LALA3
Well-known member
reka bi covik i vise,moze on to,al mu suza nije srcu bliska..+marek+ said:Dosta kratak osvrt moram priznati.
Očekivao sam koju rečenicu više od bikera, ali stvarno.
reka bi covik i vise,moze on to,al mu suza nije srcu bliska..+marek+ said:Dosta kratak osvrt moram priznati.
Očekivao sam koju rečenicu više od bikera, ali stvarno.
Vidim, o onoj Yamahi se raspisao kao da je s njome napravio 2tkm, a samo je gledao.LALA3 said:reka bi covik i vise,moze on to,al mu suza nije srcu bliska..
+marek+ said:Dosta kratak osvrt moram priznati.
Očekivao sam koju rečenicu više od bikera, ali stvarno.
LALA3 said:reka bi covik i vise,moze on to,al mu suza nije srcu bliska..
+marek+ said:Vidim, o onoj Yamahi se raspisao kao da je s njome napravio 2tkm, a samo je gledao.
Glaky said:Ta "krmača" suha teži 208 kg.
Ima i nakeda i R-ova koji su teži
Glaky said:Guglaj malo. CURB MASS i wet weight je isto.
Glaky said:Na svim testovima hvale upravljivost, a kude manjak snage na visokim okretajima.
Ma nisam mislio nis lose i apsolutno se slazem sa napisanim ali taj dio mi je bas dobro sjeo...skracena verzija filozofije voznje novih motora sa hrpom strujebiker4life said:Da sam prvi put probavao motor u Italiji, ovo bi me malo iznenadilo. Kako mi nije bio prvi put - jednostavno čovjek shvati kako su oni veliko tržište, kako je testna flota tu da se testira i da se motor pokaže u najboljem svjetlu, i ako vozač pokaže dovoljno znanje nema razloga zašto ne iskušati što sve motor nudi.
Inače to jutro je testni GSR 750 razbijen, imao sam ga najbolju namjeru probati radi usporedbe sa FZ8 N i evo jedan čovjek je pao 10ak minuta nego što sam ga trebao preuzeti, a ovi iz Suzukija "ni da trepnu". Najviše im je bilo žao što u biti nemaju drugog GSR-a da ponude, a ovo je tako i tako bio rashod čim mu je presuđeno da bude testni. Inače moglo se još probati nekoliko "malih" Stromova (650), Gladiusa, Burgmana 650, itd.
Veliko je to tržište, motori se prodaju i voze, a ne gledaju u izlogu.
catch said:Ma nisam mislio nis lose i apsolutno se slazem sa napisanim ali taj dio mi je bas dobro sjeo...skracena verzija filozofije voznje novih motora sa hrpom struje
Srki said:BMWove lampe s prednje strane su opravdano razlog za zahebanciju, al ovo na ovom Stromu je dizajnerska strava
motor zgleda ko začuđena papiga kojoj je rakun zabil klip kuruze u pak
Srki
live još veća dizajnerska katastrofa design by north korea , uostalom ljepota je u očima promatračaElias said:Portudi se pogledat ga live, skroz normalno izgleda, normalnije od tebe.
Elias said:Portudi se pogledat ga live, skroz normalno izgleda, normalnije od tebe.