V-Strom 1000

+marek+ said:
Dosta kratak osvrt moram priznati.
Očekivao sam koju rečenicu više od bikera, ali stvarno.
:mrgreen:
reka bi covik i vise,moze on to,al mu suza nije srcu bliska.. :mrgreen:
 
+marek+ said:
Dosta kratak osvrt moram priznati.
Očekivao sam koju rečenicu više od bikera, ali stvarno.
:mrgreen:

:mrgreen:



LALA3 said:
reka bi covik i vise,moze on to,al mu suza nije srcu bliska.. :mrgreen:

Nije to, dapače, imam jednog Suzukija doma ali na 4 kotača. Jednostavno nemam toliko iskustva sa maxi-enduro motociklima za neke konkretnije usporedbe. R-ovi, nakedi i sve šta se vrti oko toga, tu sam najviše "doma". Veselio sam se GSR-u 750, ali eto... nije bilo suđeno.
 
+marek+ said:
Vidim, o onoj Yamahi se raspisao kao da je s njome napravio 2tkm, a samo je gledao.  :mrgreen:

Strom je dobiven "iz neba pa u rebra", naime u IT su Yamaha i Honda (Honda Italia) najjači igrači, zaista me iznenadila Suzukijeva testna flota, pa niti sam to očekivao, niti sam znao koje će se motocikle moći probati, pa nisam baš odradio "domaću zadaću".

Tracer je "na meti" proučavanja već 3 mjeseca i tu je svaki detalj bio poznat, i išlo se ciljano iz prve ruke provjeriti "ovo i ono".

Nakon lanjske ponude testnih motora od strane Yamahe, izostanak bilo kakve flote ove godine bio je razočarenje, ali bar se je moglo na miru pogledati detalje, sjesti i malo proučavati unutra na toplome.
 
Glaky said:
Ta "krmača" suha teži 208 kg.
Ima i nakeda i R-ova koji su teži

Na stranicama hrvatskog uvoznika stoji:
"Suha masa (kg) 228"

Doduše u istoj tablici stoji i da je zadnji kotač dimenzija ''19, tako da očito "papir" trpi svašta.
http://www.suzuki.hr/moto/enduro/DL1000.html

Na stranicama USA uvoznika također stoji "CURB WEIGHT = 228" (masa praznog vozila):
http://www.suzukicycles.com/Product%20Lines/Cycles/Products/V-Strom%201000/2015/DL1000ADV.aspx#Specs

Na stranicama talijanskog uvoznika također stoji 228:
http://moto.suzuki.it/modelli/355/v-strom-1000-abs.aspx

Kao i na stranicama V Strom koje preusmjerava sa Suzuki Global web sajta:
http://www.suzuki-vstrom.com/en/spec/index.html

Ipak, prihvačam da su možda podaci netočni ali navedi izvor ako ga imaš. (y)
 
Glaky said:
Guglaj malo. CURB MASS i wet weight je isto.

Curb weight bi trebala biti težina sa svom opremom, tekučinama i baterijom ali bez vozača ili prtljage, mada definicija varira od tržišta do tržišta. Nekada se koristi i termin "curb wet weight" kako situacije poput ove nebi nastale. Negdje se dodaje i prosječna težina vozača od 75 kg (ovdje to nije slučaj), ili se računa sa samo polovicom tanka goriva (što isto mislim da ovdje nije slučaj).

Dry weight je tzv. "suha" težina, znači vozilo bez tekučina, baterije, itd.

Talijani navode "peso in ordine di marcia" što bi se valjda prevelo kao "weight in running order", tj. "težina vozila spremnog za vožnju", pa sam se u tu ruku prevario čitajući podatke samo sa stranica hrvatskog uvoznika koje su pune grešaka.

Bilo kako bilo, nije to toliko bitno. Mislim da je nesporazum nastao u tu ruku što je moj komentar protumačen kao da je motocikl pretežak što nije slučaj, dapače, samo sam isto tako htio napraviti paralelu sa time što sam imao prilike voziti i lakše motocikle, međutim Strom se zaista lako vozi, i unatoč višem težištu koje karakterizira motocikle tog tipa, težina se ne osjeti, motocikl je pravo osvježenje za voziti.
 
biker4life said:
Da sam prvi put probavao motor u Italiji, ovo bi me malo iznenadilo. Kako mi nije bio prvi put - jednostavno čovjek shvati kako su oni veliko tržište, kako je testna flota tu da se testira i da se motor pokaže u najboljem svjetlu, i ako vozač pokaže dovoljno znanje nema razloga zašto ne iskušati što sve motor nudi.

Inače to jutro je testni GSR 750 razbijen, imao sam ga najbolju namjeru probati radi usporedbe sa FZ8 N i evo jedan čovjek je pao 10ak minuta nego što sam ga trebao preuzeti, a ovi iz Suzukija "ni da trepnu". Najviše im je bilo žao što u biti nemaju drugog GSR-a da ponude, a ovo je tako i tako bio rashod čim mu je presuđeno da bude testni. Inače moglo se još probati nekoliko "malih" Stromova (650), Gladiusa, Burgmana 650, itd.

Veliko je to tržište, motori se prodaju i voze, a ne gledaju u izlogu.
Ma nisam mislio nis lose i apsolutno se slazem sa napisanim ali taj dio mi je bas dobro sjeo...skracena verzija filozofije voznje novih motora sa hrpom struje  :mrgreen:
 
BMWove lampe s prednje strane su opravdano razlog za zahebanciju, al ovo na ovom Stromu je dizajnerska strava :mrgreen:

motor zgleda ko začuđena papiga kojoj je rakun zabil klip kuruze u pak




Srki
 
Portudi se pogledat ga live, skroz normalno izgleda, normalnije od tebe.
 
Srki said:
BMWove lampe s prednje strane su opravdano razlog za zahebanciju, al ovo na ovom Stromu je dizajnerska strava :mrgreen:

motor zgleda ko začuđena papiga kojoj je rakun zabil klip kuruze u pak




Srki
:LOL: :LOL:
 
Elias said:
Portudi se pogledat ga live, skroz normalno izgleda, normalnije od tebe.
live još veća dizajnerska katastrofa design by north korea :mrgreen:, uostalom ljepota je u očima promatrača
 
Elias said:
Portudi se pogledat ga live, skroz normalno izgleda, normalnije od tebe.


ne gledam live ono kaj mi je bez veze (y)

a ovo u mom avataru, to ti nisam ja, tak da je tvoje opažanje netočno :mrgreen:




Srki
 
dok sam ga vidao na slikama,nije mi sio nimalo,a sad mi je bomba..racunaj na to da ces za 100000 kn moc uzet motor kraljevske klase u full opremi..jasno,kad godina bude na izmaku..a da je narancaste boje i ima oznaku KTM,niko mu ric nebi reka za dizajn..sto uostalom i stoji,nema se sta rec..jer motor je lip.. :LOL: