero said:
Meni su gotovo svi RR-ovi prekrasni, ali je na njima ogavno voziti 500-600 km dnevno.  :LOL: :LOL:

naravno (y)
ne vidim gdje si mene povezao s RR motorom osim što si nemušto išao čitati moj profil :LOL:

ali Strom je i dalje ogavan, bio je i prije, ali sad je baš ono bljak uživo, nažalost
+ vidim da u serijskoj opremi nema neke stvari koje bi motor toga tipa trebao imati - centralni nogar, ralica itd.
mislio sam da je to na takvom motoru pod normalno :misli: ali očito nije :mrgreen:

btw. motor uopće ne vozim po gradu (y)
 
ima ABS serijski ne? centralni nogar nema u seriji? to je bezveze,da nemreju staviti dva komada zeleza posvasana na motor,a doplata je valjda 200 eura ak ne i vise.
 
Fusbremzer said:
ima ABS serijski ne? centralni nogar nema u seriji? to je bezveze,da nemreju staviti dva komada zeleza posvasana na motor,a doplata je valjda 200 eura ak ne i vise.

pa da
+ bilo bi dobro da ima ralicu
ne zbog izgleda, ali ako se neko odluči za vožnju lakšim terenom ne bi bilo na odmet

 
Novi V Strom 1000 je odličan motor, odličan kompromis klase 800 i 1200, ima elektronske kerefeke velikih enduro motora ASR, ABS, modovi vožnje, nije težak ima odličan okretni moment i navodno je izuzetno vozan, meni jedini nedostatak je ružno prednje svijetlo, ali to je kozmetika. (y)
 
liberty said:
naravno (y)
ne vidim gdje si mene povezao s RR motorom osim što si nemušto išao čitati moj profil :LOL:

ali Strom je i dalje ogavan, bio je i prije, ali sad je baš ono bljak uživo, nažalost
+ vidim da u serijskoj opremi nema neke stvari koje bi motor toga tipa trebao imati - centralni nogar, ralica itd.
mislio sam da je to na takvom motoru pod normalno :misli: ali očito nije :mrgreen:

btw. motor uopće ne vozim po gradu (y)

Uopće ti nisam gledao profil, rekao sam da su mi rr-ovi daleko najljepši motori, a to nema apsolutno nikakve veze s tobom. Meni je daleko važnije imati udoban motor od prekrasnog. Nekome nije i to je sasvim u redu, jer svaka budala ima svoje veselje, tako i ja.
Jedino na što sam se referirao u tvom postu je ogavnost i to po gore navedenim, a čisto mojim subjektivnim kriterijima.
 
Fusbremzer said:
ima ABS serijski ne? centralni nogar nema u seriji? to je bezveze,da nemreju staviti dva komada zeleza posvasana na motor,a doplata je valjda 200 eura ak ne i vise.

Abs je serijski, a sva ostala dodatna originalna oprema je toliko skupa da to nema veze s realnošću. Treba pričekati Givi i ostale firme da naprave nešto po tom pitanju.
 
crni konjanik said:
Novi V Strom 1000 je odličan motor, odličan kompromis klase 800 i 1200, ima elektronske kerefeke velikih enduro motora ASR, ABS, modovi vožnje, nije težak ima odličan okretni moment i navodno je izuzetno vozan, meni jedini nedostatak je ružno prednje svijetlo, ali to je kozmetika. (y)

mene samo estetika muči (y)
sve ostalo je ok - i dobro da je ostao u okvirima klase 1000 ccm jer ostali pretjeruju, a sve nas to udara po džepu
 
liberty said:
mene samo estetika muči (y)
sve ostalo je ok - i dobro da je ostao u okvirima klase 1000 ccm jer ostali pretjeruju, a sve nas to udara po džepu
Pregazio ju za 37ccm (1037ccm)
:mrgreen: